Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
teraz nie latam
niedawno w swoim temacie pisałem,
nie chcę tu buniowi zaśmiecać wątku
niedawno w swoim temacie pisałem,
nie chcę tu buniowi zaśmiecać wątku
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
wykonalem nowa poduszke silnika bo gumowa poszla za psami:D
Material to elastomer poliuretanowy w najtwardszej wersji
zastosowalem tez pewnien patent aby poduszka nie wysuwała sie z lapy.
Jezeli ktos bedzie chetny moge odsprzedac material bo troche mi zostalo
jutro postaram sie dodac zdjecia air boxa i przeróbek miski...
Material to elastomer poliuretanowy w najtwardszej wersji
zastosowalem tez pewnien patent aby poduszka nie wysuwała sie z lapy.
Jezeli ktos bedzie chetny moge odsprzedac material bo troche mi zostalo
jutro postaram sie dodac zdjecia air boxa i przeróbek miski...
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
A nadaje się to cudo na tuleje zawieszenia?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
tak, z tego robi sie tuleje do motorsportu.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
No to odczujesz różnicę. Ja trochę jeździłem na ertalonowej a potem zrobiłem sobie litą gumową. Na razie się nie rozwaliła i jest sztywno a jednak wibracje mniejsze. Jak się rozwali wrócę do ertalonu. Twoja ładniej wygląda bo żółta (sportowa).
PS. trochę szkoda by robić z tego tuleje wahaczy, dużo musiałbyś toczyć, szkoda materiału
PS. trochę szkoda by robić z tego tuleje wahaczy, dużo musiałbyś toczyć, szkoda materiału
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
eeeeebuniooo pisze: Jezeli ktos bedzie chetny moge odsprzedac material bo troche mi zostalo ...
kolego
chyba sie zapomniałes...a ja to co pies??
daj numer konta to przeleje ci za ten kawałek plastiku.
ps . troche deski na podłodze ci sie rozlazły...popraw to do jutra bo bedzie dym.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Tobie nie sprzedam za te deski!xtrack pisze: chyba sie zapomniałes...a ja to co pies??
daj numer konta to przeleje ci za ten kawałek plastiku.
jutro sie zameldujesz na salonach to dostaniesz swoja "dzialke"
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
no tak popsuć grill'a no wiesz co?
PS. że o zderzaku nie wspomnę !
PS. że o zderzaku nie wspomnę !
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Stef tak ma byc:D
micha zakonczona, stab wlozony, oliwa zalana.
bagnet max stan pokazuje jak wleje 4l oleju
wlalem 5,2 bo tyle ma byc i koniec kropka a tak sie teraz wlewa oliwe do migacza zrobilem pionowe i poziome grodzie w misce.
troche prowizora ale do piatku musze zakocznyc wszystkie prace
micha zakonczona, stab wlozony, oliwa zalana.
bagnet max stan pokazuje jak wleje 4l oleju
wlalem 5,2 bo tyle ma byc i koniec kropka a tak sie teraz wlewa oliwe do migacza zrobilem pionowe i poziome grodzie w misce.
troche prowizora ale do piatku musze zakocznyc wszystkie prace
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
I weź tu gdzieś na trasie oleju dolej
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
A co odmę masz przebudowaną inaczej, że tak z tym olejem kombinujesz?
Szukaj głębszej miski przedłużaj smok to Ci się trochę więcej oleju zmieści i nie będziesz musiał przepełniać
Szukaj głębszej miski przedłużaj smok to Ci się trochę więcej oleju zmieści i nie będziesz musiał przepełniać
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
mam zrobiony catch tank i dlatego musze jeden przewod odlaczyc i nim wlac olej.
nie moge dac glebszej miski bo mam zaraz plyte, moze centymetr nizej. Nastepny mod to drenaż glowicy i kolektor z rs
nie moge dac glebszej miski bo mam zaraz plyte, moze centymetr nizej. Nastepny mod to drenaż glowicy i kolektor z rs
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
na trasie auto i tak na lawecie sie toczy.grzesiek309 pisze:I weź tu gdzieś na trasie oleju dolej
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
dlugo nie uaktualniałem tematu bo troche sie sprzęt popsuł
bedac na zawodach zabrakło smarowania z nieznanego powodu i motor przytarlo:(
jak dlugo nie bylo smarowanie nie jestem w stanie powiedziec, ale silnik pracowal w zakresie 6-7,5 tys/obr.
zebraliśmy sie do domu i oto co zobaczyłem: zatarlo wszystkie 4 panewki korbowe, ale zadnej sie nie obrocilo
panewki glowne ok
co dziwne, cisnienia oleju nie bylo jak by w pompie zawiesil/zatarl sie zawor zwrotny, bo innego wytłumaczenia nie widze(auto nie mialo smarowania przy jezdzie na wprost)
Poczatkowo z xtrackiem myslelismy ze wleci nowy wal i jazda dalej na nastepne zawody, jednak nie bylo tak kolorowo
po zdjeciu pokrywy zaworow szok! pelo opilkow z zatartych panewek w glowicy!
poprzycierane walki rozrzadu ogolnie rozpier*****
wyciagamy tloki a w tlokach nieszczęsne kawalki panewek ktore uszkodzily tuleje jak i tloki...(natrysk oleju na denko tloka zrobil swoje)
caly silnik zlom
ostatnia nadzieja w bloku ktory szczesliwie okazal sie prosty, cala reszta w zlom albo do regeneracji.
teraz czas na pytanie - jak opilki z panewek znalazly sie w glowicy i na tlokach skoro pompa nie dawala zadnego cisnia? filtr oleju czysty....
dobra jedziemy z koksem!
zamowilem-znalazlem:
korby od stefa w idealnym stanie bo moje pokrzywiło i przegrzało - raz jeszcze dzieki Stefan!
wal z mi16 korby w nominale, glowne 1szlif
nowe pierscienie
nowe tuleje ( 8v)
panewki i uszczelniacze itp itd
pompe oliwy z silnika xu10... w kpl z wiekszym kolkiem i lancuszkiem
wjechala miska glebsza o 15mm + 3 przegrody (2 w misce i jedna na pompie) przerobilem smok pompy oleju dodatkowy drenaż glowicy po obu jej stronach aby olej nie zalegal w glowicy uszczelinlem polaczenie blok pompa oliwy powiekszylem otwory w uszczelce glowicy ktorymi przeplywa olej do bloku( standardowo otwor jest 4 razy mniejszy niz kanal glowica-blok) kupilem po namowie stefa dodatkowy mechaniczy czujnik cisnienia oleju oraz wykonalem stosowny adapter olej jaki bedzie docelowo to LIQUI MOLY RACE TECH GT1 10W60 + ceramizer (juz nie bedzie problemu z niskim cisnieniem oleju przy rozgrzanym silniku)
kozystajac z okazji ze motor poza buda to pocielismy razem z xtrackiem w prowork komore silnika aby zmiescic kolektor z XU10J4RS wykonalem nowa flansze wydechowa ale juz zamiast 8 kanalow, 4 "fasole"
przerobiona uszczelka + delikatnie powiekszone kanaly ssace i wydechowe w celu lepszego spasowania z kolektorem in i ex przejsciowka z glowicy mi16 na kolektor RS. zdjecia flanszy i kolektora niebawem
graty do skladania silnika aktualnie silnik poskladany juz siedzi w aucie. zostalo zespawac wydech i troche jeszcze pociac auto( o tym jutro bo juz wiecej zdj nie moge wstawic:P)
bedac na zawodach zabrakło smarowania z nieznanego powodu i motor przytarlo:(
jak dlugo nie bylo smarowanie nie jestem w stanie powiedziec, ale silnik pracowal w zakresie 6-7,5 tys/obr.
zebraliśmy sie do domu i oto co zobaczyłem: zatarlo wszystkie 4 panewki korbowe, ale zadnej sie nie obrocilo
panewki glowne ok
co dziwne, cisnienia oleju nie bylo jak by w pompie zawiesil/zatarl sie zawor zwrotny, bo innego wytłumaczenia nie widze(auto nie mialo smarowania przy jezdzie na wprost)
Poczatkowo z xtrackiem myslelismy ze wleci nowy wal i jazda dalej na nastepne zawody, jednak nie bylo tak kolorowo
po zdjeciu pokrywy zaworow szok! pelo opilkow z zatartych panewek w glowicy!
poprzycierane walki rozrzadu ogolnie rozpier*****
wyciagamy tloki a w tlokach nieszczęsne kawalki panewek ktore uszkodzily tuleje jak i tloki...(natrysk oleju na denko tloka zrobil swoje)
caly silnik zlom
ostatnia nadzieja w bloku ktory szczesliwie okazal sie prosty, cala reszta w zlom albo do regeneracji.
teraz czas na pytanie - jak opilki z panewek znalazly sie w glowicy i na tlokach skoro pompa nie dawala zadnego cisnia? filtr oleju czysty....
dobra jedziemy z koksem!
zamowilem-znalazlem:
korby od stefa w idealnym stanie bo moje pokrzywiło i przegrzało - raz jeszcze dzieki Stefan!
wal z mi16 korby w nominale, glowne 1szlif
nowe pierscienie
nowe tuleje ( 8v)
panewki i uszczelniacze itp itd
pompe oliwy z silnika xu10... w kpl z wiekszym kolkiem i lancuszkiem
wjechala miska glebsza o 15mm + 3 przegrody (2 w misce i jedna na pompie) przerobilem smok pompy oleju dodatkowy drenaż glowicy po obu jej stronach aby olej nie zalegal w glowicy uszczelinlem polaczenie blok pompa oliwy powiekszylem otwory w uszczelce glowicy ktorymi przeplywa olej do bloku( standardowo otwor jest 4 razy mniejszy niz kanal glowica-blok) kupilem po namowie stefa dodatkowy mechaniczy czujnik cisnienia oleju oraz wykonalem stosowny adapter olej jaki bedzie docelowo to LIQUI MOLY RACE TECH GT1 10W60 + ceramizer (juz nie bedzie problemu z niskim cisnieniem oleju przy rozgrzanym silniku)
kozystajac z okazji ze motor poza buda to pocielismy razem z xtrackiem w prowork komore silnika aby zmiescic kolektor z XU10J4RS wykonalem nowa flansze wydechowa ale juz zamiast 8 kanalow, 4 "fasole"
przerobiona uszczelka + delikatnie powiekszone kanaly ssace i wydechowe w celu lepszego spasowania z kolektorem in i ex przejsciowka z glowicy mi16 na kolektor RS. zdjecia flanszy i kolektora niebawem
graty do skladania silnika aktualnie silnik poskladany juz siedzi w aucie. zostalo zespawac wydech i troche jeszcze pociac auto( o tym jutro bo juz wiecej zdj nie moge wstawic:P)