

nie watplwie mu blizej do zycia niz jakiejkolwiek innej 205 z turbo z klubuTO-MI pisze:no ale jeździ to w końcu czy jeszcze w sferze marzeń tzn. budowy![]()
kute czy nie łotewer
nie watplwie mu blizej do zycia niz jakiejkolwiek innej 205 z turbo z klubu
JASIEK1 pisze:Hmmmmm, przecież zdecydowana wiekszość wałów korbowych oraz korbowodów w pojazdach jest wykonywana z odkówek - czyli smiało możemy je nazwać kutymi. Odlewane korbowody miały raczej archaiczne pojazdy z małymi mocami - np. motor WSK.
Przeciez to czy element jest kuty czy odlewany widac golym okiem! W zadnej seryjnej 205 nie ma kutych gratow.Banita pisze:... zszedlem teraz do garazu z lupa i to jest odlew.
Sam mowiles, ze w t16 byly kute, a bylo to auto seryjne, wiec zdecyduj sie :pstef pisze: W zadnej seryjnej 205 nie ma kutych gratow.
Hehe - czy Twoj silnik wlasnie tak wygladal po rozebraniu ?Banita pisze:Taaa.. Pod warunkiem, ze faktura nie jest pod warstwa zaschnietego oleju z kurzem i innym syfem ze scian, ktory by trzeba skrobakiem czyscic
Mialem na mysli silnik XU10J4TE z 405, nie wiem jak ma sie sprawa z 205T16 i jej nie smialbym nazwac seryjna - choc faktycznie taka bylaBanita pisze: Sam mowiles, ze w t16 byly kute, a bylo to auto seryjne, wiec zdecyduj sie :p
Po rozebraniu nie, ale minelo pol rokustef pisze:Hehe - czy Twoj silnik wlasnie tak wygladal po rozebraniu ?Banita pisze:Taaa.. Pod warunkiem, ze faktura nie jest pod warstwa zaschnietego oleju z kurzem i innym syfem ze scian, ktory by trzeba skrobakiem czyscic![]()
a przypdakiem nie cosworth sie zajmowal tym tematem ?Lord Devil pisze:Przeniesienie napędu i skrzynia biegów w dużej mierze była ich konstrukcją.
yyyyyy ... wlasnie sobie siedze i mysle, ze cos mi te korby nie pasuja! Poszedlem wyciagnalem z pudelka i ZONK ... cholera one wygladaja tak jakby byly seryjnie kute!stef pisze:Przeciez to czy element jest kuty czy odlewany widac golym okiem! W zadnej seryjnej 205 nie ma kutych gratow.