Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196 Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Florek2b » 20 lut pt, 2009 12:37 am
prace narazie bardziej widoczne przez pustki w portfelu niż namacalnie ale zawsze coś sie dzieje
Nowy pasek rozrządu, pompa wody i rolka napinacza dość kosztowna zabawa
Nowe sprzęgło
A pod sprzęgłem lżejsze koło z 1,6 zamiast 1,9
I na deser nowa pompka paliwa (bo stara była plastikowa i sie połamała
)
No i skrzynia z 1,6
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 20 lut pt, 2009 1:00 am
Jakiej firmy zamontowales pierscienie tlokowe??Masz moze nr,referencji tych pierscionkow?
Dzielone olejaki dobre sa na uzywane tuleje....
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196 Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Florek2b » 20 lut pt, 2009 1:06 am
sprawdzę jutro i napisze
zlotycbr pisze:
Dzielone olejaki dobre sa na uzywane tuleje....
a to jest pytanie czy stwierdzenie
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 20 lut pt, 2009 7:50 pm
To jest stwierdzenie,maja cienkie blaszki ktore zbieraja olej pod naciskiem sprezyny rozpierajacej,wlasnie ta cienkosc powoduje duze naciski i szybsze dotarcie sie do nawet zowalizowanych tulei.
Bardzo dobrze zgarniaja olej.
Ten typ pierscienia jest coraz powszechniej stosowany w nowych silnikach np;Ford 1,8-2,0 zetec najnowszy z rozrzadem na lancuchu.
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196 Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Florek2b » 21 lut sob, 2009 8:07 pm
silnik już w "kupie" skrzynia zamontowana czeka tylko na wsadzenie do puga
co miałem robić jutro ale niestety sprawa sie przeciągnie co najmniej o tydzień
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 22 lut ndz, 2009 12:03 am
A te pierscienie???Poka firme i referencje...
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 23 lut pn, 2009 8:04 pm
Jak z tymi pierscieniami??Sprawa robi sie dosyc pilna dla mnie,nie masz opakowania po nich ani nic????
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 23 lut pn, 2009 8:08 pm
Mam nowe pierścienie Goetze tego typu , pewnie będę je wystawiał na allegro jak by kogoś interesowały . Do 1,9 i 1,6
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 23 lut pn, 2009 8:31 pm
OK,jak cos zrob fote i daj cene.Moze wezme
Archer
Junior
Posty: 300 Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: rawa vs wawa
Post
autor: Archer » 23 lut pn, 2009 8:46 pm
Wysłałem na PW
Załączniki
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196 Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Florek2b » 02 mar pn, 2009 1:13 am
chwila przestoju ale silnik już w PUGU
rozpoczęcie operacji wyciągania 1,1
TU1M poza autkiem
XU92C jedzie na swoje nowe miejsce
a tu XU9 już na swoim miejscu
Jarmarek
Maniak
Posty: 1435 Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
Posiadany PUG: 205 CTi
Numer Gadu-gadu: 2422735
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jarmarek » 02 mar pn, 2009 1:47 am
Kawał dobrej roboty
Teraz tylko poskładaj reszte - szczególnie chłodzenie i wio na miasto
Florek2b
Peugeot 205 Master
Posty: 2196 Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
Numer Gadu-gadu: 1958447
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Florek2b » 02 mar pn, 2009 1:56 am
Dzięki Marek
w miarę możliwości będę wszystko jak najszybciej składał ale najgorsze jest to że nie do końca wiem co i gdzie podłączyć
za dużo czasu minęło odkąd wszystko rozłączałem
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 02 mar pn, 2009 4:53 pm
to gadaj z Haku, on jest na bieżąco
zresztą doskonale o tym wiesz
wszystko się uda, bo nie ma inne opcji..
pzdr
cejot
Forum Admin
Posty: 3561 Rejestracja: 23 kwie pn, 2007 1:37 am
Posiadany PUG: 205 Automatic, 205 El Charro, 205 ...
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cejot » 02 mar pn, 2009 9:22 pm
A mnie naszła taka myśl... czy masz maskę z garbem
Jeśli dobrze rozumiem to jest to XU9 na gaźniku z XU5. Fabrycznie 205 z silnikiem XU5 na gaźniku miały maskę z garbem. Prawdopodobnie coś trochę wystawało i pod normalną maską się nie mieściło. Czy robiłeś jakieś przymiarki w tym temacie?