Strona 2 z 9

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 31 paź pt, 2008 9:17 am
autor: DJPreZes
No to w ktorych miejscach sa roznice, skoro tyle o nich wiecie?

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 31 paź pt, 2008 9:51 am
autor: Orfister
Tak jak mówiłem, nie znam szczegółów, ale jest to dość istotne i podejmuję się dojść do źródła i wszystkiego się dowiedzieć.

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 31 paź pt, 2008 3:00 pm
autor: DJPreZes
No bo serio jestem zainteresowany...Tempo zmian w Indianie jest na tyle duze, ze ledwie sie obejrze, a bedzie jakis silnik gotowy do wsadzenia 8)7 8)7 8)7

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 31 paź pt, 2008 10:04 pm
autor: rallye
nie tylko ma więcej zgrzewów :)

ma też mocowanie sań przód inaczej :) montując zawias przód do budy nie z GTi auto jest niżej :) niż by to było w budzie z GTi

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 31 paź pt, 2008 10:17 pm
autor: Florek2b
rallye pisze:nie tylko ma więcej zgrzewów :)

ma też mocowanie sań przód inaczej :) montując zawias przód do budy nie z GTi auto jest niżej :) niż by to było w budzie z GTi
a to ciekawe bo będę tak robił i może sie okazać że nie będę go musiał obniżać :D

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 1:42 am
autor: moralez
rallye pisze:nie tylko ma więcej zgrzewów :)

ma też mocowanie sań przód inaczej :) montując zawias przód do budy nie z GTi auto jest niżej :) niż by to było w budzie z GTi
Jakie ma znaczenie miejsce zawieszenia wahaczy do tego jak wysoko auto stoi 8)7

moze te krzywe sanki z klepiacymi wahaczami ktore mi sprzedales ponad rok temu byly tylko do takich gti 8)7

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 10:05 am
autor: DJPreZes
No ok - coraz wiecej osob mowi o tych zgrzewach, a ja sie grzecznie pytam...GDZIE one sa?

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 12:41 pm
autor: moralez
pewnie to jest jak z yeti kazdy o nim slyszal, tylko kto go widzial :mrgreen:

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 1:47 pm
autor: Para
DJPreZes pisze:No to w ktorych miejscach sa roznice, skoro tyle o nich wiecie?

Zawsze chcialem poznac jakiegos speca z fabryki Peugeota zeby mu zadac jedno z takich pytan.

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 4:48 pm
autor: ziochmenNie
buda do 205 GTI jest jeszcze robiona z innego materjalu niz zwykle

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 5:05 pm
autor: Para
Ze stopu zelbetonu i tytanu :shock:

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 5:15 pm
autor: ziochmenNie
ze slomy :Y nie jestem naukowczem z lepszej jakosci materjalow :P
zedrzyj se pod buda kawalek konserwacji i zrob to samo z jakims juniorkiem zerknij tam za rok i zobaczysz ruznice :) Mam 2 silniki mi 16 C6d Po samej glowicy widac ze sa robione z innych materjalow jedna jest biala 2 lekko zolta i tamten silnik byl troche zywszy od tego ??te same wtryski ten sam komputer ten sam wydech Itd...

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 7:06 pm
autor: moralez
ziochmenNie pisze:ze slomy :Y nie jestem naukowczem z lepszej jakosci materjalow :P
zedrzyj se pod buda kawalek konserwacji i zrob to samo z jakims juniorkiem zerknij tam za rok i zobaczysz ruznice :)
czyli ze gti z kwasnej blachy robili ?
banita mial kiedys w profilu zdjecia ktory byly dobrym przykladem doskonalej jakosci blach w gti :lol:

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 7:42 pm
autor: Orfister
Rudo, żółto aż brązowo :mrgreen: 8)7

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 7:49 pm
autor: painmaker
A tego garrosa szkoda by było przerabiać na 1.9 GTi
Ale ja ogólnie jestem przeciwnikiem swapów....