Re: 205 CTi Kamkiler-a
: 05 cze czw, 2014 8:32 pm
Myślę, ze od początku powodem był wałek, ja nie sprawdziłem, oni pewnie też....
Po tej akcji podziękowałem silnikowi xu9jaz
Zaczęły się poszukiwania nowej jednostki
dwie opcje chodziły mi po głowie Mi16 lub TCT
06-2011
pod koniec czerwca wracaliśmy nowym nabytkiem na kołach
Citroen XM 2.0 XU10J2CTE 147KM 1997 rok produkcji
Stan blacharski nie był idealny stąd dobra cena za auto- powiedziałbym- dawca idealny.
Trasa 500km do domu przebiegła bez większych problemów, mimo przeciekającej w dużych ilościach pompy wodnej.
Silnik z przebiegiem 135 000km, na trasie prędkości powyżej 210km/h nie robiły na nim większego wrażenia.
XM pojeździł jeszcze trochę i silnik z niego zagościł pod maską Cti rok później
06-2012
Na starcie z komputera zdjęty został immobilizer, problemem była jeszcze klawiaturka kodująca ale zostawiłem ten temat na koniec projektu.
Silnik dostał nową pompę wody i nowy rozrząd, nowe uszczelniacze, nowe większe sprzęgło
Zabawa zaczęła się od początku i trwała aż do tego roku, brak funduszy może wszystko zastopować .
Przy silniku zamontowana została nowa pompa wspomagania od Berlingo
Nowa chłodnica wody Nissens
Nowe wentylatory chłodnicy
nowy IC
kupę złączek i rury z kwasówki
i sporo innych rzeczy
W między czasie w ASO zakupiony został nowy ory zderzak przedni, a rury do IC wyspawałem z kwasówki Aby nie marnować nowych tłumików Bosala przerobiłem środkowy tłumik pod przednią część wydechu z kwasówki skorodowany łącznik wodny pod prawą podłużnicą zastąpiony został aluminiowym odpowiednikiem kabelkologia i omijanie klawiatuki kodowej bez której nie dało się odpalić auta 15-03-2014 auto zagadało XU9JAZ vs. XU10J2CTE
Po tej akcji podziękowałem silnikowi xu9jaz
Zaczęły się poszukiwania nowej jednostki
dwie opcje chodziły mi po głowie Mi16 lub TCT
06-2011
pod koniec czerwca wracaliśmy nowym nabytkiem na kołach
Citroen XM 2.0 XU10J2CTE 147KM 1997 rok produkcji
Stan blacharski nie był idealny stąd dobra cena za auto- powiedziałbym- dawca idealny.
Trasa 500km do domu przebiegła bez większych problemów, mimo przeciekającej w dużych ilościach pompy wodnej.
Silnik z przebiegiem 135 000km, na trasie prędkości powyżej 210km/h nie robiły na nim większego wrażenia.
XM pojeździł jeszcze trochę i silnik z niego zagościł pod maską Cti rok później
06-2012
Na starcie z komputera zdjęty został immobilizer, problemem była jeszcze klawiaturka kodująca ale zostawiłem ten temat na koniec projektu.
Silnik dostał nową pompę wody i nowy rozrząd, nowe uszczelniacze, nowe większe sprzęgło
Zabawa zaczęła się od początku i trwała aż do tego roku, brak funduszy może wszystko zastopować .
Przy silniku zamontowana została nowa pompa wspomagania od Berlingo
Nowa chłodnica wody Nissens
Nowe wentylatory chłodnicy
nowy IC
kupę złączek i rury z kwasówki
i sporo innych rzeczy
W między czasie w ASO zakupiony został nowy ory zderzak przedni, a rury do IC wyspawałem z kwasówki Aby nie marnować nowych tłumików Bosala przerobiłem środkowy tłumik pod przednią część wydechu z kwasówki skorodowany łącznik wodny pod prawą podłużnicą zastąpiony został aluminiowym odpowiednikiem kabelkologia i omijanie klawiatuki kodowej bez której nie dało się odpalić auta 15-03-2014 auto zagadało XU9JAZ vs. XU10J2CTE