Strona 2 z 5

: 22 lut czw, 2007 6:34 pm
autor: kubas
6 tys to cena silnika juz zakladajac modyfikacje ktore doprowadza go do 400 km czy nie ? jakie ty chcesz tam dac opony ze az 2 tys... ?

: 22 lut czw, 2007 7:08 pm
autor: HDi
mam nadzieję ze zmieszczę się w 6 tyś - bez strojenia.

komplet opon do jazdy normalnej - ok 1tyś zł + 2 opony na przód na wyścigi - 1tyś zł


kosztowne dlatego robię powoli i nie spieszę się :) :roll:

: 22 lut czw, 2007 7:42 pm
autor: stef
No 6 tys za 400KM to brzmi jak za darmo - zycze powodzenia!

: 22 lut czw, 2007 10:08 pm
autor: kubas
Mnie zastanawia tylko czy ta moc jest realna do wyciagniecia takim nakladem pieniedzy. Przerobki beda musialy byc dosc znaczne bo serja 2,0 turbo zakladam ze wiecej niz 180-190 km nie ma. Wiec podwojenie mocy to juz jest cos. Powiem tak na przykladzie http://streetracing.pl/forum/viewtopic. ... 7ba3c478fe kolega tez mierzy w 400km roznica miedzy toba a nim polega na tym ze jego silnik nie mial seryjnie turbo i ze jest to jeden z lepszych japonskich silnikow i teraz zastanawia mnie czy francuskie silniki maja taki sam potencjal... Ten nissan ma dosyc zawansowane przerobki i obawiam sie ze pewnie przekroczyly 7 tysi. Ciekawe jaki przyrost osiagniesz po zmianie suszarki na wieksza... Zeby nie bylo niedomowien wierze w potencjal francuzow ale mam watpliwosci czy ta suma nie bedzie wieksza... Planujesz kucizne czy nie ? Same kute tloki na przykladzie stefa ponad 2 tysie... Silnika z osprzetem wiazka i skrzynia za mniej tez nie kupisz raczej... Ale ja tam wierze w ciebie !! Powodzenia przy projekcie i jak najczesciej prosimy o fotosy i newsy :D

: 22 lut czw, 2007 10:11 pm
autor: samer
hmm , 400KM za 6tys. PLN, a ile ma to zrobic tys. km, albo po prostu km ... ? :)

Mysle ze moc 250KM będzie dobrym wynikiem ... za te 6tys.

: 22 lut czw, 2007 10:43 pm
autor: HDi
dobrze wiem że będzie mnie to sporo kosztowało i czy bedzie to 6 8 10 czy 20K to się okaże podczas prac - nie zamierzam oszczędzać - narazie szukam silnika bazowego na podstawie którego zostanie zbudowany silnik. Zostanie oczywiście zakuty i odpowiednio przygotowany do mocy rzędu 350-400KM. Nie mam zamiaru wsadzić wielkiej turbiny do seryjnego silnika i liczyć na to że uda się dmuchnąć 2Bary i wytrzyma. Auto będzie sponsorowane przez AUTOKRATĘ i w przyszłym roku ma pokazać że nie tylko japońskie auta liczą się w klasie Turbo.

To tyle na temat kosztów - prawdziwe gentelmeny o kasie nie gawędzą :)

: 22 lut czw, 2007 10:46 pm
autor: kubas
No wlasnie. Jesli pytasz o cene to znaczy ze cie nie stac hehe :) Powodzenia w projekcie super by bylo jakbys zamieszal w klasie turbo :D :)

: 22 lut czw, 2007 11:00 pm
autor: samer
HDi pisze:dobrze wiem że będzie mnie to sporo kosztowało i czy bedzie to 6 8 10 czy 20K to się okaże podczas prac - nie zamierzam oszczędzać - narazie szukam silnika bazowego na podstawie którego zostanie zbudowany silnik. Zostanie oczywiście zakuty i odpowiednio przygotowany do mocy rzędu 350-400KM. Nie mam zamiaru wsadzić wielkiej turbiny do seryjnego silnika i liczyć na to że uda się dmuchnąć 2Bary i wytrzyma. Auto będzie sponsorowane przez AUTOKRATĘ i w przyszłym roku ma pokazać że nie tylko japońskie auta liczą się w klasie Turbo.

To tyle na temat kosztów - prawdziwe gentelmeny o kasie nie gawędzą :)
... po prostu ja mają

hehe

No i wszystko jasne :)

: 23 lut pt, 2007 4:58 pm
autor: stef
Prosze was Chlopaki - normalnie rozkminianie na temat mocy nie ma dla mnie najmniejszego sensu, bo tak na prawde mozna o tym mowic dopiero po zhamowaniu auta. Takie domysly, marzenia mnie smiesza!
Jak sami najlepiej wiece, ze bylo sporo osob, ktore deklarowaly duze moce swoich bolidow, ale jakos nikt nie przedstawil chociazby wykresu z hamowni. Jest wiele przykladow: deklaracje mocy rzedu 180KM a finalnie nie dokonczenie projektu, "prawdopodobnie najszybsze 205 w polsce" itp
Teraz wyskakujecie 400KM - a co tam przeciez to mozliwe. HDI nie zrozum mnie zle - przede wszystkim zbuduj auto i zobaczymy tak na prawde ile konikow uda ci sie wydusic i przeniesc to na asfalt.
Tak, ze chlopaki troche szacunku dla siebie - nie jestesmy przeciez dziecmi!

: 23 lut pt, 2007 5:07 pm
autor: Banita
tylko roznica jest taka, ze "Najszybsza 205 w polsce" niby istnieje, ale to samochod widmo, a HDI na razie ma tylko plan i pare gratow, wiec nie ma co komentowac osiagnietej mocy 8)7

: 23 lut pt, 2007 6:21 pm
autor: HDi
zapytano co planuje to odpisałem, na pewno nie poświęcę pół roku czasu i worka pieniędzy by zbudować dobrą serie :)

nie napisałem że mam 400KM tylko że takie są plany

co do hamowania auta nie będę się wypowiadał bo jako jeden z nielicznych tu hamowałem 205 która schodziła poniżej 7s do setki robiła 80-120 (3bieg) w 4,5sek i okazało się ze ma 115KM
:? :?

uzyskaną moc można oszacować i ja szacuję 400KM jak uważasz że to nie osiągalne twoja sprawa - ja wierzę że da się to zrobić i postaram się dokończyć PLAN - ZAZNACZAM PLAN !! PROJEKT !!! a najbardziej MARZENIE !!! :wink: :wink: :wink:

nie chwalę się ze mam 400KM bo teraz to pewnie 100KM nie ma, a na fotkach pokazuję to co kupiłem do 205 - chyba do tego jest ten topic

:D :D

: 24 lut sob, 2007 12:12 am
autor: woocash
80-120 (3bieg) w 4,5sek i okazało się ze ma 115KM
wow.... nieźle...

: 24 lut sob, 2007 12:58 am
autor: HDi
niom kaktusa głowica krótka skrzynia i sprężanie ok 14:1

: 24 lut sob, 2007 3:44 pm
autor: gng
A ja mocno trzymam kciuki bo projekt bardzo ciekawy. Tutaj ciekawy filmik z małym potworem http://www.autokrata.pl/ogien/561/300_km_273_km_h/

: 25 lut ndz, 2007 3:00 pm
autor: samer
stef pisze:PJest wiele przykladow: deklaracje mocy rzedu 180KM a finalnie nie dokonczenie projektu,
Nie kazdy projekt musi sie udać, ważne chyba że są ludzie co próbują :)

przypomniał mnie sie jeden cytat :)

"miałem takie piękne marzenie ... dlaczego je zabiłaś?"

No a jak wiadomo niektóre marzenia sie spełniają :) (warto pamiętać ze nie zawsze w 100% ;) )

Pokój