Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Jakie masz różnice w masie poszczególnych zestawów tłok-korbowód?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Przykra sprawa. Tyle kasy i pracy poszło w d...
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pawel
- Maniak
- Posty: 1120
- Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
dla mnie największa zagadka dlaczego filtr nie zatrzymał opiłków
P205
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
dlatego juz nie zakladamy purflux'a
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
niezła relacja!
Filmik ciekawy, samochód ładnie się napędza, dynamiczne przejazdy, twarda zawiecha, dobrze to wygląda aggressive
Profi redukcje kolektora. Jestem ciekawy jak będzie wyglądał w całości.
Co do zatarcia to jakieś tam smarowanie musiałeś mieć, skoro silnik całkiem nie stanął. Pewnie było marne stąd opiłki wszędzie. Panewki się przycierały i tak samo stopki w głowicy i wałki.
Nie na darmo użytkownicy mi16 często mawiają
"love is stronger than oil surge"
Filmik ciekawy, samochód ładnie się napędza, dynamiczne przejazdy, twarda zawiecha, dobrze to wygląda aggressive
Profi redukcje kolektora. Jestem ciekawy jak będzie wyglądał w całości.
Co do zatarcia to jakieś tam smarowanie musiałeś mieć, skoro silnik całkiem nie stanął. Pewnie było marne stąd opiłki wszędzie. Panewki się przycierały i tak samo stopki w głowicy i wałki.
Nie na darmo użytkownicy mi16 często mawiają
"love is stronger than oil surge"
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
dzisiaj troszke pokombinowalismy z redukcja wagi i wyszlo cos takiego. buniooo sie cieszy to ja sie ciesze ,ze on sie cieszy takie zycie w PROWORK
- leon
- Junior
- Posty: 324
- Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
- Posiadany PUG: biały i szybki
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Heh...ja też się cieszę, że wy się cieszycie
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
kolektor VTS przerobiony do mi16
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
zabrałbys głowe z tego drugiego zdjecia
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster
spływ oleju.
wersja tymczasowa
wersja tymczasowa
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster
kuracja odchudzajaca przebiegla pomyslnie:D
wylecialy szyby, prowadnice, silniczki podnoszenia szyb, wiazka i troche blachy:)
wjechal poliweglan i boczki z alu mega lekkie. mysle ze ok 10kg wylecialo lekko z samych drzwi, dodatkowo troche ogolocilem z wiazki i innych zbednych dziadostw tylna klape, wylecial tez centralny zamek, zamek z klapy, podsufitka i kilka innych.
Ostatnio nie zauwazylem jak zapalila sie lampka STOP sygnalizujaca brak cisnienia oleju, teraz to troche poprawilem
wylecialy szyby, prowadnice, silniczki podnoszenia szyb, wiazka i troche blachy:)
wjechal poliweglan i boczki z alu mega lekkie. mysle ze ok 10kg wylecialo lekko z samych drzwi, dodatkowo troche ogolocilem z wiazki i innych zbednych dziadostw tylna klape, wylecial tez centralny zamek, zamek z klapy, podsufitka i kilka innych.
Ostatnio nie zauwazylem jak zapalila sie lampka STOP sygnalizujaca brak cisnienia oleju, teraz to troche poprawilem
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster
No, tak, jak coś robić, to na poważnie...buniooo pisze:Ostatnio nie zauwazylem jak zapalila sie lampka STOP sygnalizujaca brak cisnienia oleju, teraz to troche poprawilem
- Michal gti
- Uzalezniony
- Posty: 897
- Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
- Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt: