Mój 205 w trakcie roboty:)

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

nie ma tajemniec 8)
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

Tajemnice są. Munne nie kupił tego silnika, powie to samo. Dlaczego założyłem turbo? Powód jest prosty cena podobna do miga, a mocy znacznie więcej, poza tym zaraz będzie tak, że co drugie GTi będzie z migiem pod maską. Wystarczy popatrzeć w profile klubowiczów, albo wstawił albo kupił i wstawia. Sprzedałem silnik, bo chciałem mocniejszy, to zrobiłem drugi, a Munne pewnie zaturbi miga, bo nie lubi przegrywać potyczek z dieslem 8)
Car Valeting, Car Detailing.
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

205mi16

Post autor: Munne »

Kurcze odkad sie zaczely pojawiac wszystkie smieszne komentarze odechcialo mi sie opisywac co bylo robione ale dla tych ktorych to interesuje siade jutro i to opisze bo niestety dzisiaj mam troche nauki :D
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
PIT_R
Uzalezniony
Posty: 933
Rejestracja: 10 cze czw, 2004 12:34 am
Posiadany PUG: Peugeot 306 1.6 90KM :)
Numer Gadu-gadu: 3914690
Login tlen: infernal_lord_hellboy
Lokalizacja: Wrocław i Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: PIT_R »

To czekamy na jutrzejsza relacje :) Mnie bardzo interesuje jak tam posuwaja sie dalsze prace nad pugiem :)
Pozdro
Obrazek
Bylo [url=http://www.pit_r.205.pl]Peugeot 205 1.0 HellStyle[/url]
Jest teraz [url=http://www.pit_r2.205.pl]Peugeot 306 1.6 90 KM[/url]
Paweel

Post autor: Paweel »

DJPreZes pisze:A ja pokaze pieknie zrobione 205...Wg mnie jest bez wad...No moze za duzy wydech ;]

PIĘKNY .. ale w granatowym lakierku by był jeszcze ładnijeszy :D
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

DJPreZes ma racyję:) Najładniejszy pug jakiego widziałem:D
Pytanie!!!
Jak przygotowac poszerzenia plastikowe aby je tak pomalowac?? chodzi zeby były równe a nie chropowate oraz zeby farba od plastiku nie odpadał??
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

Poszerzenia nalezy zeszlifować za pomocą papieru ściernego, całkowicie wygładzić strukturę, trochę to trwa tak robiłem w cabrio. Malowanie grybym podkładem nie daje takich efektów, kiedyś w ten sposób robiłem lusterka w poprzednim pugu. Szlifowanie się sprawdza, farba nie odchodzi, jest OK.
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

no i niech juz pozostanie na czysto technicznym aspekcie tego tematu a bedzie ciekawie :)
pisz munne jak sprawy posuwaja się do przodu
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Dzięki Lord Devil. Aha a jaką farbą to malować?? Zwykłym lakierem do blach?? Jakis podkład pod to. ??
Pug sprzedany
Awatar użytkownika
minta
Maniak
Posty: 1021
Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
Numer Gadu-gadu: 691088
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: minta »

Musisz dać podkład do plastików... przykładowo wystarczy około 80-100 gr na zderzak. W sklepie z lakierami doradzą dokładną ilość.

P.S. temat już wielokrotnie poruszany 8)
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE

http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

205

Post autor: Munne »

Sytuacja wyglada w ten sposob,chwilowo jestem w kontakcie z moim dobrym kolega z szwedzkiego klubu ktory w swoim migaczu ma 300ps na tej turbinie ktora stosuje ale silnik jest zbudowany na 450ps ma mi przyslac dokladna recepture tego co bylo robione i co musze kupic :DNie jestem za bardzo za tym zeby wymienic silnik jeszcze raz wiec wole sprawdzic co sie z tym da zrobic.Czeka mnie przerobka przednich i tylnych hamulcow pracujemy juz Lordem Devilem nad tym bedzie z tego miod jak nam pojdzie tak jak chcemy.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

450 z 1.9 czy 2.0? seryjne bebechy chyba nie zdzierza...
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Post autor: Munne »

Banita pisze:450 z 1.9 czy 2.0? seryjne bebechy chyba nie zdzierza...
Z 1.9 narazie ma 300ps, tloki sa z 1.9 8v 122ps nic nie jest kute kompresja 7:9 bede wiedzial wiecej wkrotce.
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Post autor: Marin205 »

Spotkałem się z opinią (rozmowa z Grzegorzem od 205Mi16) że tuleje w silniku 1.9 mogą nie wytrzymać bardzo dużej mocy - dlatego lepsze jest 2.0 - ile w tym jest prawdy ciężko powiedzieć - dylemat zawsze jest taki - czy lepiej remontować silnik 1.9 i wymieniać tuleje z tlokami czy lepiej szlifować blok 2.0 ? :)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Ja też tak mówiłem,dopóki nie kupiłem swojego i doświadczyłem osobiście co on potrafi :)
Co ty w ogole piszesz! Porownujesz jakies nedzne hdi z mi16. Mialem okazje jezdzic takimi 307 wiele mil. To jest dobry silnik do toczenia sie po miescie. Elastyczny bo moment czuc juz dosc nisko i tak naprawde kiedy zaczynasz dusic to auto, konczy sie przyjemny zakres pracy i silnik zaczyna hamowac po czym trzeba wbic nastepny bieg.

Zauwazyc nalezy, ze jak np otworzysz szyby/dach to wtedy znacznie bardziej slychac traktorowskie klekotanie jednostki i wtedy juz nie jest tak milo.

Do tak naprawde auto trzyma sie dobrze jak wyjedzie z salonu, pozniej czyli po przebiegu jakis 10k mil juz sie sypie

Aczkolwiek trafiaja sie przyjemne diesele, nie twierdze ze nie

PS. moim zdaniem powinienes napisac po prostu ze chcesz sie pochwalic nowym nabytkiem:)
Obrazek
Zablokowany