Mój 205 w trakcie roboty:)
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie ma tajemniec
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Tajemnice są. Munne nie kupił tego silnika, powie to samo. Dlaczego założyłem turbo? Powód jest prosty cena podobna do miga, a mocy znacznie więcej, poza tym zaraz będzie tak, że co drugie GTi będzie z migiem pod maską. Wystarczy popatrzeć w profile klubowiczów, albo wstawił albo kupił i wstawia. Sprzedałem silnik, bo chciałem mocniejszy, to zrobiłem drugi, a Munne pewnie zaturbi miga, bo nie lubi przegrywać potyczek z dieslem
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
205mi16
Kurcze odkad sie zaczely pojawiac wszystkie smieszne komentarze odechcialo mi sie opisywac co bylo robione ale dla tych ktorych to interesuje siade jutro i to opisze bo niestety dzisiaj mam troche nauki
Kazda morda pasuje do Forda!
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Poszerzenia nalezy zeszlifować za pomocą papieru ściernego, całkowicie wygładzić strukturę, trochę to trwa tak robiłem w cabrio. Malowanie grybym podkładem nie daje takich efektów, kiedyś w ten sposób robiłem lusterka w poprzednim pugu. Szlifowanie się sprawdza, farba nie odchodzi, jest OK.
Car Valeting, Car Detailing.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no i niech juz pozostanie na czysto technicznym aspekcie tego tematu a bedzie ciekawie
pisz munne jak sprawy posuwaja się do przodu
pisz munne jak sprawy posuwaja się do przodu
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Musisz dać podkład do plastików... przykładowo wystarczy około 80-100 gr na zderzak. W sklepie z lakierami doradzą dokładną ilość.
P.S. temat już wielokrotnie poruszany
P.S. temat już wielokrotnie poruszany
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
205
Sytuacja wyglada w ten sposob,chwilowo jestem w kontakcie z moim dobrym kolega z szwedzkiego klubu ktory w swoim migaczu ma 300ps na tej turbinie ktora stosuje ale silnik jest zbudowany na 450ps ma mi przyslac dokladna recepture tego co bylo robione i co musze kupic :DNie jestem za bardzo za tym zeby wymienic silnik jeszcze raz wiec wole sprawdzic co sie z tym da zrobic.Czeka mnie przerobka przednich i tylnych hamulcow pracujemy juz Lordem Devilem nad tym bedzie z tego miod jak nam pojdzie tak jak chcemy.
Kazda morda pasuje do Forda!
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Spotkałem się z opinią (rozmowa z Grzegorzem od 205Mi16) że tuleje w silniku 1.9 mogą nie wytrzymać bardzo dużej mocy - dlatego lepsze jest 2.0 - ile w tym jest prawdy ciężko powiedzieć - dylemat zawsze jest taki - czy lepiej remontować silnik 1.9 i wymieniać tuleje z tlokami czy lepiej szlifować blok 2.0 ?
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Co ty w ogole piszesz! Porownujesz jakies nedzne hdi z mi16. Mialem okazje jezdzic takimi 307 wiele mil. To jest dobry silnik do toczenia sie po miescie. Elastyczny bo moment czuc juz dosc nisko i tak naprawde kiedy zaczynasz dusic to auto, konczy sie przyjemny zakres pracy i silnik zaczyna hamowac po czym trzeba wbic nastepny bieg.Ja też tak mówiłem,dopóki nie kupiłem swojego i doświadczyłem osobiście co on potrafi
Zauwazyc nalezy, ze jak np otworzysz szyby/dach to wtedy znacznie bardziej slychac traktorowskie klekotanie jednostki i wtedy juz nie jest tak milo.
Do tak naprawde auto trzyma sie dobrze jak wyjedzie z salonu, pozniej czyli po przebiegu jakis 10k mil juz sie sypie
Aczkolwiek trafiaja sie przyjemne diesele, nie twierdze ze nie
PS. moim zdaniem powinienes napisac po prostu ze chcesz sie pochwalic nowym nabytkiem:)