

Estetyka jak najbardziej, ale nie popadajmy w paranoję. Tu akurat liczy się jakość spawów, szczelność, brak progów (zastanawia mnie przewężenie na łączeniu z tłumnikiem końcowym) itp. A najbardziej efekt przeróbek, więc czekamy na wrażenia i pomiary

Owszem jest przewezenie ale rzedu 2mm na srednicy i to ze zwrociliscie na to uwage jest podyktowane zapewne perspektywa zdjecia oraz innym wygladem obu rur.munne pisze:Mnie tez zastanawia przewezenie, zapewne jest to zrobione w jakims konkretnym celu.
Niestety do tej pory jakos nie wyszloLord Devil pisze:Nie czepiam się spawów, mówię tylko, że dla mnie "to nie mistrz". Mam pytanie, skoro silnik jak mniemam jest już dotarty i do tego zrobiłeś nowy wydech plus ewentualnie mody o jakich nie wiem, czy już odwiedziłeś hamownie i znasz wynik?
Przejrzales mnieBanita pisze:Pfff.. Tez umiem auto na podnosniku postawic
slabo sie staralesstef pisze:W rzeczywistosci okazalo sie jednak, ze w wazkim kanale nie uda sie wymontowac w calosci wydechu.