Strona 14 z 28

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 30 cze ndz, 2013 5:25 pm
autor: krzyska
Dla purystów co to na prawo i lewo krzyczą, że 205tka tylko w oryginale pewnie tak

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 2:04 pm
autor: szymon
Jesli sie robi auto na oryginale to zaklada sie ory garody i sl aluski , a jsk sie robi dla siebie zeby bylo ladnie to zakladaj bbs na polerowanym rancie :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 2:15 pm
autor: KrakerSx
Potrzebuje mieć 14" na garrosie, z racji zmiany zacisków hamulcowych od 306 (dzięki Grzesiowi309). Oryginalne 13" podobają mi się ale niestety są za małe. Mam już na oku SL 201, oby się udało. :W

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 4:17 pm
autor: szymon
Czemu 14 a nie 15?

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 6:00 pm
autor: KrakerSx
Garros ma służyć jako auto weekendowe, jazda ma być komfortowa a taki wynik osiągnąć można na 14"

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 8:01 pm
autor: szymon
Na 15 tez jest komfort i osiagi tylko musi byc profil opony 50 , ja smigam na 15 i obnizylem i smialo moge powiedziec ze dalej mam komfort :)

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 8:22 pm
autor: Manwe
krakers popieram twój wybór wszystko tylko nie sl299 :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 8:34 pm
autor: KrakerSx
Właśnie sl299 to można powiedzieć standardowy wybór a to nie o to chodzi.
Włożyłem w garrosa dużo pracy i energii i nie chcę go postawić na ww.felgach.
Bardzo mi się podobają sl201 jak odnowił je Józek, kolejne to ouragany 14" ale ET34 raczej nie podejdzie, no chyba że ktoś ma pewne info że nic nie będzie obcierało z takim ET.

Gdyby nie dekielki to siedziały by w garrosie :P
ford....jpg

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 9:30 pm
autor: PrezesBednarz
A koło z polifta garrosa to nie 14cali??

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 10:36 pm
autor: DJPreZes
szymon pisze:Na 15 tez jest komfort i osiagi tylko musi byc profil opony 50 , ja smigam na 15 i obnizylem i smialo moge powiedziec ze dalej mam komfort :)
Mam porównanie - 195/50 R15 oraz 185/55 R15 i 185/55 R14 oraz 175/65 R14 i... na 15 komfortu brak.

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 01 lip pn, 2013 10:38 pm
autor: Manwe
ekhm Józek był drugi :wink:, sl201 z polerowana koniczynka świetny wybór :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 05 lip pt, 2013 1:44 pm
autor: KrakerSx
Udało się zdobyć sl201 :D

Pytanie do specjalistów.

Zamierzam odnowić naklejki do rolanda nie wiem czy uda mi się odtworzyć je na 100% ale mi wystarczy żeby wyglądały w 90% podobnie. I o to następuje pytanie :

Jakie naklejki powinien mieć garros 92r, z jednym paskiem czy dwoma bo na zdjęciach w necie każdy jest inny, i chodzi o pełną budę nie cabrio.

:W

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 05 lip pt, 2013 1:46 pm
autor: Orfister
Sprawdzę w katalogu i dam znac.

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 05 lip pt, 2013 11:56 pm
autor: Beda
http://aebergon.perso.neuf.fr/Peugeot/p ... Garros.htm
Wychoddziło by, że pierwsza seria miała tylko dwa paski, a później był jeden...

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 2:11 pm
autor: KrakerSx
Jadę zawieźć jutro Sl201 do renowacji i wpadł mi pomysł żeby polakierować felgi na biały połysk niestety nie mogę nigdzie znaleźć, dobrej jakości zdjęcia z 205 na takich felgach i kolorze podobnym do garrosowego.

Jeżeli ktoś posiada takie zdjęcie to proszę o wstawienie.

No i oczywiście krytyka co do pomysłu mile widziana :P