Roland Garros 92r by Janek&Agata
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Tee, kradniesz mi pomysł Zdjęcia RG z białymi 201 nie znalazłem nigdzie
Osobiście planowałem biały lakier i polerowane koniczynki, czyli na wzór drogowego T16
Osobiście planowałem biały lakier i polerowane koniczynki, czyli na wzór drogowego T16
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jednak z polerowanych koniczynek bym zrezygnował. Niestety zakład renowacji felg w rykach idzie na 3.5tyg urlopu .
Myślę że oddam po sąsiedzku felgi do szkiełkowania, i sam pomaluje je na biało, zobaczymy efekty. Najwyżej oddam potem do profesjonalnej firmy. Boli mnie tylko fakt iż renowacja felg 14" kosztuje 330zł a polerka rantu dodatkowe 400 za komplet ...
Myślę że oddam po sąsiedzku felgi do szkiełkowania, i sam pomaluje je na biało, zobaczymy efekty. Najwyżej oddam potem do profesjonalnej firmy. Boli mnie tylko fakt iż renowacja felg 14" kosztuje 330zł a polerka rantu dodatkowe 400 za komplet ...
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Maluj sam Zaoszczędzisz sporo kasy, a różnicy wielkiej nie będzie
Koniczynki też sam możesz wypolerować, bo roboty z tym dużo nie ma. Później można pomalować je nawierzchniowym, żeby nie straciły blasku
Koniczynki też sam możesz wypolerować, bo roboty z tym dużo nie ma. Później można pomalować je nawierzchniowym, żeby nie straciły blasku
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Biała felga i koniczynka w kolorze aluminiowym ??grzesiek309 pisze:Maluj sam Zaoszczędzisz sporo kasy, a różnicy wielkiej nie będzie
Koniczynki też sam możesz wypolerować, bo roboty z tym dużo nie ma. Później można pomalować je nawierzchniowym, żeby nie straciły blasku
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
No ciekawie wygląda. Tylko koszta . Chciałem w końcu przyoszczędzić na zabezpieczenie lakieru ale się nie DA . Wydatków pełno. Na razie pomaluję felgi na biało a resztę zobaczymy
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
więc tak polerowana koniczynka i rant na białych sl201 to mój pomysł od kiedy mam te felgi
chcesz zaoszczędzić i polerować nic prostszego scansol trochę cierpliwości i coś szybko obrotowego z futrem(polecam)/filcem polerskim i pasta polerska Mothers jak masz w miarę dobre fele i ok. 20 tys obr. do dyspozycji to koniczynki nawet może nie będzie trzeba szlifować
a drogowe T16 powierzchnie nie lakierowane felg miało wykończone tak samo jak seryjny sl201 czy toczone na połysk i na to klar
chcesz zaoszczędzić i polerować nic prostszego scansol trochę cierpliwości i coś szybko obrotowego z futrem(polecam)/filcem polerskim i pasta polerska Mothers jak masz w miarę dobre fele i ok. 20 tys obr. do dyspozycji to koniczynki nawet może nie będzie trzeba szlifować
a drogowe T16 powierzchnie nie lakierowane felg miało wykończone tak samo jak seryjny sl201 czy toczone na połysk i na to klar
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
A jak by felgi wyszkiełkować > podkład > biały lakier > polerka rantów i koniczynki > bezbarwny.
Z tym że przed lakierowaniem, zabezpieczył bym "koniczynkę" przed przyjęciem lakieru.
W sumie całe białe też mi się podobają
Z tym że przed lakierowaniem, zabezpieczył bym "koniczynkę" przed przyjęciem lakieru.
W sumie całe białe też mi się podobają
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
przy mechanicznym usuwaniu lakieru może być większy problem z polerka przy piaskowaniu nawet duży, no i taka obróbka prawdopodobnie zlikwiduje również seryjną fakturę koniczynki jeżeli byś taka chciał zachować
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
no i super porada
Jakieś porady co do bazy i bezbarwnego przy lakierowaniu felg ??
Jakieś porady co do bazy i bezbarwnego przy lakierowaniu felg ??
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
jedyne co to bezbarwny w wypadku polerki zaniża szajn
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Pozostały kosmetyczne poprawki i do DRUKU
Tylko która wersje naklejać ?? Nadal nie mam 100% pewności.
Wydaje mi się że wersje z jednym paskiem były na cabrio a z dwoma na normalnych.
Tylko która wersje naklejać ?? Nadal nie mam 100% pewności.
Wydaje mi się że wersje z jednym paskiem były na cabrio a z dwoma na normalnych.
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'
- Beda
- Nowicjusz
- Posty: 88
- Rejestracja: 17 paź śr, 2007 1:56 pm
- Posiadany PUG: 405 Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Na poprzedniej stronie dałem linka do stronki informacyjnej - starczy kliknąć tłumaczenie i wyskakuje:
"Produkcja:
Series 1 (Prezentacja: May 89) 3550 2000 egzemplarzy, Francja,
Series 2 (prezentacja: March 90) 6000 egzemplarzy w Europie, w tym 1000 kabrioletów,
Series 3 (prezentacja: początek 91) 4000 egzemplarzy we Francji, którego 2500 trzy-drzwiowe salony i 1500 kabrioletów.
Series 4 (marzec 92), liczbę kopii nieznanych
Series 5 (kwiecień 93), liczbę kopii nieznanych."
"Ewolucje:
Pierwsza seria identyfikuje również dwa siatkę boczną (netto single później) (patrz zdjęcia poniżej wad)."
Obok tej linijki są dwa zdjęcia z podwójnymi i pojedynczymi paskami
Więc od 90 rocznika był jeden pasek na dziewięćdziesiąt parę procent...
Czasami ta stronka się myli, ale to może dotyczyć tylko jednych wypustów, jak np. w przypadku 405 Roland Garros, gdzie jest opisany silnik 123KM (zresztą o oryginalnym prospekcie też o nim piszą - widocznie takie były założenia), a w rzeczywistości każdy 405RG miał silnik 120KM XU9JAZ
"Produkcja:
Series 1 (Prezentacja: May 89) 3550 2000 egzemplarzy, Francja,
Series 2 (prezentacja: March 90) 6000 egzemplarzy w Europie, w tym 1000 kabrioletów,
Series 3 (prezentacja: początek 91) 4000 egzemplarzy we Francji, którego 2500 trzy-drzwiowe salony i 1500 kabrioletów.
Series 4 (marzec 92), liczbę kopii nieznanych
Series 5 (kwiecień 93), liczbę kopii nieznanych."
"Ewolucje:
Pierwsza seria identyfikuje również dwa siatkę boczną (netto single później) (patrz zdjęcia poniżej wad)."
Obok tej linijki są dwa zdjęcia z podwójnymi i pojedynczymi paskami
Więc od 90 rocznika był jeden pasek na dziewięćdziesiąt parę procent...
Czasami ta stronka się myli, ale to może dotyczyć tylko jednych wypustów, jak np. w przypadku 405 Roland Garros, gdzie jest opisany silnik 123KM (zresztą o oryginalnym prospekcie też o nim piszą - widocznie takie były założenia), a w rzeczywistości każdy 405RG miał silnik 120KM XU9JAZ
- Agata_RG
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 lut sob, 2013 8:38 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Dzięki Beda. Więc będzie z jednym paskiem
- KrakerSx
- Uzalezniony
- Posty: 624
- Rejestracja: 09 kwie śr, 2008 1:39 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland Garros 92'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata
Mała aktualizacja prac.
Masa roboty z blacharką - wgniotków co nie miara i wyklepanie tego wszystkiego jak i wspawanie nowych elementów zajmuję trochę czasu.
Zakupiona baza, bezbarwny, podkład, wosk antykorozyjny, baranek do nadkoli oraz masa uiszczelniająca na połączenia i zagłębienia. Auto w przyszłym tygodniu do odbioru
Masa roboty z blacharką - wgniotków co nie miara i wyklepanie tego wszystkiego jak i wspawanie nowych elementów zajmuję trochę czasu.
Zakupiona baza, bezbarwny, podkład, wosk antykorozyjny, baranek do nadkoli oraz masa uiszczelniająca na połączenia i zagłębienia. Auto w przyszłym tygodniu do odbioru
http://www.KrakerSx.peugeot205.pl
Roland Garros 92'
Roland Garros 92'