Strona 15 z 28

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 2:24 pm
autor: grzesiek309
Tee, kradniesz mi pomysł :P Zdjęcia RG z białymi 201 nie znalazłem nigdzie :(
Osobiście planowałem biały lakier i polerowane koniczynki, czyli na wzór drogowego T16 :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 2:37 pm
autor: KrakerSx
Jednak z polerowanych koniczynek bym zrezygnował. Niestety zakład renowacji felg w rykach idzie na 3.5tyg urlopu :( .

Myślę że oddam po sąsiedzku felgi do szkiełkowania, i sam pomaluje je na biało, zobaczymy efekty. Najwyżej oddam potem do profesjonalnej firmy. Boli mnie tylko fakt iż renowacja felg 14" kosztuje 330zł a polerka rantu dodatkowe 400 za komplet ...

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 2:49 pm
autor: grzesiek309
Maluj sam :D Zaoszczędzisz sporo kasy, a różnicy wielkiej nie będzie :N
Koniczynki też sam możesz wypolerować, bo roboty z tym dużo nie ma. Później można pomalować je nawierzchniowym, żeby nie straciły blasku :)

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 3:05 pm
autor: KrakerSx
grzesiek309 pisze:Maluj sam :D Zaoszczędzisz sporo kasy, a różnicy wielkiej nie będzie :N
Koniczynki też sam możesz wypolerować, bo roboty z tym dużo nie ma. Później można pomalować je nawierzchniowym, żeby nie straciły blasku :)
Biała felga i koniczynka w kolorze aluminiowym ??

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 3:40 pm
autor: grzesiek309
:Y
http://photochoperos.com/imagenes/galer ... 563920.jpg
Fabrycznie był dodatkowo "polerowany" rant.

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 4:16 pm
autor: KrakerSx
No ciekawie wygląda. Tylko koszta :D. Chciałem w końcu przyoszczędzić na zabezpieczenie lakieru ale się nie DA 8)7 . Wydatków pełno. Na razie pomaluję felgi na biało a resztę zobaczymy

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 5:59 pm
autor: Manwe
więc tak polerowana koniczynka i rant na białych sl201 to mój pomysł od kiedy mam te felgi :P

chcesz zaoszczędzić i polerować nic prostszego scansol trochę cierpliwości i coś szybko obrotowego z futrem(polecam)/filcem polerskim i pasta polerska Mothers jak masz w miarę dobre fele i ok. 20 tys obr. do dyspozycji to koniczynki nawet może nie będzie trzeba szlifować

a drogowe T16 powierzchnie nie lakierowane felg miało wykończone tak samo jak seryjny sl201 czy toczone na połysk i na to klar

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 6:31 pm
autor: KrakerSx
A jak by felgi wyszkiełkować > podkład > biały lakier > polerka rantów i koniczynki > bezbarwny.

Z tym że przed lakierowaniem, zabezpieczył bym "koniczynkę" przed przyjęciem lakieru.

W sumie całe białe też mi się podobają :D

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 8:11 pm
autor: Manwe
przy mechanicznym usuwaniu lakieru może być większy problem z polerka przy piaskowaniu nawet duży, no i taka obróbka prawdopodobnie zlikwiduje również seryjną fakturę koniczynki jeżeli byś taka chciał zachować

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 8:13 pm
autor: KrakerSx
no i super porada _O_

Jakieś porady co do bazy i bezbarwnego przy lakierowaniu felg ??

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 12 lip pt, 2013 8:22 pm
autor: Manwe
jedyne co to bezbarwny w wypadku polerki zaniża szajn

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 15 lip pn, 2013 7:34 pm
autor: KrakerSx
Pozostały kosmetyczne poprawki i do DRUKU :twisted:
projekt.jpg
Tylko która wersje naklejać ?? Nadal nie mam 100% pewności.
Wydaje mi się że wersje z jednym paskiem były na cabrio a z dwoma na normalnych.

:W

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 15 lip pn, 2013 8:31 pm
autor: Beda
Na poprzedniej stronie dałem linka do stronki informacyjnej - starczy kliknąć tłumaczenie i wyskakuje:

"Produkcja:

Series 1 (Prezentacja: May 89) 3550 2000 egzemplarzy, Francja,

Series 2 (prezentacja: March 90) 6000 egzemplarzy w Europie, w tym 1000 kabrioletów,

Series 3 (prezentacja: początek 91) 4000 egzemplarzy we Francji, którego 2500 trzy-drzwiowe salony i 1500 kabrioletów.

Series 4 (marzec 92), liczbę kopii nieznanych

Series 5 (kwiecień 93), liczbę kopii nieznanych."


"Ewolucje:

Pierwsza seria identyfikuje również dwa siatkę boczną (netto single później) (patrz zdjęcia poniżej wad)."

Obok tej linijki są dwa zdjęcia z podwójnymi i pojedynczymi paskami :)
Więc od 90 rocznika był jeden pasek na dziewięćdziesiąt parę procent...

Czasami ta stronka się myli, ale to może dotyczyć tylko jednych wypustów, jak np. w przypadku 405 Roland Garros, gdzie jest opisany silnik 123KM (zresztą o oryginalnym prospekcie też o nim piszą - widocznie takie były założenia), a w rzeczywistości każdy 405RG miał silnik 120KM XU9JAZ

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 15 lip pn, 2013 8:53 pm
autor: Agata_RG
Dzięki Beda. Więc będzie z jednym paskiem :W

Re: Roland Garros 92r by Janek&Agata

: 18 lip czw, 2013 6:25 am
autor: KrakerSx
Mała aktualizacja prac.

Masa roboty z blacharką - wgniotków co nie miara i wyklepanie tego wszystkiego jak i wspawanie nowych elementów zajmuję trochę czasu.

Zakupiona baza, bezbarwny, podkład, wosk antykorozyjny, baranek do nadkoli oraz masa uiszczelniająca na połączenia i zagłębienia. Auto w przyszłym tygodniu do odbioru :D
IMG-20130717-00316.jpg
IMG-20130717-00317.jpg