Moj PROJECT 205 GTi16
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Musze sie pochwalic
Kolektor pospawany - zostalo tylko obrobienie kanalow ... do tego trzeba bylo delikatnie przerobic tunel aby mocno nie pochylac kolektora.
Co ciekawe seryjny kolektor z 309 GTi16 wcale nie jest tak dokladnie zrobiony (chodzi mi o zejscia 8w4) dla porowniania link ponizej:
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album1 ... GTI16V_004
Kolektor pospawany - zostalo tylko obrobienie kanalow ... do tego trzeba bylo delikatnie przerobic tunel aby mocno nie pochylac kolektora.
Co ciekawe seryjny kolektor z 309 GTi16 wcale nie jest tak dokladnie zrobiony (chodzi mi o zejscia 8w4) dla porowniania link ponizej:
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album1 ... GTI16V_004
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
No kolektor wygląda piknie Napisz jak wrażenia z jazdy i osiągi po montażu. Ale powiem szczezrze, że na taką rzeźbę z tunelem i grodzią, bez obspawania budy i porządnej konserwacji bym się nie zdecydował...
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Zanim auto wyjedzie z garazu jeszcze troche potrwa, ale na pewno podziele sie wrazeniami. Szczerze to wydaje mi sie, ze teraz buda bedzie sztywniejsza niz byla. Spaw co 1cm, blacha grubsza. Moim zdaniem nie stracil w tym miejsu sztywnosci a wrecz przeciwnie. Co do zabezpieczania to na tyle na ile moglem ... mysle ze spokojnie wystarczy tym bardziej, ze auto wyjedzie w zimie moze 1 czy 2 razy. Fakt nie wyglada to ladnie ale na tym mi akurat bardzo nie zalezy. Dla mnie najwazniejsze bylo odpowiednie ustawienie kolektora wzgledem glowicy a bylo to mozliwe tylko dzieki takiej rzezbie. Wyjdzie w praniu czy bylo to wlasciwie rozwiazanie.
PS. docelowo oczywiscie mysle o klatce i obspawaniu (ale kiedy to bedzie? )
A tak to teraz mniej wiecej wyglada (zdj komorka)
PS. docelowo oczywiscie mysle o klatce i obspawaniu (ale kiedy to bedzie? )
A tak to teraz mniej wiecej wyglada (zdj komorka)
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Oby twoja praca przyniosla owoce
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Mi sie to rozwiazanie nie podoba. Dokladnie mam na mysli krojenie i rzezbienie auta, zeby silnik tam pasowal tak a nie inaczej. Sadze ze lepsza droga jest takie umieszczenie motoru aby pasowal w miejsce nieprzerabianej komory silnikowej.
Car Valeting, Car Detailing.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
"Dla mnie najwazniejsze bylo odpowiednie ustawienie kolektora wzgledem glowicy a bylo to mozliwe tylko dzieki takiej rzezbie"
Tutaj sie Stef grubo mylisz ale to nie pierwszy raz, obejrzyj sobie jak to robi "magic" zero rzezby w budzie zachowuje ory look a kolektor ten miesci bez zadnego problemu, ale kazdy buduje auta jak potrafi osobiscie nigdy bym sie nie zdecydowal na taka operacje, czy ewentualne korzysci byly warte rozpieprzenia auta?
Tutaj sie Stef grubo mylisz ale to nie pierwszy raz, obejrzyj sobie jak to robi "magic" zero rzezby w budzie zachowuje ory look a kolektor ten miesci bez zadnego problemu, ale kazdy buduje auta jak potrafi osobiscie nigdy bym sie nie zdecydowal na taka operacje, czy ewentualne korzysci byly warte rozpieprzenia auta?
Kazda morda pasuje do Forda!
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Planowales flansze kolektora? Po spawaniu sie krzywi, a malo ktory zaklad chce sie tego podjac, bo nie maja za co chwycic. Poza tym gdy podczas spawania byl punktowo przegrzany, to podczas pracy tez sie lekko deformuje. Jak bedzie wszystko grac, to daj namiary kto go robil
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Cieszy mnie to xtrack
Nie jestem takim purysta jak niektorzy, zreszta "Magicy" i tak wiedza lepiej wiec wszelkie dyskusje nie maja sensu.
Banita >>> oczywiscie, ze planowalem flansze mocno ja posciagalo przy spawaniu. Na tym zdj. widac ze nawet zostala plama ale nie chcialem jej juz wiecej ciac (w tym przypadku nie mialo to znaczenia).
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album12/DSC01584
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album12/DSC01586
Jak trzeba Ci cos zrobic to sie odzywaj ... koszt ok. 50zl. Robimy rozne kolektory i zawsze znajdzie sie sposob na jego zamocowanie!
Nie jestem takim purysta jak niektorzy, zreszta "Magicy" i tak wiedza lepiej wiec wszelkie dyskusje nie maja sensu.
Banita >>> oczywiscie, ze planowalem flansze mocno ja posciagalo przy spawaniu. Na tym zdj. widac ze nawet zostala plama ale nie chcialem jej juz wiecej ciac (w tym przypadku nie mialo to znaczenia).
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album12/DSC01584
http://gti.peugeot205.pl/gallery/album12/DSC01586
Jak trzeba Ci cos zrobic to sie odzywaj ... koszt ok. 50zl. Robimy rozne kolektory i zawsze znajdzie sie sposob na jego zamocowanie!
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
wyobraz sobie w jakiej nielasce powinni byc ci, co przerobili plyte podlogowa zwyklej 205 na t16stef pisze: Nie jestem takim purysta jak niektorzy, zreszta "Magicy" i tak wiedza lepiej wiec wszelkie dyskusje nie maja sensu.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Oni nic nie przerabiali tylko zaprojektowali na nowomoralez pisze: wyobraz sobie w jakiej nielasce powinni byc ci, co przerobili plyte podlogowa zwyklej 205 na t16
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
kilka elementow ze zwyklej by sie znalazlo i oto chodziPara pisze:Oni nic nie przerabiali tylko zaprojektowali na nowomoralez pisze: wyobraz sobie w jakiej nielasce powinni byc ci, co przerobili plyte podlogowa zwyklej 205 na t16
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
Usunalem zbedne komentarze Nie robcie zamieszania.
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
i dont think you understand the sump system. and the valve cut is wrong as well must be after 45g another 30g jesus
and what did you do to the poor car??? wtf you cut the tunnel????
and what did you do to the poor car??? wtf you cut the tunnel????
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Moj PROJECT 205 GTi16
I guess, different people different ideas. It's always a learning progress. I wonder what was easier and less time consuming, Cutting the tunnel or modifying manifold.