Strona 3 z 9

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 01 lis sob, 2008 9:04 pm
autor: ziochmenNie
moze jak kiedys nie zapomne to wam przesle kilka zdjec Jak bede swoj projekt kontynuowal :!: :oops:

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 12:50 am
autor: Florek2b
co do jakości blachy to jeżeli 205-ka nie miała robionej blacharki to raczej nie zardzewieje :D bo z tego co mi wiadomo maja ocynkowaną blachę :) ja w swoim mam na drzwiach rysę do żywej blachy i nic nie rdzewieje bo ocynk nie został naruszony :D i niema różnicy czy to gti czy junior 8)7 chyba że w jakimś roku po prostu przestali robić ocynk :P

ale mogę sie mylić :D mój pug jest z 91 roku i niema śladu korozji :D

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 12:52 am
autor: Jarmarek
i właśnie od 91 roku zaczeli robić całe auta ocynkowane...

hmm... a może od 88 (?)

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 12:57 am
autor: DJPreZes
Raczej 88, bo Green jest z 89 i ma ocynk :P

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 12:58 am
autor: Florek2b
no prędzej 88 Mareczku :mrgreen: choć to moje 1,6 gti jest zardzewiałe jak cholera i jest z 89 ale to raczej dlatego że było obite jak ulęgałka i naprawiane przez jakiegoś Cześka w szopie :lol:

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 11:41 am
autor: Munne
Ocynk od 89!!!!!!!!!

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 11:42 am
autor: xtrack
akuratnie jesli chodzi o różnice w budach miedzy zawykla a GTi to zbyt wielu nie ma.tak jak juz wiecie to nadkola tył, blotniki przod,tak jak wspominał Rallye mocowanie sanek no i to na tyle by bylo.rownoczesnie prowadzilem z Buniem prace przy naszych rajdówkach,stały na jednej hali i nie zauwazylismy jakis dimetralnych róznic dotyczacych zgrzewów.Faktem jest to ze każda karoseria nawet i GTi nie nadaje sie do uzytkowania na polskich drogach w połaczeniu z twardym zawieszeniem.dlatego czy GTi czy tez nie ,nalezy bude obspawac.jesli buda garossa wybrana przez kolege nie jest pordzewiala to jak najbardziej ją polecam.

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 11:52 am
autor: DJPreZes
"A nie mowilem" ? ;]

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 11:57 am
autor: KuKiTa
munne pisze:Ocynk od 89!!!!!!!!!
88 :W

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 12:03 pm
autor: ziochmenNie
zalezy z jakiej fabryki niby najlepsza byla w Socheau

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 02 lis ndz, 2008 3:14 pm
autor: Para
No prosze, uczymy sie czegos nowego kazdego dnia :)

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 06 lis czw, 2008 7:41 pm
autor: Munne
Jakby nie bylo to ruda je i tak zje, jezeli chodzi o auta ktore szly do Szwecji o podejrzewam ze tez na Skandynawie ocynk byl dopiero w 89 roku.

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 07 lis pt, 2008 12:01 pm
autor: Sebek
ile ten silnik Cię kosztował??

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 07 lis pt, 2008 2:13 pm
autor: ciechom
ziochmenNie pisze:zalezy z jakiej fabryki niby najlepsza byla w Socheau

... niezłe brzmi jak SOCHACZEW 8)7 8)7 8)7

Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho

: 07 lis pt, 2008 7:21 pm
autor: ziochmenNie
sorki za bledy Sochaux.