Strona 3 z 9
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 01 lis sob, 2008 9:04 pm
autor: ziochmenNie
moze jak kiedys nie zapomne to wam przesle kilka zdjec Jak bede swoj projekt kontynuowal
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 12:50 am
autor: Florek2b
co do jakości blachy to jeżeli 205-ka nie miała robionej blacharki to raczej nie zardzewieje
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
bo z tego co mi wiadomo maja ocynkowaną blachę
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
ja w swoim mam na drzwiach rysę do żywej blachy i nic nie rdzewieje bo ocynk nie został naruszony
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
i niema różnicy czy to gti czy junior
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
chyba że w jakimś roku po prostu przestali robić ocynk
ale mogę sie mylić
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
mój pug jest z 91 roku i niema śladu korozji
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 12:52 am
autor: Jarmarek
i właśnie od 91 roku zaczeli robić całe auta ocynkowane...
hmm... a może od 88 (?)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 12:57 am
autor: DJPreZes
Raczej 88, bo Green jest z 89 i ma ocynk
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 12:58 am
autor: Florek2b
no prędzej 88 Mareczku
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
choć to moje 1,6 gti jest zardzewiałe jak cholera i jest z 89 ale to raczej dlatego że było obite jak ulęgałka i naprawiane przez jakiegoś Cześka w szopie
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 11:41 am
autor: Munne
Ocynk od 89!!!!!!!!!
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 11:42 am
autor: xtrack
akuratnie jesli chodzi o różnice w budach miedzy zawykla a GTi to zbyt wielu nie ma.tak jak juz wiecie to nadkola tył, blotniki przod,tak jak wspominał Rallye mocowanie sanek no i to na tyle by bylo.rownoczesnie prowadzilem z Buniem prace przy naszych rajdówkach,stały na jednej hali i nie zauwazylismy jakis dimetralnych róznic dotyczacych zgrzewów.Faktem jest to ze każda karoseria nawet i GTi nie nadaje sie do uzytkowania na polskich drogach w połaczeniu z twardym zawieszeniem.dlatego czy GTi czy tez nie ,nalezy bude obspawac.jesli buda garossa wybrana przez kolege nie jest pordzewiala to jak najbardziej ją polecam.
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 11:52 am
autor: DJPreZes
"A nie mowilem" ? ;]
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 11:57 am
autor: KuKiTa
munne pisze:Ocynk od 89!!!!!!!!!
88
![Bye :W](./images/smilies/wave.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 12:03 pm
autor: ziochmenNie
zalezy z jakiej fabryki niby najlepsza byla w Socheau
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 02 lis ndz, 2008 3:14 pm
autor: Para
No prosze, uczymy sie czegos nowego kazdego dnia
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 06 lis czw, 2008 7:41 pm
autor: Munne
Jakby nie bylo to ruda je i tak zje, jezeli chodzi o auta ktore szly do Szwecji o podejrzewam ze tez na Skandynawie ocynk byl dopiero w 89 roku.
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 07 lis pt, 2008 12:01 pm
autor: Sebek
ile ten silnik Cię kosztował??
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 07 lis pt, 2008 2:13 pm
autor: ciechom
ziochmenNie pisze:zalezy z jakiej fabryki niby najlepsza byla w Socheau
... niezłe brzmi jak SOCHACZEW
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
Re: 205 1.6 turbo by Levis & Krzycho
: 07 lis pt, 2008 7:21 pm
autor: ziochmenNie
sorki za bledy Sochaux.