Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
auto zapalilo bez wiekszego problemu.
Aktualnie jestem w trakcie docierania silnika.
wyglada na to ze wszystko poskładane jak nalezy.
w instalacji elektrycznej silnika armagedon!, a dokladniej wewnątrz auta, przy kompie wszystko luzem. Musialem powrocic do seryjnego sterowania silnikiem gdzyz auto nie bylo strojone na swini i boje sie zeby nie jezdzic na zbyt ubogiej mieszance czy wyprzedzonym zaplonie.
Bede na bierzaco informowal jak i wstawial jakies foto relacje z przeprowadzanych upgrade-ow.
dzisiejsze foto po jezdzie probnej - jak wspomnialem jeszcze z przelywka itp.
Aktualnie jestem w trakcie docierania silnika.
wyglada na to ze wszystko poskładane jak nalezy.
w instalacji elektrycznej silnika armagedon!, a dokladniej wewnątrz auta, przy kompie wszystko luzem. Musialem powrocic do seryjnego sterowania silnikiem gdzyz auto nie bylo strojone na swini i boje sie zeby nie jezdzic na zbyt ubogiej mieszance czy wyprzedzonym zaplonie.
Bede na bierzaco informowal jak i wstawial jakies foto relacje z przeprowadzanych upgrade-ow.
dzisiejsze foto po jezdzie probnej - jak wspomnialem jeszcze z przelywka itp.
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 14 sie ndz, 2011 12:27 pm
- Posiadany PUG: 205 cti
- Numer Gadu-gadu: 1237209
- Lokalizacja: Mirsk
Re: Peugeot 205 Mi16
A jak poradziles sobie z kolektorem wydechowym?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
wydech to nie problem. delikatnie zmienilem przez wyciecie kawalka kolektora tuz nad flansza mocujaca do downpipe kat zejsca do reszty wydechu. wszystko sie miesci bez problemu.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Gdzie taką rozpórkę mogę dostać ?
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Czym malowałeś kolektor ssący?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
piaskowanie + proszek drobna struktura w czarnym kolorze.grzesiek309 pisze:Czym malowałeś kolektor ssący?
wszystko maluje proszkowo bo jest baardzo wytrzymale, nawet na tem i oleje.
w malowanie sprayem nie ma sie co bawic bo wszystko odchodzi.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
szuakm jakis przewodow wysokiego napiecia.
poprosze o jakies linki (z wyjatkiem janmorow i sentechow itp)
Magnecory wiem ze dobre ale cena jeszcze lepsza:)
poprosze o jakies linki (z wyjatkiem janmorow i sentechow itp)
Magnecory wiem ze dobre ale cena jeszcze lepsza:)
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
ngk kiedyś dorwałem w całkiem niezłej cenie chyba na allegro jeżeli mnie pamięć nie myli w okolicach 220zl, po czym brejdak przejechał na nich z 1000km i skasował auto (sprzedałem foxowi nie wiem czy zakładał do siebie). A może to było na forum 405 i ktoś tym handlował, tyle mogę podpowiedzieć
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
witajcie
Po dotarciu silnika przyszedł czas na strojenie. Usunieta zostala przeplywka i silniczek krokowy. Po jakis 200km i 40l paliwa udalo sie praktycznie zakończyć strojenie. Praktycznie bo wyszedł problem przelewaniem silnika powyzej 6200obr. Mino sporych korekt na mapiach paliwa silnik sie "przelewał" AFR w granicach 10-11, i az do odciecia 7400 obr byl coraz mocniej dolewany. Problem pozostal i finalne strojenie przesuniemy az dojde co bylo problemem. Wydaje sie ze logicznie rzecz biorac albo dolot nie jest wstanie zaciagnac odpowiedniej ilosci powietrza przy wysokich obr(albo zaczyna występować jakies zjawisko falowe, albo jest on za krotki, badz potrzebuje airbox-a), badz uklad wydechowy jest za "ciasny" i uniemożliwia wydajne opróżnianie komory spalania. ostatna mysla jest jeszcze wypadanie zaplonu,, chodz nie zauwazylem zmian w pracy silnika w tym przedziale obr
max moc wiec uzyskaliśmy na poziomie 6300obr.
To jeden poklad mocy ktorego jeszcze nie wykorzystamy, kolejnym jest zaplon ktory pozostal seryjnie sterowany przez ecu. Tutaj ze wzgledu na brak podsłuchu spalania stukowego nie wyprzedzaliśmy zaplonu.
Reasumując po rozwiązaniu problemu z przelewaniem na wysokich obr finalnie dopracujemy juz wszystko. Aktualnie auto baardzo dobrze reaguje na ruchy przepustnicy(bez porównania do serii), ciagnie w praktycznie calym zakresie obr. afr ustawiony przy spokojnej jezdzie w granicach mieszanki stechiometrycznej 14,5 i przy palowaniu w calym zakresie ok 13.
A dla ucha przy zmnianie biegu ladnie sadzi w komin:D
tutaj wykres:
widac ze przy ok 6000 wykres przestaje rosnac...
udalo sie 173km i 210nm
Po dotarciu silnika przyszedł czas na strojenie. Usunieta zostala przeplywka i silniczek krokowy. Po jakis 200km i 40l paliwa udalo sie praktycznie zakończyć strojenie. Praktycznie bo wyszedł problem przelewaniem silnika powyzej 6200obr. Mino sporych korekt na mapiach paliwa silnik sie "przelewał" AFR w granicach 10-11, i az do odciecia 7400 obr byl coraz mocniej dolewany. Problem pozostal i finalne strojenie przesuniemy az dojde co bylo problemem. Wydaje sie ze logicznie rzecz biorac albo dolot nie jest wstanie zaciagnac odpowiedniej ilosci powietrza przy wysokich obr(albo zaczyna występować jakies zjawisko falowe, albo jest on za krotki, badz potrzebuje airbox-a), badz uklad wydechowy jest za "ciasny" i uniemożliwia wydajne opróżnianie komory spalania. ostatna mysla jest jeszcze wypadanie zaplonu,, chodz nie zauwazylem zmian w pracy silnika w tym przedziale obr
max moc wiec uzyskaliśmy na poziomie 6300obr.
To jeden poklad mocy ktorego jeszcze nie wykorzystamy, kolejnym jest zaplon ktory pozostal seryjnie sterowany przez ecu. Tutaj ze wzgledu na brak podsłuchu spalania stukowego nie wyprzedzaliśmy zaplonu.
Reasumując po rozwiązaniu problemu z przelewaniem na wysokich obr finalnie dopracujemy juz wszystko. Aktualnie auto baardzo dobrze reaguje na ruchy przepustnicy(bez porównania do serii), ciagnie w praktycznie calym zakresie obr. afr ustawiony przy spokojnej jezdzie w granicach mieszanki stechiometrycznej 14,5 i przy palowaniu w calym zakresie ok 13.
A dla ucha przy zmnianie biegu ladnie sadzi w komin:D
tutaj wykres:
widac ze przy ok 6000 wykres przestaje rosnac...
udalo sie 173km i 210nm
Ostatnio zmieniony 29 sty ndz, 2012 10:08 pm przez buniooo, łącznie zmieniany 1 raz.
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Peugeot 205 Mi16
Onboardy jakieś chcemy. Najlepiej z sadzeniem w komin
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16
Mocny jest
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 Mi16
Super, gratulacje! Jak widać jak podejdzie się profesjonalnie do tematu mi16 to jest w nim potencjał
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16
a jaki jest obecnie rozmiar wydechu ??
bardzo jestem ciekawy dalszych prac
bardzo jestem ciekawy dalszych prac