Peugeot 205 1.6 Rallye
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Czyli wymiary takie bardzo podobne jak exip 7'. No właśnie czy te felgi ci nic nie obcierają?
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Nie nic nie obciera. Ale moje zawieszenie do miękkich nie należy.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Tył na jakim amorku? A opony o rant poszerzenia nie tra? U mnie tarły przy exip boki opon o rant poszerzenia
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Ranty poszerzen sa zeszlifowane odpowiednio. Tyl na kyabie agx ale stab 24mm do tego. Przod kw.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Ja mam tak z przodu na gwincie, muszę zmienić charakterystykę, bo potrfi solidnie podbić i kilka razy próbował uciec z drogi. Sprawdź w praktyce, z utwardzaniem nie warto przeginać, zwłaszcza gdy auto lekkie.kubas pisze:Na razie jest ok z błotnikami tylnymi. Ale coś się stało z belką u mnie chyba, kompletnie nie wybiera jest tak twardo że masakra
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
no właśnie miałem kiedyś w rallye gwint HR/B6 i autko skakało jak piłeczka pingpongowa
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Nie to moje kw zdecydowanie dobrze wybiera, jest ustawione na max miękko.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Pug jeździ jak należy, poprawione trochę rzeczy, dołożona płyta pod silnik itd...
Ale problem jest taki, wczoraj włączam spryskiwacze i po tej operacji wycieraczki już nie chciały się wyłączyć... uwaga uwaga co wyłącza wycieraczki? Wyłączenie świateł... Zespolony od wycieraczek na szybko podmieniony i to nic nie zmieniło nadal ta sama sytuacja...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
A nie przekaźnik?
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Też możesz sprawdzić, oczywiście, ale u mnie jak wycieraczki się włączyły i nie chciały wyłączyć to była wtyczka łącząca wiązkę kabinową z wiązką komputera, i wtyczka masy przy chłodnicy. Ok - dłuższego zdania się nie dało
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Hmmm sprawdze te masy wszystkie... a kabinowa z komputera jest na sztywno więc tam nie ma żadnej wtyczki...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Pompka spryskiwaczy winna całemu zamieszaniu...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Dobra długo nic się nie działo...
W niedzielę udało się wybrać na IV rundę Power Stage Bednary. Mój pierwszy raz na lotnisku, pierwszy raz tak długa próba. Do bednar zajechaliśmy koło 8:30. Na miejscu był już ziomek, swoim wymuskanym saxo... Ten samochód wygląda jak nowy bez kitu...
BK jest ciekawe na tej imprezie Zmieniłem z przodu koła na Extremy VR-2 w średniej mieszance z tyłu zostawiłem R1R i pomału ruszyliśmy na zapoznanie. Ilość zakrętów już na zapoznaniu trochę mnie przeraziła. Nie bardzo wiedziałem jak do tego podejść więc za dużo chyba z zapoznania nie zapamiętałem. Pierwszy przejazd to 3 krotne gubienie trasy, i to w dość szybkich miejscach więc czas bardzo słaby, 6:53 i 12 miejsce w klasie na 22 samochody. W mojej klasie oprócz 160km saxo kumpla było jakieś 106, jakieś rajdowe saxo no i reszta to głównie hondy po 160-200km... Więc z jakimiś 110-115km u mnie nie liczyłem na dużo. No ale żeby dostać od lanosa w pierwszym przejeździe to trochę wstyd... Z pierwszego przejazdu nie wrzucam nawet onboardu bo jest nagrany z kasku i wygląda dość wolno + masa błędów...
Przed drugim przejazdem kilka rzeczy przemyślałem i udało się poprawić czas o 13 sekund, tym razem czas przed wszystkimi saxo/106. Poniżej onboard z tego przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=yZNMxym_ ... e=youtu.be
Kolejny przejazd i najlepszy mój czas dnia, poprawa poprzedniego o jakieś 3 sekundy:
http://www.youtube.com/watch?v=7WDbTGkQ ... e=youtu.be
Na ostatni przejazd dzięki uprzejmości kumpla z saxo założyłem na tył r888. Jechało się dużo stabilniej szczególnie w serii szybkich szykan. Niestety tak jak przy poprzednich dwóch przejazdach skrzynia już nie chciała zmieniać biegów przy odcince, i na jednej z pierwszych sekcji przez misshifta straciłem jakieś 3s w porównaniu do poprzedniego przejazdu. Pomimo tego czas na poziomie 5:39 był całkiem spoko.
http://www.youtube.com/watch?v=WwulqQUN ... e=youtu.be
Na wszystkich onboardach oczywiście jest pełno błędów. Punkty hamowań dużo za szybkie. Kompletnie nie wiem jak jechać tą serię szybkich szykan na pasie.
I jeszcze jeden film z podsumowaniem z zewnątrz.
http://www.youtube.com/watch?v=_FgxN_wU ... e=youtu.be
Sama impreza bardzo mi się podobała, dużo bardziej niż jeżdżenie po torze
Na przyszłość na pewno trzeba lepiej podejść do zapoznania + mieć na tył też jakiegoś pół slicka a nie r1r.
Finalnie 10 miejsce w klasie, najszybsze z ekipy 106/saxo więc jestem zadowolony. Oczywiście nie obyło się bez strat
- przednie prawe poszerzenie postanowiło się trochę zdezintegrować w momencie któregoś dobicia i styku opony z nim...
- skrzynia po ostygnięciu nie chciała kompletnie współpracować. Myślałem że już nie odjadę bez linki ale udało się jakoś ruszyć a po rozgrzaniu biegi zaczęły wchodzić. Skrzynia raczej nadaje się tylko na złom...
- we wszystkich onboardach słychać jak zaczął stukać tylny stabilizator. Trzeba to zespawać na sztywno i będzie po problemie...
W niedzielę udało się wybrać na IV rundę Power Stage Bednary. Mój pierwszy raz na lotnisku, pierwszy raz tak długa próba. Do bednar zajechaliśmy koło 8:30. Na miejscu był już ziomek, swoim wymuskanym saxo... Ten samochód wygląda jak nowy bez kitu...
BK jest ciekawe na tej imprezie Zmieniłem z przodu koła na Extremy VR-2 w średniej mieszance z tyłu zostawiłem R1R i pomału ruszyliśmy na zapoznanie. Ilość zakrętów już na zapoznaniu trochę mnie przeraziła. Nie bardzo wiedziałem jak do tego podejść więc za dużo chyba z zapoznania nie zapamiętałem. Pierwszy przejazd to 3 krotne gubienie trasy, i to w dość szybkich miejscach więc czas bardzo słaby, 6:53 i 12 miejsce w klasie na 22 samochody. W mojej klasie oprócz 160km saxo kumpla było jakieś 106, jakieś rajdowe saxo no i reszta to głównie hondy po 160-200km... Więc z jakimiś 110-115km u mnie nie liczyłem na dużo. No ale żeby dostać od lanosa w pierwszym przejeździe to trochę wstyd... Z pierwszego przejazdu nie wrzucam nawet onboardu bo jest nagrany z kasku i wygląda dość wolno + masa błędów...
Przed drugim przejazdem kilka rzeczy przemyślałem i udało się poprawić czas o 13 sekund, tym razem czas przed wszystkimi saxo/106. Poniżej onboard z tego przejazdu:
http://www.youtube.com/watch?v=yZNMxym_ ... e=youtu.be
Kolejny przejazd i najlepszy mój czas dnia, poprawa poprzedniego o jakieś 3 sekundy:
http://www.youtube.com/watch?v=7WDbTGkQ ... e=youtu.be
Na ostatni przejazd dzięki uprzejmości kumpla z saxo założyłem na tył r888. Jechało się dużo stabilniej szczególnie w serii szybkich szykan. Niestety tak jak przy poprzednich dwóch przejazdach skrzynia już nie chciała zmieniać biegów przy odcince, i na jednej z pierwszych sekcji przez misshifta straciłem jakieś 3s w porównaniu do poprzedniego przejazdu. Pomimo tego czas na poziomie 5:39 był całkiem spoko.
http://www.youtube.com/watch?v=WwulqQUN ... e=youtu.be
Na wszystkich onboardach oczywiście jest pełno błędów. Punkty hamowań dużo za szybkie. Kompletnie nie wiem jak jechać tą serię szybkich szykan na pasie.
I jeszcze jeden film z podsumowaniem z zewnątrz.
http://www.youtube.com/watch?v=_FgxN_wU ... e=youtu.be
Sama impreza bardzo mi się podobała, dużo bardziej niż jeżdżenie po torze
Na przyszłość na pewno trzeba lepiej podejść do zapoznania + mieć na tył też jakiegoś pół slicka a nie r1r.
Finalnie 10 miejsce w klasie, najszybsze z ekipy 106/saxo więc jestem zadowolony. Oczywiście nie obyło się bez strat
- przednie prawe poszerzenie postanowiło się trochę zdezintegrować w momencie któregoś dobicia i styku opony z nim...
- skrzynia po ostygnięciu nie chciała kompletnie współpracować. Myślałem że już nie odjadę bez linki ale udało się jakoś ruszyć a po rozgrzaniu biegi zaczęły wchodzić. Skrzynia raczej nadaje się tylko na złom...
- we wszystkich onboardach słychać jak zaczął stukać tylny stabilizator. Trzeba to zespawać na sztywno i będzie po problemie...
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Faajna trasa... Jaka długość? Temperatura oleju pod koniec?
Smycz od kluczyka - NIE, NIE i NIE. Skróć.
Smycz od kluczyka - NIE, NIE i NIE. Skróć.