Peugeot 205 1.6 Rallye
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Smycz w niczym nie przeszkadza, mam do niej sentyment
Ponad 8km próba. Nie wiem jaka temp oleju, raczej nie duża.
I co lepsze pomimo kilku dużych hamowań hamulce 247 mm dają radę
Ponad 8km próba. Nie wiem jaka temp oleju, raczej nie duża.
I co lepsze pomimo kilku dużych hamowań hamulce 247 mm dają radę
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Czym nagrywasz wideo i jak umocowałeś kamerkę? Czy tylko mi się wydaje że na zakrętach delikatnie skręcała?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Do czasu. Wiem z doświadczenia. Zawiąż ją przynajmniej.kubas pisze:Smycz w niczym nie przeszkadza, mam do niej sentyment
Kompletnie mnie to nie dziwi... Bendixy, czy Lucas/inne?kubas pisze:I co lepsze pomimo kilku dużych hamowań hamulce 247 mm dają radę
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Kiedys taka smyczka, po wkreceniu jej skasowalem obudowe kierownicy w pajero
Co do on boardu to jedna rzecz mi sie skojarzyła
http://i547.photobucket.com/albums/hh46 ... G_5343.jpg
Jak ty ogarniasz te biegi bez praktyki 20 letniej w Ikarusie to nie wiem
Co do on boardu to jedna rzecz mi sie skojarzyła
http://i547.photobucket.com/albums/hh46 ... G_5343.jpg
Jak ty ogarniasz te biegi bez praktyki 20 letniej w Ikarusie to nie wiem
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Niestety skrzynie MA, nie są zbyt wytrzymałe i w sporcie szybko pasają. Na forum 106 piszą, że w jakiejś cytrynie jest BE w obudowie od MA i jest o wiele wytrzymalsza. Super masz tą 205-tkę. Strasznie zazdroszczę. Po swapie jednak pomęczę swojego Puga w Superoesach
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... pic=152317
coś takiego znalazłem, tylko trzeba po angielskiemu rozumieć
coś takiego znalazłem, tylko trzeba po angielskiemu rozumieć
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
W berlingo/partner jest skrzynia BE pasujaca do silnikow TU
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Jesteś tego pewien? Jakieś symbole? To, zdaje się, Święty Graal upalających 106/Saxo...moralez pisze:W berlingo/partner jest skrzynia BE pasujaca do silnikow TU
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
W tym linku co podesłałem wychodzi na to że w nich może być skrzynia be42mouse pisze:Jesteś tego pewien? Jakieś symbole? To, zdaje się, Święty Graal upalających 106/Saxo...moralez pisze:W berlingo/partner jest skrzynia BE pasujaca do silnikow TU
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Od dawna kilka 106/saxo z be jeździ w PL. Z resztą sam ostatnio wyciągnąłem 1.6 z xsary, ktora miala skrzynię be4. W zasadzie to chyba wszystkie większe pugi i cytryny z 1.6 16v 109km mialy be4.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Oj panowie sie uczepiliście tej skrzyni. To jest skrzynia kupiona za 50zł 2 lata temu, wytrzymała już dużo upalania. Po prostu się skończyła... Wszystkie wodziki u mnie są na uniballu więc na nich nie ma praktycznie żadnego luzu, jedyny luz jest w skrzyni, a że drążek długi to wygląda jakby latało o kilka cm. Przy wyjęciu długiego drążka i zostawieniu krótkiego jest tak niewielki skok że masakra... Skrzynia BE mi nie potrzebna, muszę kupić po prostu dobrze zrobioną skrzynię z przełożeniem 13x61.
- Filipczak
- Junior
- Posty: 484
- Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
- Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
W Krakowie jezdzi 205 Rallye na skrzyni BE
-
- Junior
- Posty: 300
- Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: rawa vs wawa
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Skrzynia i skrzynia nawet w moim XSie jest skrzynia BE4 i to właśnie spięta z tu5jp4.
Fajnie to jedzie aż by sie chciało sprawdzić swojego
Fajnie to jedzie aż by sie chciało sprawdzić swojego
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Chwilę mnie nie było tutaj, co nie znaczy że z 205 nic się nie działo.
Od czerwca pojechałem jeszcze 4 rundy Bendar, z różnym skutkiem.
W końcu chyba odnalazłem radość z jeżdżenia po mokrym.
Trochę zdjęć poniżej: Po październikowej rundzie przyszedł czas na przygotowania do następnego sezonu zmieniło się dość dużo. W 205 siedzi już skrzynia BE4 z przełożeniem 15x67 co daje v-max obecnie około 175-180km/h.
Przy zmianie skrzyni trzeba było wymienić również półosie na takie z 309gti. Zostawiłem oryginalne łożyska ale stoczyłem piasty dedykowane do GTI tak, żeby pasowały do łożyska ze zwykłych wersji. Trzeba również wymienić podporę półosi i do niej musiałem dorobić nową poduszkę z poliuretanu. Przy okazji prac przy skrzyni wypiaskowane zostały sanki i pomalowane proszkowo, stabilizator dostał nowe tuleje Powerflex z serii Black Racing. Zmiana dynamiki samochodu po montażu samej skrzyni jest kosmiczna, to zupełnie inne auto dużo szybsze! Przed ostatnią rundą bednar wymieniłem również sprężyny w gwincie na nowe Eibachy o twardości 70Nm około 300lbs. Z tyłu w belce cały czas są seryjne drążki z GTI - 19mm dlatego na Mikołajki przyjechały drążki z UK o grubości 25mm co powinno odpowiadać sprężynie 300lbs, teraz balans między przodem a tyłem powinien być zachowany. Pojawił się również 4ty komplet felg do 205, tym razem OZ Superturismo GT Black 6,5x15 et18. Będzie to komplet "daily" na dojazdy na zawody, przerzucę na nie Toyo R1R.
Na dwóch kompletach ATS-ów DTC cały czas mam slicki, a Speedline Marmora Rally dostanie nowe opony deszczowe Extreme VR3. Ostatnia ważna zmiana w tym roku to montaż klatki bezpieczeństwa. W firmie Forge Racing z Poznania.
Wybrałem moim zdaniem wersję będącą kompromisem między niską wagą a maksymalnym bezpieczeństwem. Klatka oprócz standardu ma dodatkowo krzyż w drzwiach, rozpórkę poziomą w pałąku głównym. Z tyłu jest przyspawana do mocowania belki tak jak w homologowanych klatach do 205.
Samochód od razu stał się wyczuwalnie sztywniejszy. Przy okazji usunąłem również szyberdach, który w najbliższym czasie zostanie zastąpiony poliwęglanem. Przy okazji demontażu wnętrza oczywiście coś popsułem... Podłączyłem kostkę która jest wpinana w tył deski rozdzielczej (jakiś zbiorczy punkt masy?) do podobnego miejsca przy stacyjce w sumie nie wiem co to. Po przekręceniu zapłonu zaczęło się dymić z zza zegarów. Potem podłączyłem to prawidłowo ale nie działa teraz obrotomierz i podświetlenie zegarów. Myślicie że mogłem spalić obrotomierz? Można jakoś sprawdzić czy zegary są w porządku czy mam szukać nowych?
Zapraszam również na mój fanpage na facebooku na który wrzucam najwięcej informacji na bieżąco: https://www.facebook.com/LaBoratorium-1263706953672582/
Już niedługo pojawi się kompletny poradnik jak włożyć skrzynię BE4 od silnika z rodziny TU.
Plany na 2018:
- montaż drążków 25mm grubości do tylnej belki
- wymiana tylnych piast
- flokowanie deski
- malowanie klatki i wnętrza
- szpera
- opony deszczowe Extreme VR3 195/50/15
No i przede wszystkim startować startować i jeszcze raz startować
Od czerwca pojechałem jeszcze 4 rundy Bendar, z różnym skutkiem.
W końcu chyba odnalazłem radość z jeżdżenia po mokrym.
Trochę zdjęć poniżej: Po październikowej rundzie przyszedł czas na przygotowania do następnego sezonu zmieniło się dość dużo. W 205 siedzi już skrzynia BE4 z przełożeniem 15x67 co daje v-max obecnie około 175-180km/h.
Przy zmianie skrzyni trzeba było wymienić również półosie na takie z 309gti. Zostawiłem oryginalne łożyska ale stoczyłem piasty dedykowane do GTI tak, żeby pasowały do łożyska ze zwykłych wersji. Trzeba również wymienić podporę półosi i do niej musiałem dorobić nową poduszkę z poliuretanu. Przy okazji prac przy skrzyni wypiaskowane zostały sanki i pomalowane proszkowo, stabilizator dostał nowe tuleje Powerflex z serii Black Racing. Zmiana dynamiki samochodu po montażu samej skrzyni jest kosmiczna, to zupełnie inne auto dużo szybsze! Przed ostatnią rundą bednar wymieniłem również sprężyny w gwincie na nowe Eibachy o twardości 70Nm około 300lbs. Z tyłu w belce cały czas są seryjne drążki z GTI - 19mm dlatego na Mikołajki przyjechały drążki z UK o grubości 25mm co powinno odpowiadać sprężynie 300lbs, teraz balans między przodem a tyłem powinien być zachowany. Pojawił się również 4ty komplet felg do 205, tym razem OZ Superturismo GT Black 6,5x15 et18. Będzie to komplet "daily" na dojazdy na zawody, przerzucę na nie Toyo R1R.
Na dwóch kompletach ATS-ów DTC cały czas mam slicki, a Speedline Marmora Rally dostanie nowe opony deszczowe Extreme VR3. Ostatnia ważna zmiana w tym roku to montaż klatki bezpieczeństwa. W firmie Forge Racing z Poznania.
Wybrałem moim zdaniem wersję będącą kompromisem między niską wagą a maksymalnym bezpieczeństwem. Klatka oprócz standardu ma dodatkowo krzyż w drzwiach, rozpórkę poziomą w pałąku głównym. Z tyłu jest przyspawana do mocowania belki tak jak w homologowanych klatach do 205.
Samochód od razu stał się wyczuwalnie sztywniejszy. Przy okazji usunąłem również szyberdach, który w najbliższym czasie zostanie zastąpiony poliwęglanem. Przy okazji demontażu wnętrza oczywiście coś popsułem... Podłączyłem kostkę która jest wpinana w tył deski rozdzielczej (jakiś zbiorczy punkt masy?) do podobnego miejsca przy stacyjce w sumie nie wiem co to. Po przekręceniu zapłonu zaczęło się dymić z zza zegarów. Potem podłączyłem to prawidłowo ale nie działa teraz obrotomierz i podświetlenie zegarów. Myślicie że mogłem spalić obrotomierz? Można jakoś sprawdzić czy zegary są w porządku czy mam szukać nowych?
Zapraszam również na mój fanpage na facebooku na który wrzucam najwięcej informacji na bieżąco: https://www.facebook.com/LaBoratorium-1263706953672582/
Już niedługo pojawi się kompletny poradnik jak włożyć skrzynię BE4 od silnika z rodziny TU.
Plany na 2018:
- montaż drążków 25mm grubości do tylnej belki
- wymiana tylnych piast
- flokowanie deski
- malowanie klatki i wnętrza
- szpera
- opony deszczowe Extreme VR3 195/50/15
No i przede wszystkim startować startować i jeszcze raz startować
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 1.6 Rallye
Twój samochodzik wyglada mega zajebiście, az zastanawiam czy poszerzen nie dac na czarno
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!