Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
wstepnie podstrojone, walki na 0, zaplon 0
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
przestan juz sie chwalic...dzieci głodne chodza a Ty kombinujesz...przecierz to nie kosztuje 5 złoty...lepiej nic nie pokazuj bo znowu bedzie dym...buniooo pisze:wstepnie podstrojone, walki na 0, zaplon 0
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
dziwne bo wałki rozrządu utwardzane są powierzchniowo, a Twoje zostały zebrane w niektórych miejscach po 1,4mm jak napisałeś. Rozmawiałem wczoraj z chłopakiem, któremu robili wałki do alfy i jak najbardziej po tym zabiegu trzeba było azotować. Ciekawe na jakiej podstawie tak stwierdzili? Sprawdzali ich twardość?buniooo pisze:Pytalem czy trzeba azotować po szlifowaniu ale nie bylo takiej potrzeby.
Jeżeli jesteśmy już przy 5 zeta to ile krzyknęli za usługę? Za Alfe DOHC 8v jakieś 330zł
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Wykres wygląda chyba gorzej niż poprzedni - będzie dalsze strojenie? Jestem pod wrażeniem wielkim. Nie dość, że mocy ekstremalnie, to jeszcze to pod maską wygląda po prostu ładnie
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
gosciu powiedzial ze mozna, ale nie ma potrzeby azotowac. moze w alfie napawal je i dlatego pozniej musial azotowac?
nie wnikam, znam ich wymiary co do 0.01mm, sprawdze po przejechaniu 1000km i wtedy bedzie wiadomo. Tak ok 300zl za walek.
Wykres sie zmienil bo rozrzad wrocil do seryjnego ustawienia, troche pokreci sie kolkami to pewnie sie zmieni.
wszystko okaze sie na hamowni.
nie wnikam, znam ich wymiary co do 0.01mm, sprawdze po przejechaniu 1000km i wtedy bedzie wiadomo. Tak ok 300zl za walek.
Wykres sie zmienil bo rozrzad wrocil do seryjnego ustawienia, troche pokreci sie kolkami to pewnie sie zmieni.
wszystko okaze sie na hamowni.
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
A jest może do tego jakiś wykres AFR ?
Generalnie projekcik bardzo mi się podoba. 200hp n/a to jest coś
Generalnie projekcik bardzo mi się podoba. 200hp n/a to jest coś
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
ale co chcesz zobaczyć na tym wykresie? z AFR dążę do ok 13
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
tak z ciekawości chciałem zobaczyć jak wygląda jego przebieg przez całe obroty. Hm a jakie jest standardowe AFR w 1.9 Mi16 ?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Zależy od obciazenia i obr itd. Kubas w swoim temacie kiedys robil na swoim silniku(co prawda nie mi16) taki pomiar
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
pora na update:
dolot okazał się mieć nie odpowiednia długość wiec wykonałem dłuższe trąbki. Doładowanie dynamiczne dolotu pojawiało się za późno, teraz powinno być ok 1000 obr wcześniej:)
Teraz trąbki są zaprojektowane jak powinno, odpowiedni kat zejścia i eliptyczny profil wejścia itp. Wcześniej trąbka miała 72 mm w najszerszym miejscu, teraz 90 mm. są ogromne:D Zmiany dotkną tez wydech.
Okazało się tez ze do zakładanej mocy i obr przy których chce ja osiągnąć muszę zmienić średnice rury wydechowej. I tak pewien znajomy wyliczył ze będzie to średnica 60-62 mm wew. + tłumik rozprężny bądź megafon
aktualnie mam 53mm wew
dolot okazał się mieć nie odpowiednia długość wiec wykonałem dłuższe trąbki. Doładowanie dynamiczne dolotu pojawiało się za późno, teraz powinno być ok 1000 obr wcześniej:)
Teraz trąbki są zaprojektowane jak powinno, odpowiedni kat zejścia i eliptyczny profil wejścia itp. Wcześniej trąbka miała 72 mm w najszerszym miejscu, teraz 90 mm. są ogromne:D Zmiany dotkną tez wydech.
Okazało się tez ze do zakładanej mocy i obr przy których chce ja osiągnąć muszę zmienić średnice rury wydechowej. I tak pewien znajomy wyliczył ze będzie to średnica 60-62 mm wew. + tłumik rozprężny bądź megafon
aktualnie mam 53mm wew
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
spoko, właśnie niedawno się zastanawiałem czy dolot nie jest za krótki ... Ciekawe czy nie lepszym rozwiązaniem filtra były by oddzielne skarpety na każdą z nich?
2,5" moim zdaniem to za dużo jestem ciekaw co wyjdzie. Bez wątpienia będzie bardzo głośny
Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
2,5" moim zdaniem to za dużo jestem ciekaw co wyjdzie. Bez wątpienia będzie bardzo głośny
Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Dokladnie to 2,44"
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
- leon
- Junior
- Posty: 324
- Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
- Posiadany PUG: biały i szybki
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
jak to co ? Straszny brutal z tego będzie Kiedy jakiś pierwszy start ?stef pisze:Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
Nieźle się będzie darł
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
zazwyczaj wszyscy podają średnicę zwenętrzną rury, a grubość ścianki w zależności od materiału 1,5mm-2mm a Ty piszesz o wewnętrznejbuniooo pisze:Dokladnie to 2,44"
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
2,5" to raczej pod turbo 250km + ja bym robił 2,25" mimo, że jest na ITB. Istotne jest też jaki będziesz miał tłumik końcowy (chodzi mi o fi rury wylotowej)
PS. a trąbki z czego zrobiłeś, ertalon?