Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

wstepnie podstrojone, walki na 0, zaplon 0
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
Załączniki
walek.jpg
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: xtrack »

buniooo pisze:wstepnie podstrojone, walki na 0, zaplon 0
w przyszlym tyg jade na hamownie, ustawie wszystko lacznie z zaplonem i mysle ze ok 2xx km wysra
przestan juz sie chwalic...dzieci głodne chodza a Ty kombinujesz...przecierz to nie kosztuje 5 złoty...lepiej nic nie pokazuj bo znowu bedzie dym...
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: stef »

buniooo pisze:Pytalem czy trzeba azotować po szlifowaniu ale nie bylo takiej potrzeby.
dziwne bo wałki rozrządu utwardzane są powierzchniowo, a Twoje zostały zebrane w niektórych miejscach po 1,4mm jak napisałeś. Rozmawiałem wczoraj z chłopakiem, któremu robili wałki do alfy i jak najbardziej po tym zabiegu trzeba było azotować. Ciekawe na jakiej podstawie tak stwierdzili? Sprawdzali ich twardość?

Jeżeli jesteśmy już przy 5 zeta to ile krzyknęli za usługę? Za Alfe DOHC 8v jakieś 330zł
Obrazek
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: DJPreZes »

Wykres wygląda chyba gorzej niż poprzedni - będzie dalsze strojenie? Jestem pod wrażeniem wielkim. Nie dość, że mocy ekstremalnie, to jeszcze to pod maską wygląda po prostu ładnie ;)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

gosciu powiedzial ze mozna, ale nie ma potrzeby azotowac. moze w alfie napawal je i dlatego pozniej musial azotowac?
nie wnikam, znam ich wymiary co do 0.01mm, sprawdze po przejechaniu 1000km i wtedy bedzie wiadomo. Tak ok 300zl za walek.

Wykres sie zmienil bo rozrzad wrocil do seryjnego ustawienia, troche pokreci sie kolkami to pewnie sie zmieni.
wszystko okaze sie na hamowni.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: levis »

A jest może do tego jakiś wykres AFR ?

Generalnie projekcik bardzo mi się podoba. 200hp n/a to jest coś :-)
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

ale co chcesz zobaczyć na tym wykresie? z AFR dążę do ok 13
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: levis »

tak z ciekawości chciałem zobaczyć jak wygląda jego przebieg przez całe obroty. Hm a jakie jest standardowe AFR w 1.9 Mi16 ?
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

Zależy od obciazenia i obr itd. Kubas w swoim temacie kiedys robil na swoim silniku(co prawda nie mi16) taki pomiar
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

pora na update:
dolot okazał się mieć nie odpowiednia długość wiec wykonałem dłuższe trąbki. Doładowanie dynamiczne dolotu pojawiało się za późno, teraz powinno być ok 1000 obr wcześniej:)
Teraz trąbki są zaprojektowane jak powinno, odpowiedni kat zejścia i eliptyczny profil wejścia itp. Wcześniej trąbka miała 72 mm w najszerszym miejscu, teraz 90 mm. są ogromne:D
095.jpg
Zmiany dotkną tez wydech.
Okazało się tez ze do zakładanej mocy i obr przy których chce ja osiągnąć muszę zmienić średnice rury wydechowej. I tak pewien znajomy wyliczył ze będzie to średnica 60-62 mm wew. + tłumik rozprężny bądź megafon
aktualnie mam 53mm wew
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: stef »

spoko, właśnie niedawno się zastanawiałem czy dolot nie jest za krótki ... Ciekawe czy nie lepszym rozwiązaniem filtra były by oddzielne skarpety na każdą z nich?

2,5" moim zdaniem to za dużo :) jestem ciekaw co wyjdzie. Bez wątpienia będzie bardzo głośny :D

Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
Obrazek
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: buniooo »

Dokladnie to 2,44"
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
Awatar użytkownika
leon
Junior
Posty: 324
Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
Posiadany PUG: biały i szybki
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: leon »

stef pisze:Przy jakich obrotach planujesz max moc i co to ten "megafon"?
jak to co ?
can-stock-photo_csp3401191.jpg
can-stock-photo_csp3401191.jpg (9.2 KiB) Przejrzano 3786 razy
Straszny brutal z tego będzie :evil: Kiedy jakiś pierwszy start ?
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: grzesiek309 »

Nieźle się będzie darł :mrgreen:
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Post autor: stef »

buniooo pisze:Dokladnie to 2,44"
Wg Kalkulatora wydechu powinien byc ok. Zobaczymy co wyjdzie.
zazwyczaj wszyscy podają średnicę zwenętrzną rury, a grubość ścianki w zależności od materiału 1,5mm-2mm a Ty piszesz o wewnętrznej

2,5" to raczej pod turbo 250km + ja bym robił 2,25" mimo, że jest na ITB. Istotne jest też jaki będziesz miał tłumik końcowy (chodzi mi o fi rury wylotowej)

PS. a trąbki z czego zrobiłeś, ertalon?
Obrazek
ODPOWIEDZ