Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
To jest wkręcona sprężynka?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Chyba nie, wygląda to na tulejke z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Ja mam tak właśnie zrobione bo ponoć sprężynka w przypadku głowicy nie zdaje egzaminu.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Jak juz to pociales i zespawales to bys jeszcze ladnie oszlifowal. Alu ma to do siebie, ze po szlifowaniu nie ma sladu spawania, jak jest dobrze zrobione.
Car Valeting, Car Detailing.
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
tak naprawia sie zerwany gwint w większości przypadków wiem z autopsjizmac pisze:Chyba nie, wygląda to na tulejke z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym.
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
U mnie nie tyle był zerwany gwint, co wyciągnięty był blok w miejscach otworów.
Co do zmiany pojemności kolektora dolotowego, wolę to niż, cięcie pasa przedniego i rzeźbę mocowania chłodnicy i jej przesuwanie . Podałem złą wartość o jaką został skrócony kolektor, pomierzyłem te elementy co zostały i wychodzi mi 2 cm a nie 2,5.
Nie sądzę by taka małe skrócenie zaowocowało jakimiś drastycznymi konsekwencjami.
Będę szlifował te spawy wraz z obróbką wewnętrznej krawędzi po spawaniu, podczas spasowywania kolektora z głowicą.
Co do zmiany pojemności kolektora dolotowego, wolę to niż, cięcie pasa przedniego i rzeźbę mocowania chłodnicy i jej przesuwanie . Podałem złą wartość o jaką został skrócony kolektor, pomierzyłem te elementy co zostały i wychodzi mi 2 cm a nie 2,5.
Nie sądzę by taka małe skrócenie zaowocowało jakimiś drastycznymi konsekwencjami.
Będę szlifował te spawy wraz z obróbką wewnętrznej krawędzi po spawaniu, podczas spasowywania kolektora z głowicą.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Zrob to ladnie, bo Loza patrzy i czuwa
Car Valeting, Car Detailing.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Ponad 7000 tys odwiedzin
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
7000000 o kurde dużo....
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Kubas dobre.. hahahahaakubas pisze:7000000 o kurde dużo....
Car Valeting, Car Detailing.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
O fuck - nawet nie wiedziałem ze aż tyle
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Wczoraj po raz kolejny poświęciłem masę czasu na prace przy aucie.
Tym razem sama kosmetyka i przygotowania, schodzi się z tym, ale koniecznie MUSI być wsio zrobione na tip-top.
Tym razem od spodu poodkręcałem osłony termiczne wydechu, wyczyściłem podłogę pod nimi, jak również podwozie pomiędzy podłużnicami - dolna cześć komory silnika .
Odtłuściłem wsio, przygotowałem do "baranka".
osłony poszły do mycia.
Zdemontowałem też cały układ wydechowy, z którego wykorzystam tylko tłumik końcowy - jest w idealnym stanie.
A propos, z czystym sumieniem polecam BOSALA, po 3 latach eksploatacji na gazie, nie ma nic grama rdzy, jedynie jest brudny.
Co polecacie do zabezpieczenia podwozia ? mam na myśli preparat typu "baranek". szukam czegoś pewnego, sprawdzonego i dobrej jakości , a nie dużo tanio Tesco
Wieczorem powrzucam jakieś fotki.
Tym razem sama kosmetyka i przygotowania, schodzi się z tym, ale koniecznie MUSI być wsio zrobione na tip-top.
Tym razem od spodu poodkręcałem osłony termiczne wydechu, wyczyściłem podłogę pod nimi, jak również podwozie pomiędzy podłużnicami - dolna cześć komory silnika .
Odtłuściłem wsio, przygotowałem do "baranka".
osłony poszły do mycia.
Zdemontowałem też cały układ wydechowy, z którego wykorzystam tylko tłumik końcowy - jest w idealnym stanie.
A propos, z czystym sumieniem polecam BOSALA, po 3 latach eksploatacji na gazie, nie ma nic grama rdzy, jedynie jest brudny.
Co polecacie do zabezpieczenia podwozia ? mam na myśli preparat typu "baranek". szukam czegoś pewnego, sprawdzonego i dobrej jakości , a nie dużo tanio Tesco
Wieczorem powrzucam jakieś fotki.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne podwozia polecam Noxudol http://www.cortini.pl/noxudol__900_5l,386,produkt.html .
Wyczytałem w necie same pozytywne opinie na jego temat i sam kupiłem go do siebie.Jak na razie wysmarowałem nim tylko małe elementy podwozia, ale zauważyłem, że bardzo łatwo nakłada się go pędzlem i po paru miesiącach na samochodzie trzyma się bardzo dobrze.
Wyczytałem w necie same pozytywne opinie na jego temat i sam kupiłem go do siebie.Jak na razie wysmarowałem nim tylko małe elementy podwozia, ale zauważyłem, że bardzo łatwo nakłada się go pędzlem i po paru miesiącach na samochodzie trzyma się bardzo dobrze.
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Noxudol do chyba najlepsza marka. Również go polecam. Mają całą gamę środków do podwozi na bazie wosków. Rozwiązanie dużo lepsze niż baranek.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Historia długa mego Puga, który po mału odbiega od ORFIN
Bardzo dziękuję za tę propozycję, ma to sens co piszecie, a co myślicie o Novolu ?
mam pod ręką takie coś
http://allegro.pl/baranek-do-ochrony-ka ... 28667.html
mam pod ręką takie coś
http://allegro.pl/baranek-do-ochrony-ka ... 28667.html
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl