Strona 4 z 8
Re: Pug 1,1 > 1,9
: 26 kwie pn, 2010 10:59 pm
autor: Florek2b
wstępne przymiarki kolektorów na samochodzie:
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 12 maja śr, 2010 2:18 am
autor: Florek2b
gaźniki zamontowane teraz tylko znaleźć czas na podłączenie wszystkiego i jazda zawstydzać dresików w ich golfach
tak wyglądały gaźniki z kolektorami
żeby było śmiesznie to wąż do podłączenia gaźników pochodzi od starego poczciwego ŻUKA
a tak już na silniku
przepraszam za jakość zdjęć ale padły mi baterie w aparacie a wiadomo jak to jest z tymi w telefonie
I mam jeszcze jedną fajną część zbiorniczek przelewowy do zasilania gaźników w benzynę zrobiony z zbiorniczka płynu hamulcowego z nissana sunny
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 13 maja czw, 2010 4:26 pm
autor: levis
Wypas :>
- upewnij się, że nie ma żadnego lewego powietrza na tych króccach pomiędzy gaźnikami a flanszami
- Podłączyłeś już linkę gazu ?
Kiedy odpalenie
?
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 13 maja czw, 2010 4:46 pm
autor: Florek2b
lewego powietrza nie powinno być bo wszystko jest pokryte miedzią od wewnątrz i wyszlifowane na możliwie jak najbardziej gładko
co do odpalania to jeszcze chwila bo muszę wszystko podłączyć na tip top i pewnie zgłoszę się do Ciebie na strojenie i regulacje i jeszcze jedno nie wiem gdzie w tych gaźnikach włącza się ssanie
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 13 maja czw, 2010 4:48 pm
autor: levis
Jak popatrzysz w górnej części masz taką szynę co chodzi na boki - to jest ssanie
lewe powietrze często jest na połączeniu metal - guma. Guma, która łączy gaźniki z flanszami powinną być dość miękka, żeby opaski mogły dobrze ją zacisnąć i zniwelować dopływ lewego powietrza :]
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 13 maja czw, 2010 5:13 pm
autor: Florek2b
to o to też nie ma co się martwić bo gumy są porządnie ściśnięte cybantami ale oczywiście jak już odpali sprawdzę czy jednak gdzieś nie ciągnie na lewo
a co do ssanie to tak myślałem że to ta listwa
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 14 maja pt, 2010 11:35 am
autor: levis
Całkiem możliwe, że będzie potrzeba zmiany dysz w gaźnikach... ale to jeszcze wyjdzie na strojeniu, jak nie będzie można ustawić dobrej mieszanki... Bądźmy dobrej myśli
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 17 maja pn, 2010 1:28 am
autor: Florek2b
właśnie też już słyszałem o tym że prawdopodobnie trzeba będzie zmienić dysze ale podobno to jakiś mały koszt jest wiec spoko
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 maja pn, 2010 1:03 am
autor: Florek2b
Dobra dziś był bardzo owocny dzień
Odpaliłem auto na gaźnikach wszystko podłączyłem mniej więcej tak jak powinno być
tylko pojawił się mały problem
jak zawsze
mianowicie gaźniki mają od spodu takie małe śrubki do spuszczania z nich paliwa i jedna po prostu w skrajnym prawym gaźniku cieknie
dziś już nie miałem czasu się tym zająć ale jutro sprawdzę o co chodzi, połatam żeby nie ciekło i jazda na test
a w tak zwanym między czasie podmieniłem felgi (narazie tylko na przodzie bo nie mam więcej śrub, ale chyba jutro podjadę kupić resztę)
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 maja pn, 2010 2:39 am
autor: Florek2b
Tak się zastanawiam czy nie pomalować tych 15" na biało z bordowym samochodem może to się dość ciekawie prezentować a felgi i tak wymagają odmalowania hmm dobra narazie priorytet opanować wyciek dopieszczanie z czasem
A na koniec ciekawostka 15" na oponie 175/55 maja dokładnie taka samą wysokość co 14" 165/65
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 maja pn, 2010 10:14 am
autor: Pluto
Gdybyś zrobił podmiankę felg w lutym to bym kupił te Twoje 14" bo mi się podobają
Ogólnie fajny ten 5cio drzwiowiec
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 maja pn, 2010 5:35 pm
autor: Florek2b
dobra wycieki opanowane ale silnik odpala pracuje na ssaniu ale po dodaniu gazu dławi sie i gaśnie
teraz po prostu muszę znaleźć magika który będzie potrafił mi to wyregulować
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 maja pn, 2010 11:32 pm
autor: Florek2b
dobra czas na fote spod maski narazie poza drobnymi zmianami już nie powinno się zmienić
proszę o ocenę mojej roboty bo narazie widzę że mój projekt nie zbudza większego zainteresowania (a to dla mnie troche dziwne bo takich wynalazków w klubie za wiele niema)
a i jak ktoś ma namiary na jakiegoś magika od gaźników motocyklowych to fajnie by było żeby sie pochwalił bo zostało tylko strojenie i regulacja ewentualnie wymiana dysz (bo jak pisałem wcześniej na wolnych na ssaniu chodzi a dodanie gazu go zalewa
)
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 maja pn, 2010 11:42 pm
autor: Kamkiler
jest kozak , dobrze wiesz ze z Justyną trzymamy kciuki , udaj się do tego gościa o którym ci mówiłem . przynajmniej powie ci co i jak ...
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 25 maja wt, 2010 1:12 am
autor: Jarmarek