Strona 4 z 8

Re: Pug 1,1 > 1,9

: 26 kwie pn, 2010 10:59 pm
autor: Florek2b
wstępne przymiarki kolektorów na samochodzie:
IMAG0493.jpg
IMAG0494.jpg

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 12 maja śr, 2010 2:18 am
autor: Florek2b
gaźniki zamontowane teraz tylko znaleźć czas na podłączenie wszystkiego i jazda zawstydzać dresików w ich golfach

tak wyglądały gaźniki z kolektorami
IMAG0509.jpg
żeby było śmiesznie to wąż do podłączenia gaźników pochodzi od starego poczciwego ŻUKA :D

a tak już na silniku
IMAG0510.jpg
IMAG0511.jpg
przepraszam za jakość zdjęć ale padły mi baterie w aparacie a wiadomo jak to jest z tymi w telefonie :D

I mam jeszcze jedną fajną część zbiorniczek przelewowy do zasilania gaźników w benzynę zrobiony z zbiorniczka płynu hamulcowego z nissana sunny :lol: :lol:
IMAG0495.jpg

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 13 maja czw, 2010 4:26 pm
autor: levis
Wypas :>

- upewnij się, że nie ma żadnego lewego powietrza na tych króccach pomiędzy gaźnikami a flanszami
- Podłączyłeś już linkę gazu ?

Kiedy odpalenie :P ?

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 13 maja czw, 2010 4:46 pm
autor: Florek2b
lewego powietrza nie powinno być bo wszystko jest pokryte miedzią od wewnątrz i wyszlifowane na możliwie jak najbardziej gładko :D

co do odpalania to jeszcze chwila bo muszę wszystko podłączyć na tip top i pewnie zgłoszę się do Ciebie na strojenie i regulacje i jeszcze jedno nie wiem gdzie w tych gaźnikach włącza się ssanie 8)7

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 13 maja czw, 2010 4:48 pm
autor: levis
Jak popatrzysz w górnej części masz taką szynę co chodzi na boki - to jest ssanie :)

lewe powietrze często jest na połączeniu metal - guma. Guma, która łączy gaźniki z flanszami powinną być dość miękka, żeby opaski mogły dobrze ją zacisnąć i zniwelować dopływ lewego powietrza :]

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 13 maja czw, 2010 5:13 pm
autor: Florek2b
to o to też nie ma co się martwić bo gumy są porządnie ściśnięte cybantami ale oczywiście jak już odpali sprawdzę czy jednak gdzieś nie ciągnie na lewo 8)7

a co do ssanie to tak myślałem że to ta listwa

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 14 maja pt, 2010 11:35 am
autor: levis
Całkiem możliwe, że będzie potrzeba zmiany dysz w gaźnikach... ale to jeszcze wyjdzie na strojeniu, jak nie będzie można ustawić dobrej mieszanki... Bądźmy dobrej myśli :)

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 17 maja pn, 2010 1:28 am
autor: Florek2b
właśnie też już słyszałem o tym że prawdopodobnie trzeba będzie zmienić dysze ale podobno to jakiś mały koszt jest wiec spoko

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 maja pn, 2010 1:03 am
autor: Florek2b
Dobra dziś był bardzo owocny dzień :!: :!: Odpaliłem auto na gaźnikach wszystko podłączyłem mniej więcej tak jak powinno być 8)7
tylko pojawił się mały problem :evil: jak zawsze 8)7 mianowicie gaźniki mają od spodu takie małe śrubki do spuszczania z nich paliwa i jedna po prostu w skrajnym prawym gaźniku cieknie 8)7
dziś już nie miałem czasu się tym zająć ale jutro sprawdzę o co chodzi, połatam żeby nie ciekło i jazda na test :P

a w tak zwanym między czasie podmieniłem felgi (narazie tylko na przodzie bo nie mam więcej śrub, ale chyba jutro podjadę kupić resztę)
IMAG0517.jpg
IMAG0518.jpg

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 maja pn, 2010 2:39 am
autor: Florek2b
Tak się zastanawiam czy nie pomalować tych 15" na biało z bordowym samochodem może to się dość ciekawie prezentować a felgi i tak wymagają odmalowania hmm dobra narazie priorytet opanować wyciek dopieszczanie z czasem 8)7

A na koniec ciekawostka 15" na oponie 175/55 maja dokładnie taka samą wysokość co 14" 165/65 :D

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 maja pn, 2010 10:14 am
autor: Pluto
Gdybyś zrobił podmiankę felg w lutym to bym kupił te Twoje 14" bo mi się podobają 8)7
Ogólnie fajny ten 5cio drzwiowiec :)

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 maja pn, 2010 5:35 pm
autor: Florek2b
dobra wycieki opanowane ale silnik odpala pracuje na ssaniu ale po dodaniu gazu dławi sie i gaśnie 8)7 teraz po prostu muszę znaleźć magika który będzie potrafił mi to wyregulować :mrgreen:

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 maja pn, 2010 11:32 pm
autor: Florek2b
dobra czas na fote spod maski narazie poza drobnymi zmianami już nie powinno się zmienić
IMAG0519.jpg
proszę o ocenę mojej roboty bo narazie widzę że mój projekt nie zbudza większego zainteresowania (a to dla mnie troche dziwne bo takich wynalazków w klubie za wiele niema)

a i jak ktoś ma namiary na jakiegoś magika od gaźników motocyklowych to fajnie by było żeby sie pochwalił bo zostało tylko strojenie i regulacja ewentualnie wymiana dysz (bo jak pisałem wcześniej na wolnych na ssaniu chodzi a dodanie gazu go zalewa 8)7 )

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 maja pn, 2010 11:42 pm
autor: Kamkiler
jest kozak , dobrze wiesz ze z Justyną trzymamy kciuki , udaj się do tego gościa o którym ci mówiłem . przynajmniej powie ci co i jak ...

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 25 maja wt, 2010 1:12 am
autor: Jarmarek
Florku, Ty wiesz że dla mnie ten projekt jest super, tym bardziej że to coś tak jak sam mówisz czego nie ma i ma WIEKI potencjał!!!, ale popracuj trochę nad kwestią estetyczną(wizualną) całości projektu, bo moim zdaniem nie wygląda super, reszta spoko! :) :) :)