Strona 4 z 38

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 11:00 am
autor: kubas
Z tym przelewaniem na wysokich obrotach to też może być związane z zapłonem... W zapłonie pewnie z 10km jeszcze siedzi :)

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 4:02 pm
autor: buniooo
calosc 55mm a koncowy wydech troche rzeźba, dlatego dzis zakladam nowy wlasnej produkcji z kwasa.
wlasnie zmienie wydech zobaczymy czy to nie on jest winny, jezeli nie to dolot.Natomiast brak zaplonu powodowal by zubozenie(nie wzbogacenie) mieszanki bo sonda wykryla by duza ilosc tlenu czyli wysoki afr.

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 8:30 pm
autor: Para
Czyli z tego co wiem to póki co jest to najmocniejsze GTI w klubie O-)

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 9:24 pm
autor: grzesiek309
Najmocniejsze R4 bo przecież jest jeszcze V6 :wink:

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 10:12 pm
autor: buniooo
Skontaktowalem sie z k-sportem i wyszlo ze nowy wydech tez bedzie za "ciasny" wiec calosc zrobimy na rurze 55mm. jutro wstawie nowe bebechy i zrobimy przejazd testowy.
Poprawilismy tez oprogramowanie i moment w granicach 3000-4000obr powinien ladnie podskoczyc.

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 10:28 pm
autor: levis
wiem, że dla uturbionych bmw 2.5L wydech 62,5mm spokojnie wystarcza, więc 55 tutaj powinno spokojnie wystarczyć.

A ile jest seryjnie w GTI ?

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 10:36 pm
autor: buniooo
seria ma ok 50 chyba. Ja podczas strojenia mialem na ostatnim tłumiku zwężenie na ok 40mm :( zrobie foto jak go zdemontuje:D

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 10:45 pm
autor: xtrack
jeszcze tylko kosmetyka i powinno byc kolo 185-190 kitajców.wszystko sie okaze z uplywem paliwa.no i ITB

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 11:29 pm
autor: kubas
Hehehe grubo będzie :)

U mnie 50mm wydech robi robotę :)

Re: Peugeot 205 Mi16

: 30 sty pn, 2012 11:38 pm
autor: Munne
miod malina!

Re: Peugeot 205 Mi16

: 31 sty wt, 2012 9:28 am
autor: grzesiek309
buniooo, jaki jest koszt wymiany ory ecu na DETa? W 1000PLN się zmieści?

Re: Peugeot 205 Mi16

: 31 sty wt, 2012 9:31 am
autor: stef
wykres wygląda obiecująco oczywiście do 6000rpm, jak dojdziesz o co chodzi myslę, że jeszcze 10km w górnym zakresie powinno lekko wskoczyć :) optymalny wydech wg. mądrych książek do silnika NA 2000ccm R4 to dokladnie 2,25", czyli 55mm wg. mnie powinien spokojnie wystarczyć. Jeżeli masz zwężkę do 40mm może być coś na rzeczy. Ja bym obstawiał jednak zapłon. Nie wiem czy masz czujnik spalania stukowego, może on ingeruje?

PS. porównywanie wielkości wydechów do silnika BMW R6 i to jeszcze z turbo ma się ni jak do tematu :shock:

Re: Peugeot 205 Mi16

: 31 sty wt, 2012 9:54 am
autor: buniooo
zaplon byl by winny wydaje mi sie za ubogiej mieszanki bo zostawal by nie dopalony tlen w mieszance. a sonda analizuje ilosc tlenu w mieszance.
Ewidentnie silnik w gornym zakresie nie ma powietrza.

Re: Peugeot 205 Mi16

: 31 sty wt, 2012 10:03 am
autor: levis
a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??

jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...

wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?

No ale zrobisz wydech, powiększysz dolot i wtedy się okaże.

Re: Peugeot 205 Mi16

: 31 sty wt, 2012 12:40 pm
autor: buniooo
1000 zl to malo. Sama swinka ok 650, do tego potencjometr przepustnicy, przewody do mapa i inne pierdoly. Nie mowie juz o dlugich wieczorach spedzonych na przystosowaniu wiazki do deta. Do tego jak znajdziesz sobie kogos kto Ci to w weekend wystroi to masz szczescie. zbiornik dobrego paliwa powinny wystarczyc.
Zawory odpadaja.
Walki mam seria.