Xtra Ryszard Diesel - woocash
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Nie, tam jeszcze nie zagladalem, jakbym zdjał błotniki to już by była prawie rozbiórka ale... Najpierw uszczelnię to i sprawdzę.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Może wystarczy tylko odchylić błotnik, żeby się przekonać co tam słychać?
- pepek69
- Junior
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 lis sob, 2014 7:14 pm
- Posiadany PUG: avatar
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
teraz widzę o co chodzi a nie tak dawno wyśmiewałeś mój zakup mikołowski
mój wygląda prawie tak samo - rdza obłożona blachą powodzenia w projekcie - moja oferta aktualna - będziemy w kontakcie.
mój wygląda prawie tak samo - rdza obłożona blachą powodzenia w projekcie - moja oferta aktualna - będziemy w kontakcie.
205 XS 1.4 55KW 90r czerwony
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
205 XS 1.4 + LPG 55KW 90r grafitowy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Ej no, nie wyśmiewałem, byłem ciut zdziwiony i tyle
Różnica jest taka, że w twoim xs rdza była ostentacyjna i od zewnątrz, a u mnie z zewnątrz prawie nic a w środku - jak na obrazku...
Dzikson... Pytanie gupie - jak odkręce śruby od góry, to błotnik trzyma sie na czym? Na masie uszczelniającej?
Różnica jest taka, że w twoim xs rdza była ostentacyjna i od zewnątrz, a u mnie z zewnątrz prawie nic a w środku - jak na obrazku...
Dzikson... Pytanie gupie - jak odkręce śruby od góry, to błotnik trzyma sie na czym? Na masie uszczelniającej?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Śruby są też dwie pod zderzakiem i jedna od środka na słupku.
Bez opalarki/mocnej suszarki i ostrego noża lepiej nie podchodź do zdejmowania błotnika. Chyba, że był już zdejmowany i ktoś na sylikon przykleił
Bez opalarki/mocnej suszarki i ostrego noża lepiej nie podchodź do zdejmowania błotnika. Chyba, że był już zdejmowany i ktoś na sylikon przykleił
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Śruba mocująca zderzak, dwie pod zderzakiem, jedna na słupku pod szczeliną drzwi i jedna od strony opony wchodząca w nadkole. Ta masa uszczelniająca będzie robiła problemy, ale dla oceny stanu tego kawałka blachy może wystarczy odciągnąć i wsadzić tam łapę, bez odklejania całego błotnika
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
dzięki za info - zostanie dla potomności
dzisiaj ciut podziałałem - powiedzmy jest 4:1
1:0 uszczelniłem pompę wtryskową /pikuś, jak się ma patent na zakładanie ciasnych oringów
3:0 wyciąlem dwie dziury w podłodze /muszę ciąć w stoperach, do teraz piszczy w uszach.../
4:0 wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów
4:1 przy okazji zepsułem automat ssania - nieopacznie pociągnąłem za linkę mocując coś na pompie... zrobił się luz i już linka nie wraca /mimo tego silnik spokojnie odpalił przy temp garażowej.
sprawdziłem półoś - faktycznie na przegubie wewnętrznym jest luzik mały, półoś widać że nówka.. do tego spidan.... jutro /w przyszłości/ rozepnę manszetę i zobaczę czy tam wogóle smar jest... jak nie będzie dostatecznie dużo to nawalę smaru i się zobaczy czy nastąpi wyleczenie.
błotnik od strony kierowcy - znaczy wewnętrzny - jest ciut zjedzony... jak już uporam się z podłogą to i tam trzeba będzie poprawić dla pewności.
muszę dopasować przewód paliwa od przewodu sztywnego do filtra - spękany jest jak 150 - pewnie fabryczny jeszcze...
no i dopasować jakiś przewód odmy - mam poklejony taśmą izolacyjną...
bagnet zdobyć bo brak ogranicznika.
i takie tam
dzisiaj ciut podziałałem - powiedzmy jest 4:1
1:0 uszczelniłem pompę wtryskową /pikuś, jak się ma patent na zakładanie ciasnych oringów
3:0 wyciąlem dwie dziury w podłodze /muszę ciąć w stoperach, do teraz piszczy w uszach.../
4:0 wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów
4:1 przy okazji zepsułem automat ssania - nieopacznie pociągnąłem za linkę mocując coś na pompie... zrobił się luz i już linka nie wraca /mimo tego silnik spokojnie odpalił przy temp garażowej.
sprawdziłem półoś - faktycznie na przegubie wewnętrznym jest luzik mały, półoś widać że nówka.. do tego spidan.... jutro /w przyszłości/ rozepnę manszetę i zobaczę czy tam wogóle smar jest... jak nie będzie dostatecznie dużo to nawalę smaru i się zobaczy czy nastąpi wyleczenie.
błotnik od strony kierowcy - znaczy wewnętrzny - jest ciut zjedzony... jak już uporam się z podłogą to i tam trzeba będzie poprawić dla pewności.
muszę dopasować przewód paliwa od przewodu sztywnego do filtra - spękany jest jak 150 - pewnie fabryczny jeszcze...
no i dopasować jakiś przewód odmy - mam poklejony taśmą izolacyjną...
bagnet zdobyć bo brak ogranicznika.
i takie tam
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
nie jesteś sam
yeah! gorzej niż u mnie, nie wierzę
ale... co GTI to GTI... lepiej lepić gita niż paścio-diesla.
powodzenia.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- kojot662
- Junior
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 gru śr, 2013 2:16 am
- Posiadany PUG: 205 xs
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gorlice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Łukasz wybieraj , A tak na poważnie to mam jeden na zbyciu jak dalej aktualne.
Sławek, Gorlice, tapatalk, LG2mini
Sławek, Gorlice, tapatalk, LG2mini
peugeot 205 1.4 xs
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
o żesz! ty szrotowy sępie
no ten tego.. dowolny pasujacy znaczy od diesla
napisz cenę na pw proszę.
apdejt dzisiejszy.
korzystając z dnia łaski - dzieci u dziadków, żona zawalona papierami poszedłem ciut podłubać.
1 - wyciąłem próchno w podłodze - bardzo dobra lekcja budowy nadwozia 205-tki i niech szlag jasny trafi wszystkich do 5 pokolenia wstecz i do przodu którzy podnoszą pugi za wzmocnienia z odwodnieniami.
2- przesmarowałem półoś - znaczy.... kuźwa zielona - smaru nie było NIC - trochę srebrnego pyłu niestety... przedmuchałem, dałem magiczny smar - luz jest prawie niewyczuwalny - zobaczę jak w drodze...
3 - wymieniłem osłonę maglownicy od strony kierowcy - troszkę mocowania z drażkiem było - ba, najgorsze że trzeba było nawet POMYŚLEĆ trochę ale zrobione jest.
4- ten bitex poniżej listew na szczęście nie jest szary tylko czarny - po potraktowaniu szczotą na wiertarze robi się czarny - więc może to nawet jakoś wyglądać.
5 - cięgno zmiany biegów jedno jest fest luźne - w dalszej kolejności trzeba będzie wymienić
6 - takie tam przygotowania do spawania - szlifowanie dookoła wyciętych dziur.
postanowiłem wspawać łatki na największe dziury, te malutkie dookoła dziur po kołkach od przewodów od spodu tylko zabezpieczę /inhibitor+cynk+uszczelniacz/ nie będę jeździł ryszardem wieki.....
no ten tego.. dowolny pasujacy znaczy od diesla
napisz cenę na pw proszę.
apdejt dzisiejszy.
korzystając z dnia łaski - dzieci u dziadków, żona zawalona papierami poszedłem ciut podłubać.
1 - wyciąłem próchno w podłodze - bardzo dobra lekcja budowy nadwozia 205-tki i niech szlag jasny trafi wszystkich do 5 pokolenia wstecz i do przodu którzy podnoszą pugi za wzmocnienia z odwodnieniami.
2- przesmarowałem półoś - znaczy.... kuźwa zielona - smaru nie było NIC - trochę srebrnego pyłu niestety... przedmuchałem, dałem magiczny smar - luz jest prawie niewyczuwalny - zobaczę jak w drodze...
3 - wymieniłem osłonę maglownicy od strony kierowcy - troszkę mocowania z drażkiem było - ba, najgorsze że trzeba było nawet POMYŚLEĆ trochę ale zrobione jest.
4- ten bitex poniżej listew na szczęście nie jest szary tylko czarny - po potraktowaniu szczotą na wiertarze robi się czarny - więc może to nawet jakoś wyglądać.
5 - cięgno zmiany biegów jedno jest fest luźne - w dalszej kolejności trzeba będzie wymienić
6 - takie tam przygotowania do spawania - szlifowanie dookoła wyciętych dziur.
postanowiłem wspawać łatki na największe dziury, te malutkie dookoła dziur po kołkach od przewodów od spodu tylko zabezpieczę /inhibitor+cynk+uszczelniacz/ nie będę jeździł ryszardem wieki.....
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- kojot662
- Junior
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 gru śr, 2013 2:16 am
- Posiadany PUG: 205 xs
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gorlice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Masz załatwione, jak się ogarnę po Sylwestrze to dam ci znać na PW co i jak...
Sławek, Gorlice, tapatalk, LG2mini
Sławek, Gorlice, tapatalk, LG2mini
peugeot 205 1.4 xs
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
Spoko, dzięki
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
dobrze rozumiem? łatasz puga, tak zeby tylko nogi nie wpadly na asfalt?
W takim razie pozwole sobie przekazac Tobie, twoje zyczenia dla mnie : " Gumowych drzew ". I nie traktuj tego jak złośliwość - czysta troska
W takim razie pozwole sobie przekazac Tobie, twoje zyczenia dla mnie : " Gumowych drzew ". I nie traktuj tego jak złośliwość - czysta troska
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Xtra Ryszard Diesel - woocash
W tym przypadku to raczej gumowych kamieni i płytkich kałuż
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/