levis pisze:a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??
jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...
wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?
Normalnie teraz się uśmiałem. Ty doradzasz, podpowiadasz ??? czy po prostu chcesz nabić trochę postów i pokazać, że niby się znasz??? Sorry ale nie mogłem tego nie skomentować.
Zawory ssące w mi16 maja 34,6mm nie sądze abyś znalazł w jakimkolwiek innym fabrycznym silniku spalinowym większe zawory (oczywiście mowa o głowicy z 4v per cylinder)!
levis pisze:a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??
jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...
wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?
Normalnie teraz się uśmiałem. Ty doradzasz, podpowiadasz ??? czy po prostu chcesz nabić trochę postów i pokazać, że niby się znasz??? Sorry ale nie mogłem tego nie skomentować.
Zawory ssące w mi16 maja 34,6mm nie sądze abyś znalazł w jakimkolwiek innym fabrycznym silniku spalinowym większe zawory (oczywiście mowa o głowicy z 4v per cylinder)!
faktycznie, kiedyś czytałem o powiększaniu gniazd i zaworów, ale dotyczyło to głowicy z GTI-6, gdzie zawory mają rozmiar 34,1.
Wydech zrobiony. W calosci z kwasa. Jeszcze nie jezdzilem i nie sprawdzalem czy jest poprawa bo czekam na elementy dolotu.
Na wolnych jest cicho, a przy bucie metaliczny dzwiek. Mi sie podoba, a jak na home made to jestem zadowolony.
foto starego o srednicy wylotu ok 40mm i nowy 55mm
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Podoba mi się, jak ktoś stara się wszystko robić sam Chętnie bym sobie wyspawał taki tłumik ale nie mam TIGa
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
dzis przyszly pierdoly do dolotu i mam nadzieje ze to pomoze.
W seryjnej "gumie" byla scisnieta ta harmonijka i wiekszosz powietrza leciala tylka jedna przepustnica(ta ktora otwiera sie jako pierwsza) i moze to mialo jakis wplyw
Przez weekend przetestujemy.
No jeżeli tak było to mogło to mieć znaczenie, na pewno większe niż ta zwężka w końcowej części wydechu. Dlatego od samego początku nie przekonywała mnie opcja stosowania gumy z 405 w konwersji mi16. Trochę nie podoba mi się u Ciebie dłlugość samego dolotu. Z tego co wiem powinno się dążyć do tego żeby stożek był jak najdalej (wiem, że przy mi16 jest cieżko - szczególnie z tak dużym filtrem jak u Ciebie, ale proponowałym go odsunąć max pod błotnik)
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU