Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: levis »

a jeszcze mam pytanko co do samego remontu silnika.

co dokładnie robiłeś ?? co nowe, co po szlifie, gdzie kupowałeś części ;-) pytam, bo słyszałem, że niełatwo jest dostać np tuleje do D6C.
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: stef »

levis pisze:a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??

jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...

wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?
Normalnie teraz się uśmiałem. Ty doradzasz, podpowiadasz ??? czy po prostu chcesz nabić trochę postów i pokazać, że niby się znasz??? Sorry ale nie mogłem tego nie skomentować.
Zawory ssące w mi16 maja 34,6mm nie sądze abyś znalazł w jakimkolwiek innym fabrycznym silniku spalinowym większe zawory (oczywiście mowa o głowicy z 4v per cylinder)!
Obrazek
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: xtrack »

levis pisze:a jeszcze mam pytanko co do samego remontu silnika.

co dokładnie robiłeś ?? co nowe, co po szlifie, gdzie kupowałeś części ;-) pytam, bo słyszałem, że niełatwo jest dostać np tuleje do D6C.
hahaha.
Radziu nic nie mów.

przyjedz to sie złozy silnik i bedziesz mial.a jesli sam sie chcesz dowiedziec to odpowiedz jest w wielu godzinach sleczenia nad silnikiem w garazu.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: levis »

stef pisze:
levis pisze:a może same zawory dolotowe są wąskim gardłem ??

jakby były za małe, to przez podciśnienie nie poleci tyle samo powietrza, co z doładowaniem...

wałki masz standardowe z mi16, czy jakieś inne ?
Normalnie teraz się uśmiałem. Ty doradzasz, podpowiadasz ??? czy po prostu chcesz nabić trochę postów i pokazać, że niby się znasz??? Sorry ale nie mogłem tego nie skomentować.
Zawory ssące w mi16 maja 34,6mm nie sądze abyś znalazł w jakimkolwiek innym fabrycznym silniku spalinowym większe zawory (oczywiście mowa o głowicy z 4v per cylinder)!

faktycznie, kiedyś czytałem o powiększaniu gniazd i zaworów, ale dotyczyło to głowicy z GTI-6, gdzie zawory mają rozmiar 34,1.
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: buniooo »

Wydech zrobiony. W calosci z kwasa. Jeszcze nie jezdzilem i nie sprawdzalem czy jest poprawa bo czekam na elementy dolotu.
Na wolnych jest cicho, a przy bucie metaliczny dzwiek. Mi sie podoba, a jak na home made to jestem zadowolony.
foto starego o srednicy wylotu ok 40mm i nowy 55mm
Załączniki
20120131161.jpg
20120131157.jpg
55.jpg
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: kubas »

Jak chcesz się pozbyć metalicznego dźwięku to załóż środkowy przelot jeszcze :)
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: grzesiek309 »

buniooo sam go wyspawałeś?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: buniooo »

grzesiek309 pisze:buniooo sam go wyspawałeś?
Tak sam, moj pierwszy tlumik w zyciu:D
kubas pisze:Jak chcesz się pozbyć metalicznego dźwięku to załóż środkowy przelot jeszcze :)
Dzwiek mi sie podoba wiec zostaje. Co do wydechu to jest caly przelotowy a w srodku jest jeszcze jakas strumienica.
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: grzesiek309 »

Podoba mi się, jak ktoś stara się wszystko robić sam :Y Chętnie bym sobie wyspawał taki tłumik ale nie mam TIGa :(
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: buniooo »

dzis przyszly pierdoly do dolotu i mam nadzieje ze to pomoze.
W seryjnej "gumie" byla scisnieta ta harmonijka i wiekszosz powietrza leciala tylka jedna przepustnica(ta ktora otwiera sie jako pierwsza) i moze to mialo jakis wplyw 8)7
Przez weekend przetestujemy.
Załączniki
2057903308.jpeg
20120202183.jpg
20120202176.jpg
20120202174.jpg
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: stef »

No jeżeli tak było to mogło to mieć znaczenie, na pewno większe niż ta zwężka w końcowej części wydechu. Dlatego od samego początku nie przekonywała mnie opcja stosowania gumy z 405 w konwersji mi16. Trochę nie podoba mi się u Ciebie dłlugość samego dolotu. Z tego co wiem powinno się dążyć do tego żeby stożek był jak najdalej (wiem, że przy mi16 jest cieżko - szczególnie z tak dużym filtrem jak u Ciebie, ale proponowałym go odsunąć max pod błotnik)
Obrazek
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: buniooo »

Dlugosc dolotu tez zmienie, tylko musze zastanowic sie jakiego materialu uzyc.
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: stef »

najprostszym rozwiązaniem byłoby tak jak masz + rurka kiblowa PCV odpowiedniej długości i ma się rozumieć średnicy przed stożkiem :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: Para »

Albo takie "cus"

Obrazek
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16

Post autor: stef »

mu takie cuś nie potrzebne skoro już jest bez przepływki i oryginalnego silniczka krokowego
Obrazek
ODPOWIEDZ