Strona 6 z 38

Re: Peugeot 205 Mi16

: 03 lut pt, 2012 8:45 am
autor: 2mouse
stef pisze:+ rurka kiblowa PCV odpowiedniej długości i ma się rozumieć średnicy
To jeśli ma tak być, to mam jeszcze rurki aluminiowe pozostałe z robienia własnego dolotu. Udostępnię, jakby co...




Rura od kibla... Bleh...

Re: Peugeot 205 Mi16

: 14 mar śr, 2012 7:18 pm
autor: buniooo
trochę sie poprzeciągało ale jakies postępy sa:)
prawiłem dolot który juz jest finalnie skończony i na takim setupie bede dostrajać auto.
Dolot wydłużył sie o jakies 20cm, w rurze z alu(dzieki 2mouse) zamontowałem IAT (czyjnik tem zasysanego powietrza) a na samym poczatku dolotu nareszcie normalny filtr K&N a nie jacky:D
zająłem sie tez końcowym wydechem bo jak rajdowka to ma byc ja słychać, wiec zamówiłem tłumik przelotowy taki jak na zdjęciu.
Postarałem sie tez o to aby w przyszłości nie bylo problemu z wyciszeniem wydechu, wiec zrobiłem mocowanie p&p przelotu i wydechu ktory wykonałem z kwasa(jest dosyc cichy).
Zamiana jest banalna i zajmuje ok 5min(nawet nie trzeba podnosic auta)

Majac jednocześnie problem z "masłem" we wlewie oleju zbudowałem CATCH TANK'A
Po nagrzaniu sie silnika, z filterka catch tanka zaczela buchać para wodna:D
caly olej,przewody ładnie sie oczyściły.

Kolejna niespodzianka bylo to ze odkryłem w ustawieniach świnki pewna nieprawidłowość która na 90% byla winna całemu zamieszaniu ze skakaniem AFR.

Na dniach sie okaze co z tego wszystkiego wyszlo:D

Re: Peugeot 205 Mi16

: 14 mar śr, 2012 8:25 pm
autor: Para
Cos pieknego, az milo zajrzec pod maske :)

Re: Peugeot 205 Mi16

: 15 mar czw, 2012 9:41 am
autor: stef
Teraz dolot ladnie wyglada, szczegolnie bez przeplywki :)

Re: Peugeot 205 Mi16

: 15 mar czw, 2012 11:25 am
autor: xtrack
przepływka powinna byc zakazana pod groźba kary wiezienia.dziadostwo straszne

Re: Peugeot 205 Mi16

: 15 mar czw, 2012 8:50 pm
autor: Munne
Wyglada swietnie.

Re: Peugeot 205 Mi16

: 15 mar czw, 2012 10:22 pm
autor: buniooo
dzis zajmowałem sie dostrojeniem silnika i...jest o niebo lepiej!!!
AFR praktycznie liniowo w calym zakresie obr, mapa paliwa wygląda jak powinna a nie jak fale Dunaju:D
Dzieki dłuższemu dolotowi uspokoiły sie tez wskazania map sensora:)

Zeby wszystko bylo jak nalezy to jeszcze wiele godzin buszowania w necie a późnej kolejnych poprawek z uwagi ze teraz strojeniem zajmuje sie sam, ale juz jestem baaaardzo zadowolony z mozliwosci ecu mastera.
kolejnym etapem będzie ustawienie zaplonu ale muszę załatwić jakis sprzęt do podsłuchu spalania stukowego - w zaplonie tez siedzi ladnych kilka konikow:))

Dzieki wszystkim za docenienie pracy ktora włożyłem w 205

Re: Peugeot 205 Mi16

: 16 mar pt, 2012 6:02 pm
autor: brudnepalce
ładnie to wszystko wygląda ale widzę że kolory silnika na modłe japońską :D

Re: Peugeot 205 Mi16

: 18 mar ndz, 2012 12:19 pm
autor: buniooo
Mnie tez ten kolor nie pasuje. W planach zmiana na czerwony, ale to przy okazji jak będzie potrzeba ściągać pokrywę zaworów.

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

: 18 mar ndz, 2012 11:15 pm
autor: kubas
Mistrz mistrz, będę niedługo zakładał do siebie ecumastera to na pewno zgłosze się po porady :D

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

: 19 mar pn, 2012 2:36 pm
autor: levis
był już nowy pomiar mocy po modyfikacjach ;-) ??

jaka będzie kolejna modyfikacja, 200 koni już tuż tuż

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

: 19 mar pn, 2012 4:56 pm
autor: buniooo
szukam ostrzejszych walkow
Macie jakieś namiary?

Kubas koniecznie, tylko i wyłącznie bierz DET 3!! Ja mam dodatkowo wbudowany map sensor co ulatwia montaż.

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

: 19 mar pn, 2012 6:11 pm
autor: leon

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

: 19 mar pn, 2012 7:20 pm
autor: Munne
Szwedzka firma ENEM robi na zamowienie jak cos.

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

: 20 mar wt, 2012 7:35 pm
autor: kubas
buniooo ja mam do cat camsa dobry dostęp :) także wal na pw co cię interesuje, ja mam map sensor w serii więc gicior :D