Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: levis »

bunio, a jakie masz teraz wałki, w sensie od którego silnika ? :]

z seryjnych wałków, najostrzejsze są chyba w s16
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: buniooo »

mam z D6C w kpl z kolkami rozrządu.
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: buniooo »

walki poczekają jednak, bo teraz z nudów zabrałem sie za regulowane kolka rozrządu 8)7 8)7
Wykonuje je na podstawie ory z mi16, zakres reg to ok +-7 stopni (więcej nie potrzeba)
Obecnie tylko przymiarki
za tydzień a możne na koniec tego będą konkrety.
Załączniki
1233.jpg
Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2097
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: krzyska »

tak z ciekawości pytam, ile km można wycisnąć z Mi16 bez stosowania doładowania??
GTI_Efekt Masy Obrazek
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: buniooo »

ok 300
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: xtrack »

The Car is preparation PIPO (France) Car with a sequential hewland HP200 (0 km after rebuilt), engine PIPO 296 hp 8.400 RPM
Załączniki
306 MAXI.JPG
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: pawel »

300KM bez turbo szok
P205
Awatar użytkownika
leon
Junior
Posty: 324
Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
Posiadany PUG: biały i szybki
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: leon »

pawel pisze:300KM bez turbo szok
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: xtrack »

leon pisze:
pawel pisze:300KM bez turbo szok
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.
moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hp
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: kubas »

xtrack pisze:
leon pisze:
pawel pisze:300KM bez turbo szok
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.
moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hp
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
250-270 to nie problem, potem robią się schody :D
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: buniooo »

Praca przy kolkach zakończona.
Został montaż i ustawienie rozrządu idealnie wg znaków PSA.
Jako ze wcześniej na walku ssącym miałem kolo z oznaczeniem 4 (ILC 106 stopni) a teraz zakładam 3 (111 stopni - wałek z wersji 148km) muszę wyprzedzić je ok 4-5 stopni aby powrócić do serii D6C.
Kolo wydechowe jest w obu wersjach takie samo.
Zabrałem się tez za obudowę rozrządu aby bez możliwości demontażu mieć wgląd na kola,przestawiać je i kontrolować czy wszystkie śruby są jeszcze na swoim miejscu:D

W tygodniu montaz i zobaczymy, pokręcimy później wystroimy i...
Załączniki
20120401289.jpg
20120401294.jpg
20120401296.jpg
20120331288.jpg
20120401292.jpg
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: kubas »

Super wyszło :) Bardzo mi się podobają twoje customowe rzeczy do puga ;)
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: 2mouse »

Czym robiłeś napisy? Laser i farba czy inaczej?
Awatar użytkownika
buniooo
Uzalezniony
Posty: 508
Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: buniooo »

Tylko laser, znak na kole poprawie farba.
cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI

Post autor: cienki »

Jaki koszt zrobienia takich kół ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
ODPOWIEDZ