Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
bunio, a jakie masz teraz wałki, w sensie od którego silnika ? :]
z seryjnych wałków, najostrzejsze są chyba w s16
z seryjnych wałków, najostrzejsze są chyba w s16
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
mam z D6C w kpl z kolkami rozrządu.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
walki poczekają jednak, bo teraz z nudów zabrałem sie za regulowane kolka rozrządu
Wykonuje je na podstawie ory z mi16, zakres reg to ok +-7 stopni (więcej nie potrzeba)
Obecnie tylko przymiarki
za tydzień a możne na koniec tego będą konkrety.
Wykonuje je na podstawie ory z mi16, zakres reg to ok +-7 stopni (więcej nie potrzeba)
Obecnie tylko przymiarki
za tydzień a możne na koniec tego będą konkrety.
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
tak z ciekawości pytam, ile km można wycisnąć z Mi16 bez stosowania doładowania??
GTI_Efekt Masy
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
The Car is preparation PIPO (France) Car with a sequential hewland HP200 (0 km after rebuilt), engine PIPO 296 hp 8.400 RPM
- leon
- Junior
- Posty: 324
- Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
- Posiadany PUG: biały i szybki
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.pawel pisze:300KM bez turbo szok
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hpleon pisze:Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.pawel pisze:300KM bez turbo szok
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
250-270 to nie problem, potem robią się schodyxtrack pisze:moc w evo I oscylowała w okolicy 240-250hp.dopiero w evo II było kolo 300hpleon pisze:Wszystkie Maxi i Kit Cary 2l 16v miały okolo 300km.pawel pisze:300KM bez turbo szok
i taka sama sytuacja dotyczy megane maxi.jedynie w xsara maxi inzynierowie wykorzystali swoje doswiadczenia i auto było od razu uzbrojone w silnik o mocy okolo 285hp.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Praca przy kolkach zakończona.
Został montaż i ustawienie rozrządu idealnie wg znaków PSA.
Jako ze wcześniej na walku ssącym miałem kolo z oznaczeniem 4 (ILC 106 stopni) a teraz zakładam 3 (111 stopni - wałek z wersji 148km) muszę wyprzedzić je ok 4-5 stopni aby powrócić do serii D6C.
Kolo wydechowe jest w obu wersjach takie samo.
Zabrałem się tez za obudowę rozrządu aby bez możliwości demontażu mieć wgląd na kola,przestawiać je i kontrolować czy wszystkie śruby są jeszcze na swoim miejscu:D
W tygodniu montaz i zobaczymy, pokręcimy później wystroimy i...
Został montaż i ustawienie rozrządu idealnie wg znaków PSA.
Jako ze wcześniej na walku ssącym miałem kolo z oznaczeniem 4 (ILC 106 stopni) a teraz zakładam 3 (111 stopni - wałek z wersji 148km) muszę wyprzedzić je ok 4-5 stopni aby powrócić do serii D6C.
Kolo wydechowe jest w obu wersjach takie samo.
Zabrałem się tez za obudowę rozrządu aby bez możliwości demontażu mieć wgląd na kola,przestawiać je i kontrolować czy wszystkie śruby są jeszcze na swoim miejscu:D
W tygodniu montaz i zobaczymy, pokręcimy później wystroimy i...
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Super wyszło Bardzo mi się podobają twoje customowe rzeczy do puga
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Czym robiłeś napisy? Laser i farba czy inaczej?
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Tylko laser, znak na kole poprawie farba.
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Jaki koszt zrobienia takich kół ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)