MultiVan
: 29 mar wt, 2011 11:58 pm
205 MultiVan
Samochód trafił do mnie w średnim stanie.
Buda - blacharsko ok, lakier kiepski.
Wnętrze - zwykłe szare, w niezłym stanie.
Silnik - 1.9 diesel - zerwany pasek rozrządu, połamany wałek.
Zawieszenie - do regeneracji, krzywy amor przedni.
Samochód został rozebrany, przejrzany.
Baardzo dużo elementów zostało wymienione na nowe, zregenerowane, zamontowane z innych wersji.
Buda
- nowy lakier - biały
- wymienione zderzaki na nowe
- dokładka przód GTI
- wymieniony błotnik lewy przedni
- nowe reflektory, kierunki białe, lampy tył
- uchylne szyby boczne, tylne
Silnik
- 1.9 diesel z BXa
- nowy rozrząd kpl.
- nowe świece żarowe
- nowy olej
- nowe filtry
Skrzynia biegów
- z wersji benzynowej, przełożenie 3.94
- nowy olej, uszczelniacze
- nowe sprzęgło Valeo
Wnętrze
- fotele welurowe z XSa
- czerwona wykładzina z GTI
- czerwone pasy z rallye
- boczki drzwi z rallye
- kierownica 3- ramienna z rallye
- daszek GTI
- zegary z obrotomierzem z TD
Zawieszenie
- nowe wahacze, ory, pojedyncze
- nowe łożyska kół, przód, tył
- nowe amortyzatory przód, tył
- krótsze sprężyny Gutmann
- belka po regeneracji, obniżona o jeden ząbek
- hamulce przód - nowe tarcze, klocki, tył nowe okładziny, nowe linki ręcznego
- belka po regeneracji
Koła
felgi
- na zdjęciach stalowe 6.5x14" z 106 rallye
- aluminiowe 15" z GTI
opony
- slick bridgestone 185/60/14
- 175/55/15 continental
Samochód bardzo fajnie jeździł
Gdzie się nie pojawił, wzbudzał zainteresowanie
Był nazywany karetką, klockiem itp.
Buda z silnikiem 1.9D waży ok. 850kg.
Plan był, żeby włożyć pod maskę 2.0T z 406 albo przynajmniej 1.9 z GTI. Niestety plany trochę się zmieniły.
Poniżej kilka fotek, postaram się odszukać więcej.
Samochód trafił do mnie w średnim stanie.
Buda - blacharsko ok, lakier kiepski.
Wnętrze - zwykłe szare, w niezłym stanie.
Silnik - 1.9 diesel - zerwany pasek rozrządu, połamany wałek.
Zawieszenie - do regeneracji, krzywy amor przedni.
Samochód został rozebrany, przejrzany.
Baardzo dużo elementów zostało wymienione na nowe, zregenerowane, zamontowane z innych wersji.
Buda
- nowy lakier - biały
- wymienione zderzaki na nowe
- dokładka przód GTI
- wymieniony błotnik lewy przedni
- nowe reflektory, kierunki białe, lampy tył
- uchylne szyby boczne, tylne
Silnik
- 1.9 diesel z BXa
- nowy rozrząd kpl.
- nowe świece żarowe
- nowy olej
- nowe filtry
Skrzynia biegów
- z wersji benzynowej, przełożenie 3.94
- nowy olej, uszczelniacze
- nowe sprzęgło Valeo
Wnętrze
- fotele welurowe z XSa
- czerwona wykładzina z GTI
- czerwone pasy z rallye
- boczki drzwi z rallye
- kierownica 3- ramienna z rallye
- daszek GTI
- zegary z obrotomierzem z TD
Zawieszenie
- nowe wahacze, ory, pojedyncze
- nowe łożyska kół, przód, tył
- nowe amortyzatory przód, tył
- krótsze sprężyny Gutmann
- belka po regeneracji, obniżona o jeden ząbek
- hamulce przód - nowe tarcze, klocki, tył nowe okładziny, nowe linki ręcznego
- belka po regeneracji
Koła
felgi
- na zdjęciach stalowe 6.5x14" z 106 rallye
- aluminiowe 15" z GTI
opony
- slick bridgestone 185/60/14
- 175/55/15 continental
Samochód bardzo fajnie jeździł
Gdzie się nie pojawił, wzbudzał zainteresowanie
Był nazywany karetką, klockiem itp.
Buda z silnikiem 1.9D waży ok. 850kg.
Plan był, żeby włożyć pod maskę 2.0T z 406 albo przynajmniej 1.9 z GTI. Niestety plany trochę się zmieniły.
Poniżej kilka fotek, postaram się odszukać więcej.