Strona 1 z 5

CeTeina

: 13 paź czw, 2011 11:15 am
autor: Lord Devil
Temat mowi sam za siebie. Jezdzilem, mialem rozne cabriolety ostatnio w stajni tylko zamkniete nadwozia - milosc do marki i potencjalna okazja sprawily, ze nalog odzyl. Siodmego pazdziernika W SAMO POLUDNIE zjawilem sie w stolicy po ewentualny nowy nabytek. Forumowicz sprzedawal 205 CTi w czerwonym kolorze, ostatni wypust 1994 rok. Sprzedawca mily i uczciwy, niczego nie skrywal o wszystkim informowal.
Auto widocznie nie chcialo opuszczac Warszawy, bo nie chcialo odpalic nawet z nowego aku, dopiero spora zacheta w postaci holowania i proby odpalenia z biegu dala efekt.
Cabrio opuscilo bramy fabryki jako 1,9 silnik mocno niedomagal i zostal zastapiony 1,6 115hp, byc moze to przyzwyczajenie do jazdy mocnymi autami ale subiektywne odczucia mowia, ze jednostka nie generuje podanej mocy. Ogladal to Kamkiler i wstepnie chyba regulowal pewnie bedzie wiedzial cos wiecej na ten temat
Wady:
-lakier - klapa bagaznika i blotnik jest do lakierowania co sie stalo nikt nie wie co, widac na zdjeciach efekty
-lekko uszkodzona maska, grill, kierunkowskaz, dokladka ,zderzka i tylna lampa
-dziura w ukladzie chlodniczym plyn ucieka w tempie expresowym, droga do Lublina obfitowala w czeste postoje i dolewanie.
-dach jest w miare caly i nie przecieka, ale estetycznie juz nie wyglada w koncu to 17lat!!!
-cos jest nie tak z ukladem kierowniczym - obstawiam magiel
-dziura w srodkowym tlumiku spowdowala postoj w pierwszym lepszym zakladzie i zaspawanie przyczyny sporego halasu, po opuszczeniu kanalu jak w nowym aucie, cisza, niestety droga do domu spowodowala nowe dziry
Zalety:
-auto nigdy nie rozbite, poza minimalna kolizja widoczna na zdjeciach
-zero rdzy
-wszystkie listwy w stanie idealnym
-srodek poza przetarciem fotela kierwocy w stanie idealnym
-w moim odczuciu cabrio w stanie ogolnym, nie liczac tych drobiazgow, bardzo dobrym, zwarte, sztywne
-ostatni wypust
-czarne skory
-czarny srodek
Plany na dzien dzisiejszy nic szczegolnego nie chce podawac, bo te lubia sie zmieniac - ogolnie - ma byc IDEALNE.
Po wyczerpujacym wstepie kilka fotek, nie jest to sesja, a slabe obrazki na szybko, ukazujace stan auta zaraz po zakupie przed rozpoczeciem prac.

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 11:24 am
autor: Para
Kolejny projekt ? Jeszcze ci mało :) ?

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 11:51 am
autor: RafGentry
Ach, jak mnie cieszą takie nowe tematy! Brawo Lordzie! Na ten czekałem od prawie tygodnia :)
Teraz czekam na fotki i... postępy. Jakie masz plany co do CTI? To ostatni wypust, więc "rarytas". Obchodź się z nim ostrożnie :)

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 12:10 pm
autor: Lord Devil
Para - to jest jak nalog, kocham auta, a gwozdziem do trumny stalo sie Munira CTi :mrgreen:
Raf - fotki juz sa, nie bedzie "grubego" tuningu - lekkie poprawienie tego co Pininfarina zrobila prawie idealnie, jedno jest pewne 1,6 dlugo tam nie pojezdzi 8)

Wpierwszym poscie nie zmiescily sie wszystkie fotki:

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 12:25 pm
autor: SiSeniorita
Piękna sztuka design by pinifarina _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Trzymaj dalej wysoki poziom , jakby nie patrzeć włoskiego stylu ,jakim reprezentuje sobą to auto :D :D

powodzenia! :W

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 12:29 pm
autor: RafGentry
Co racja, to racja... CTI Munira przybiło już wiele takich gwoździ...

Ładny Pug, z potencjałem i w dobrych rękach. W Lublinie wiedzą, jak to się robi z kabrioletami :twisted:

T16 będzie w Griffe, więc może do CTI właduj jakiegoś HDI-ka. Będzie oszczędny klekot 8)7
Kolor zostawiasz ten sam?

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 12:36 pm
autor: Orfister
Raf, ale herezje siejesz z tym HDi :mrgreen:
Pawcio - ja nawet przez sekundę nie wątpię, że sprawisz iż to CTi będzie błyszczało...w końcu mój czerwony bezdasznik będzie miał kolegę ;-)
Nie będę mówił co masz w nim zmieniać, bo sam wiesz to najlepiej...co ja Ci będę dupę truł ;-)
Ciesze się, że trafił w twoje ręce...a w razie czego służę swoimi rękoma do "detalingu" ;-)

Tylko masz jeden problem...co Ty bidoku zrobisz z tymi mikroskopijnymi kołami ? :lol:

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 12:56 pm
autor: Lord Devil
Silnik to na 100% benzyna pytanie tylko jaki o T16 ciezko, moze cos ala Michal czyli GTi6 - w CTi jeszcze u nas nie bylo, moze 2,2 z 407 bo gdzies mam :D, a moze cos zupelnie innego np tez 1,6 ale rodem z RCZ 8)
Raczej milioncalowych felg nie bedzie na 90% wejda jakies stylowe 16"
Mati mam nadzieje, ze bedziesz mnie dopingowal
Tym razem autko robimy sami, we wlasnym zakresie, moze pojdzie szybciej jak ze Szponem 8)7

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 1:41 pm
autor: aeli
Gratsy O-) prawie taka sama sztuka jak moja :mrgreen:

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 1:48 pm
autor: Para
Fajnie, że się zdecydowaliście na zakup. Decyzja była szybka, ale chyba było warto prawda. Za te pieniądze nie było co się zastanawiać.

Aha, no i dobrze że trafiło w dobre ręce a nie na przemiał....

Będziesz zamawiał to AVO ???

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 2:59 pm
autor: Lord Devil
Mialem w sprawie AVO kilka pytan do Ciebie na pw, ale nie odpowiedziales. Jak cos bedziesz wiedzial daj znac.

Re: CeTeina

: 13 paź czw, 2011 11:32 pm
autor: Para
Nie odpisałem bo nie bardzo wiedziałem co :mrgreen: Na driversach chwalą AVO i GAZ, u nas też już pare osób jeździ na tym gwincie więc chyba nie pozostaje nic innego jak popytać jak to jeździ.

Na Driversach ktoś próbuje zorganizować zakupy grupowe na produkty firmy AVO, liczą na 10 - 15% zniżki ale póki co nie ma wielu chętnych.

Co do przeróbki Ceteiny (niezłe imię :twisted: :twisted: _O_ ) na GTI6 to chętnie pomogę i jak co to warsztat który mi autko robił stoi w Dęblinie :W więc też niedaleko.

Re: CeTeina

: 14 paź pt, 2011 7:44 pm
autor: Kamkiler
Miałem przyjemność naprawiać drobne usterki w tym aucie, fajny egzemplarz. 2m-ce temu miałem możliwość kupna,odpuściłem, bo dwa auta w rodzinie wystarczą . Myślę, że trafił w odpowiednie ręce. Trzymam kciuki.

Re: CeTeina

: 14 paź pt, 2011 9:58 pm
autor: Maro.wow99
Piękna sztuka w sam raz do odbudowy :Y Będę zaglądał i czerpał naukę :D

Re: CeTeina

: 14 paź pt, 2011 10:02 pm
autor: Para
Bardzo mi się podoba podejście, zamiast narzekać, że coś tam nie gra, że klapa do malowania itd., samochód został poprostu kupiony z myślą o dalszych pracach. I już teraz wiem, że będzie z tego kolejne konkretne CTI w Polsce i w klubie przybędzie kolejna maskotka.

Oby więcej takich zakupów z planami na przyszłość :W