CeTeina
: 13 paź czw, 2011 11:15 am
Temat mowi sam za siebie. Jezdzilem, mialem rozne cabriolety ostatnio w stajni tylko zamkniete nadwozia - milosc do marki i potencjalna okazja sprawily, ze nalog odzyl. Siodmego pazdziernika W SAMO POLUDNIE zjawilem sie w stolicy po ewentualny nowy nabytek. Forumowicz sprzedawal 205 CTi w czerwonym kolorze, ostatni wypust 1994 rok. Sprzedawca mily i uczciwy, niczego nie skrywal o wszystkim informowal.
Auto widocznie nie chcialo opuszczac Warszawy, bo nie chcialo odpalic nawet z nowego aku, dopiero spora zacheta w postaci holowania i proby odpalenia z biegu dala efekt.
Cabrio opuscilo bramy fabryki jako 1,9 silnik mocno niedomagal i zostal zastapiony 1,6 115hp, byc moze to przyzwyczajenie do jazdy mocnymi autami ale subiektywne odczucia mowia, ze jednostka nie generuje podanej mocy. Ogladal to Kamkiler i wstepnie chyba regulowal pewnie bedzie wiedzial cos wiecej na ten temat
Wady:
-lakier - klapa bagaznika i blotnik jest do lakierowania co sie stalo nikt nie wie co, widac na zdjeciach efekty
-lekko uszkodzona maska, grill, kierunkowskaz, dokladka ,zderzka i tylna lampa
-dziura w ukladzie chlodniczym plyn ucieka w tempie expresowym, droga do Lublina obfitowala w czeste postoje i dolewanie.
-dach jest w miare caly i nie przecieka, ale estetycznie juz nie wyglada w koncu to 17lat!!!
-cos jest nie tak z ukladem kierowniczym - obstawiam magiel
-dziura w srodkowym tlumiku spowdowala postoj w pierwszym lepszym zakladzie i zaspawanie przyczyny sporego halasu, po opuszczeniu kanalu jak w nowym aucie, cisza, niestety droga do domu spowodowala nowe dziry
Zalety:
-auto nigdy nie rozbite, poza minimalna kolizja widoczna na zdjeciach
-zero rdzy
-wszystkie listwy w stanie idealnym
-srodek poza przetarciem fotela kierwocy w stanie idealnym
-w moim odczuciu cabrio w stanie ogolnym, nie liczac tych drobiazgow, bardzo dobrym, zwarte, sztywne
-ostatni wypust
-czarne skory
-czarny srodek
Plany na dzien dzisiejszy nic szczegolnego nie chce podawac, bo te lubia sie zmieniac - ogolnie - ma byc IDEALNE.
Po wyczerpujacym wstepie kilka fotek, nie jest to sesja, a slabe obrazki na szybko, ukazujace stan auta zaraz po zakupie przed rozpoczeciem prac.
Auto widocznie nie chcialo opuszczac Warszawy, bo nie chcialo odpalic nawet z nowego aku, dopiero spora zacheta w postaci holowania i proby odpalenia z biegu dala efekt.
Cabrio opuscilo bramy fabryki jako 1,9 silnik mocno niedomagal i zostal zastapiony 1,6 115hp, byc moze to przyzwyczajenie do jazdy mocnymi autami ale subiektywne odczucia mowia, ze jednostka nie generuje podanej mocy. Ogladal to Kamkiler i wstepnie chyba regulowal pewnie bedzie wiedzial cos wiecej na ten temat
Wady:
-lakier - klapa bagaznika i blotnik jest do lakierowania co sie stalo nikt nie wie co, widac na zdjeciach efekty
-lekko uszkodzona maska, grill, kierunkowskaz, dokladka ,zderzka i tylna lampa
-dziura w ukladzie chlodniczym plyn ucieka w tempie expresowym, droga do Lublina obfitowala w czeste postoje i dolewanie.
-dach jest w miare caly i nie przecieka, ale estetycznie juz nie wyglada w koncu to 17lat!!!
-cos jest nie tak z ukladem kierowniczym - obstawiam magiel
-dziura w srodkowym tlumiku spowdowala postoj w pierwszym lepszym zakladzie i zaspawanie przyczyny sporego halasu, po opuszczeniu kanalu jak w nowym aucie, cisza, niestety droga do domu spowodowala nowe dziry
Zalety:
-auto nigdy nie rozbite, poza minimalna kolizja widoczna na zdjeciach
-zero rdzy
-wszystkie listwy w stanie idealnym
-srodek poza przetarciem fotela kierwocy w stanie idealnym
-w moim odczuciu cabrio w stanie ogolnym, nie liczac tych drobiazgow, bardzo dobrym, zwarte, sztywne
-ostatni wypust
-czarne skory
-czarny srodek
Plany na dzien dzisiejszy nic szczegolnego nie chce podawac, bo te lubia sie zmieniac - ogolnie - ma byc IDEALNE.
Po wyczerpujacym wstepie kilka fotek, nie jest to sesja, a slabe obrazki na szybko, ukazujace stan auta zaraz po zakupie przed rozpoczeciem prac.