Strona 1 z 3

1.9GTI (VTS+MI16) by SkaczacyJelonek

: 30 cze ndz, 2013 10:39 pm
autor: SkaczacyJelonek
Witam.
Auto całkiem niedawno przedstawiłem w dziale "nasze auta", jednakże czeka go kilka zmian, które w planach miałem od zawsze.
Do tej pory (opisywał to juz raz ale przymone) zostało zrobione (wiekszość częsci nowa):

- nowy magiel
- wahacze (+utwardzenie guma/metal u ojca inżyniera:P)
- rozrzad,pompa,etc,filtry,oleje,
- dokupienie zacisku tył. We wszystkie hample nowe zestawy naprawcze
- poduszki belki
- klocki,tarcze
-zwrotnica prawa
-drazki, stabilizatory
- kopułki przewody, swiece,
- kpl. sprzegło
- rozrusznik
- masa innych tańszych rzeczy których ani nie spamiętam ani nie wymienie.
- przewody hamulcowe,płyn etc.
-amortyzatory tył gazówki

Teraz jest hmm... moze zdjecia to zobrazują >:) kolejnosc zdjec-> stan pierwotny na ostatnim zdjeciu.

PLANY:NOWY SILNIK(inny-szukam!), SUPER zABEZPIECZENIE ANTYKOROzYJNE, NOWY LAKIER... i wszystko lepiej niz salonowe:P

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 02 lip wt, 2013 10:49 pm
autor: Stopx
Szacun - jakbym widziała zdjęcia swojego Gejtrego :)
Powodzonka w realizacji projektu :W

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 03 lip śr, 2013 12:06 am
autor: SkaczacyJelonek
Slabe foty ale i tak sie pochwale - prawe nadkole w antykorozyjnym podkładzie+bitex (lewegojuż mi sie niechciało po egzaminie:P) oraz kawałek maty STP AK15 na ścianie grodziowej (z godzine wycinałem żeby ominąć wiązke i przewody ham!!!!)

tak apropos,.... ktos wie czy sie ona nie zapali jak kolektor wydechowy sie nagrzeje do xxx stopni? :evil:

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 03 lip śr, 2013 3:39 pm
autor: pug205gti
no ja bym tej maty tam nie dał 8)7

producent podaje do 80 stopni wytrzymałość termiczną a przy kolektorze jest znacznie więcej .'

Z drugiej strony grodzi bym kleił :Y

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 03 lip śr, 2013 3:54 pm
autor: SkaczacyJelonek
No z drugiej strony też pewnie bdzie.

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 04 lip czw, 2013 8:15 pm
autor: druan
Wywal to gówno z komory nie potrzebne to jest do niczego :!: Naklej sobie z 2 strony i to ci wystarczy

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 04 lip czw, 2013 10:43 pm
autor: SkaczacyJelonek
Współpracuje z firmą Bariera Dźwięku i zalecili mi właśnie tą matę, żeby pochłonęła większość wibracji. :Y Natomiast jeżeli mata się nie sprawdzi to najzwyczajniej w świecie ją wy****. :mrgreen:
Tak na marginesie zdjęcie zabezpieczonego lewego nadkola.

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 2:39 pm
autor: pug205gti
SkaczacyJelonek pisze:Współpracuje z firmą Bariera Dźwięku i zalecili mi właśnie tą matę, żeby pochłonęła większość wibracji. :Y
Znam osobiście właściciela i montażystów z BD i na pewno nie polecili jej w to miejsce gdzie ja przykleiłeś to grozi pożarem 8)7

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 4:29 pm
autor: xtrack
pod tym czarnym mazidłem rdza bedzie sie miała lepiej niz bez niego..widze ze poduszke silnika , mocowania mcph i szybe przednia tez troche zabezpieczyłes podkladem, zeby sie kornik nie wdawał....swoja droga chciałbym zobaczyc czym i jak bedziesz czyscił odkurz który siadł na całe auto...

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 8:57 pm
autor: SkaczacyJelonek
:D

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 9:09 pm
autor: operatorbazooki
Pokazujesz foty na forum i czekasz na opinię to ją dostałeś :lol:
-Bawisz się w konserwację wnęk kół a nawet nie wykręciłeś makpersonów więc jaka to dokładność :roll: , ruda już chrupie aż słyszę w Radomsku a to 200km
-Malując komorę silnika wymalowałeś szybę i poduszki :roll:
-wytłumaczyłeś chłopakom z firmy od audio że kolektor wydechowy który robi się czerwony od temperatury jest "z tyły silnika" czyli obok miejsca które chcesz wykleić matą bitumiczną ?:)
Chyba nikt Ci tutaj nie chce krzywdy zrobić , ani tym bardziej nie chce żebyś zrobił krzywdę gti O-)
Ja tam się nie znam na samochodach , ale słucham tych co się znają i puziom wychodzi na dobre :Y

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 9:23 pm
autor: SkaczacyJelonek
Kolektor wydechowy będzie owiniety bandażem termoizolacyjnym(i pokryty 'srebrzanka') + standardowa osłona - wiec nie potrzebnie rzuciłem pytanie w tłum - taki kolektor"ręką będzie można dotknąc" :D .
Nadkola wydeje mi się ze są zrobione dobrze - poprawiałem drugą warstwą i pędzlem "grzejnikowym" czy jakos tak i mam nadzieje ze doszło tam gdzie dojsc miało. Lepiej zabezpieczyć w ten sposób (a naprawde sie naje(*^*&% niż nie robić nic..... Przynajmniej jakas dodatkowa warstwa na strzelające kamienie spod kół.

Poduszki silnika; skrzyni i tak będę miał nie seryjne... niech sobie siedzą teraz "ochlapane'.... tak jak podszybie. To akurat na nic nie wpłynie...

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 10:38 pm
autor: pug205gti
SkaczacyJelonek pisze:
tak apropos,.... ktos wie czy sie ona nie zapali jak kolektor wydechowy sie nagrzeje do xxx stopni? :evil:
odpowiedz na to pytanie jest prosta zapali się 8)7

Po co kombinować z jakimiś bandażami osłonami i tp. wynalazkami ...

od kilku dobrych lat prowadzę zakład CA jestem sędzią na zawodach CA stąd znam chłopaków z BD i nie będę się spierał kto .......?

Są dużo Lepsze sposoby wytłumienia i wygłuszenia niż zastosowania z dwóch stron grodzi maty STP AK15 , nie pytałeś o to ?

forum jest po to żeby wymieniać swoje doświadczenia czy nie ?

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 05 lip pt, 2013 10:49 pm
autor: SkaczacyJelonek
inaczej... są tańsze sposoby, a ten jest dość nowatorski. Efekt będzie mega spotengowany tylko musze mate zamocować na spinki (klej po wplywem temp sie tam rozpłynie). ktos wie gdzie po drugiej stronie idzie instalacja? jak by ktoś mógł zaznaczyc miejsca gdzie mogę się wwiercic w sciane grodziową?

No bandaż przynajmniej zasłoni beznadziejny wygląd kolektora... a podobno ma jakiśtam delikatny wpływ na temp spalin-> i ich cisnienie... znikomy efekt ale napewno nie zaszkodzi.

Re: 1.9GTI by SkaczacyJelonek

: 06 lip sob, 2013 4:02 pm
autor: xtrack
widze ze przypadek odrestaurowywania Twojej 205 jest specyficzny.pamietam jak miałem 17 lat i miałem pierwszy konatakt z motoryzacja to wlasnie podobnie robiłem...w kazdym badz razie za pare ładnych lat bedziesz miał powody do usmiechu...o ile jestes w stanie wyciagac wnioski...ale pytales sie jak bym zabezpieczył nadkola. to ci powiem
1 . mycie pod cisnienie w celu usuniecia blota
2. sciagniecie zniszczonej konserwacji tylko tam gdzie jest to konieczne (konserwacj fabryczna jest niebywale trwała i skuteczna wlasnie na nadkolach) do gołej blachy
3.podklad reaktywny na wyczyszczona blache(novol prewasch 1:1) 3 cienkie wypylone warstwy
4.podklad akrylowy jako odizolowanie reaktywnego (3:1)
5.nakladnie masy plastycznej zwanej potocznie szmirą
6.natrysk "baranka"
7.symboliczne otwarcie piwa po robocie