Peugeot 205 Kielce
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Koniecznie musimy porównać wysokości naszych aut Ciekaw jestem ile będzie różnicy
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Na pewno będzie widać gołym okiem . Ale na rozjeżdżoną drogę i parking przy siatce taka wysokość sprawdza się idealnie . W Focusie zdarzało mi się haczyć podwoziem.
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Przyszedł czas na kupno letnich kół. W piwnicy leżą felgi 13' takie jak do XS i zastanawiam się czy kupić do nich opony (mam upatrzone 4 x Sava) albo takie pomysły z allegro:
http://allegro.pl/alu-felgi-aluminiowe- ... 66429.html
http://allegro.pl/felgi-z-oponami-175-6 ... 11792.html
co o tym sądzicie?
http://allegro.pl/alufelgi-peugeot-13-i3099067748.html
http://allegro.pl/alu-felgi-aluminiowe- ... 66429.html
http://allegro.pl/felgi-z-oponami-175-6 ... 11792.html
co o tym sądzicie?
http://allegro.pl/alufelgi-peugeot-13-i3099067748.html
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Trochę nie pisałem o Pugu, co nie oznacza, że nic się nie działo. Na lato auto otrzymało SX-owe stalówki i 4 opony Sava (jak francuz to niech jeździ na francuskich oponkach ). Walczę z hamulcami, bo 1 zacisk stanął, ukręciłem odpowietrzniki z 2 stron, więc zaciski na straty. Był eksperyment z zaciskami od 206, ale okazało się, że są za duże do felg 13' chociaż do większych felg podejdą p&p z uwzględnieniem krótszych śrub. Idąc za pomysłem Józka nabyłem zaciski od Renault Clio I i je przetestuję. Dam znać na forum jak poszło. Poza tym chyba zdechła skrzynia, szumi jak puszczam sprzęgło. Mogło być to spowodowane chwilowym zmniejszeniem poziomu oleju, który uciekł przez pękniętą osłonę przegubu. Ale mam już zapasową na oku od 106 z 2000 r z anglika. I tu pytanie czy podejdzie? I jeszcze jedno przestał działać przekaźnik przy komputerze i auto gasło w czasie jazdy. Z nieznanego powodu samo mu przeszło. Miał ktoś coś takiego? Z rzeczy dla oka zregenerowałem ory welurowe pokrowce do Puga. Niebawem fotki. PS. Dzięki dla Prodrive, który obdarował mnie tylnymi chlapaczami. Dzięki
... dzisiaj 2.07 dostałem zaciski girlinga do Renaulta, niestety chyba wymagają regeneracji bo na cylinderkach są delikatne rysy . Poza tym 1 cylinderek stoi i nie udało się go ruszyć, więc niebawem pojadą do mechanika. Za skrzynię dałem 150 zł,ma symbol 20CE68. Nigdzie nie znalazłem opisu tej skrzynki. Może ktoś mi podpowie?
... dzisiaj 2.07 dostałem zaciski girlinga do Renaulta, niestety chyba wymagają regeneracji bo na cylinderkach są delikatne rysy . Poza tym 1 cylinderek stoi i nie udało się go ruszyć, więc niebawem pojadą do mechanika. Za skrzynię dałem 150 zł,ma symbol 20CE68. Nigdzie nie znalazłem opisu tej skrzynki. Może ktoś mi podpowie?
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Obiecane fotki Pug po zmianach.
Nowe felgi, opony oraz antena. A teraz wnętrze:
Zmieniona kierownica, nawiewy, tunel, schowek, wymieniona na prawdziwą skóra na dzwigni zmiany biegów
do tego wyposażenie luksusowe elektryczne szyby i zegarek. Kiedy robiłem instalację pod szyby dodatkowo pociągnąłem też przewody pod centralny zamek, do wykorzystania w przyszłości. I "zregenerowane" pokrowce. Kiedy je dostałem z fotelami miały poprzecierane czerwone lamówki. Stare zostały wyprute i dzięki pomocy mojej mamy wszyte nowe, wykonane z tasiemki i specjalnie przesznaczonego to tego sznurka. Dzisiaj sprawdziłem, że hamulce z Renaulta 19/Clio I, na wentylowane tarcze, nie wchodzą pod felgi 13-tki. Minimalnie trą o wewnętrzną część felgi. Mogłoby im pomóc szlifowanie, albo założenie dystansów bo naprawdę nie brakuje dużo. Koła się kręcą, ale jednak obciera .
W związku z tym, że w okresie testowania kolejnych zestawów hamulców stałem się właścicielem 3 zestawów (1 z 206, jeden ory z 205 1.1 i R-19), postanowiłem, że zmieniam felgi na 14-tki i wstawiam zaciski z 206. Są w najepszym stanie i są naprawdę solidne. Jak je zamontuję zrobię fotorelację co i jak. Z uwagi na finanse na początek chciałem kupić stalowe felgi, ale nie mam pojęcia jakie podejdą?? Ma ktoś doświadczenie co kupić? jakie ET? jakie oponki? Myślałem o felgach z 206.
Nowe felgi, opony oraz antena. A teraz wnętrze:
Zmieniona kierownica, nawiewy, tunel, schowek, wymieniona na prawdziwą skóra na dzwigni zmiany biegów
do tego wyposażenie luksusowe elektryczne szyby i zegarek. Kiedy robiłem instalację pod szyby dodatkowo pociągnąłem też przewody pod centralny zamek, do wykorzystania w przyszłości. I "zregenerowane" pokrowce. Kiedy je dostałem z fotelami miały poprzecierane czerwone lamówki. Stare zostały wyprute i dzięki pomocy mojej mamy wszyte nowe, wykonane z tasiemki i specjalnie przesznaczonego to tego sznurka. Dzisiaj sprawdziłem, że hamulce z Renaulta 19/Clio I, na wentylowane tarcze, nie wchodzą pod felgi 13-tki. Minimalnie trą o wewnętrzną część felgi. Mogłoby im pomóc szlifowanie, albo założenie dystansów bo naprawdę nie brakuje dużo. Koła się kręcą, ale jednak obciera .
W związku z tym, że w okresie testowania kolejnych zestawów hamulców stałem się właścicielem 3 zestawów (1 z 206, jeden ory z 205 1.1 i R-19), postanowiłem, że zmieniam felgi na 14-tki i wstawiam zaciski z 206. Są w najepszym stanie i są naprawdę solidne. Jak je zamontuję zrobię fotorelację co i jak. Z uwagi na finanse na początek chciałem kupić stalowe felgi, ale nie mam pojęcia jakie podejdą?? Ma ktoś doświadczenie co kupić? jakie ET? jakie oponki? Myślałem o felgach z 206.
Ostatnio zmieniony 06 lip sob, 2013 6:51 pm przez mlody333, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Wygląda bardzo ładnie, ładniej niż mój XR-ek
Jest chyba najlepiej wyposażonym "look'iem" w PL
Tylko kiera mi się gryzie z licznikiem "bida z nędzą"
Ciekawy jestem również co kryję się pod pokrowcami, bo zdaję się, że dorwałeś jakieś nowe fotele?
Pzdr.
Jest chyba najlepiej wyposażonym "look'iem" w PL
Tylko kiera mi się gryzie z licznikiem "bida z nędzą"
Ciekawy jestem również co kryję się pod pokrowcami, bo zdaję się, że dorwałeś jakieś nowe fotele?
Pzdr.
XR in PROGRESS
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Fotki dla ciekawych co kryją pokrowce Fajne fotele mało śmigane, całe życie pod pokrowcami, ale skusiłem się na welurowe pokrowce. Znowu odrobina luksusu )
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Fotele wyglądają ładnie, jednak w moim XR-ku są ładniejsze (chyba pierwsza przewaga mojego XR-ka nad Twoim look'iem ).
XR in PROGRESS
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Pug w zeszłym tygodniu przeszedł kurację odmładzającą, lakiernik troszkę się nim zajął:
- malowanie drzwi i lewego tylniego nadkola, do 1/2 wysokości ( odcięcie w miejscu listwy - są szykowane do montażu chociaż zastanawiam się bo na stalowej budzie ich walory dekoracyjne są żadne, rozważam zakup na ebuyu listw GTX jak u robsona w cabrio),
- malowanie całej tylnej klapy, z wycinaniem szyby włącznie,
- naprawa i malowanie newralgicznego prawego nadkola w komorze silnika,
- naprawa i malowanie kawałka tylnego pasa wewnątrz bagażnika - niewielka stłuczka przez lata spowodowała przerdzewienie elementu na wylot, Niebawem konserwacja podwozia, a następnie będą wymienione filtry, świece, kopułka, palec rozdzielacza i jeszcze przed zimą nowe hamulce. Takie są plany a jak wyjdzie zobaczymy.
- malowanie drzwi i lewego tylniego nadkola, do 1/2 wysokości ( odcięcie w miejscu listwy - są szykowane do montażu chociaż zastanawiam się bo na stalowej budzie ich walory dekoracyjne są żadne, rozważam zakup na ebuyu listw GTX jak u robsona w cabrio),
- malowanie całej tylnej klapy, z wycinaniem szyby włącznie,
- naprawa i malowanie newralgicznego prawego nadkola w komorze silnika,
- naprawa i malowanie kawałka tylnego pasa wewnątrz bagażnika - niewielka stłuczka przez lata spowodowała przerdzewienie elementu na wylot, Niebawem konserwacja podwozia, a następnie będą wymienione filtry, świece, kopułka, palec rozdzielacza i jeszcze przed zimą nowe hamulce. Takie są plany a jak wyjdzie zobaczymy.
Re: Peugeot 205 Kielce
No i super , autko fajnie się prezentuje....
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Na ostatniej fotce wygląda świetnie Mojemu daleko do takiego stanu
Muszę wreszcie zobaczyć Twojego Puga
Muszę wreszcie zobaczyć Twojego Puga
XR in PROGRESS
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Dzisiaj rano wybrałem się na wycieczkę do Skarżyska Kamiennej, gdzie za 20 PLN kupiłem nowy nie używany tylni zderzak zdjęcie z ogłoszenia:
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Kielce
Dzisiaj walczyłem z montażem licznika z XS-a od 17 do teraz. Dla ułatwienia miałem wtyczki z ory licznika z kabelkami i opisem na nich. Podpinałem kabelki ze starych wtyczek zgodnie ze schematem z forum. Niespodziewanie zostały mi niepodpięte nigdzie kabelki ???
We wtyczce 10 pinowej: 2 pin kabelek oznaczony 30B-wskaźnik ciśnienia oleju (chyba tylko GTI),
7 pin kabelek oznaczony 30A - wskaźnik temp. oleju, 6 pin kabelek oznaczony 47a wskaźnik temp cieczy chłodzącej (tutaj chyba powinienem pociągnąć kabelek od czujnika z termostatu). Poza tym zostały mi 2 kabelki wystające z wiązek w aucie nr 33B (chyba +), nr 69A (lampka zużycia okładzin hamulcowych). Nie działa obrotomierz (tutaj wiem dlaczego, nie podciągnąłem kabla nr 112 z kompa, ani nie podpiąłem masy), nie działa wskaźnik temp cieczy chłodzącej. I najważniejsze nie działa podświetlenie zegarów. W postach o montażu licznika, nikt nie pisał, żeby zostały mu wolne kabelki. Mam pytania do kogoś bardziej obeznanego w elektryce:
1) co zrobić, żeby podświetlić licznik??.
2) w termostacie mam wkręcony czujnik i wyprowadzony kabel, czy muszę zmienić czujnik? i pociągnąć nowy kabelek, czy znajdę kabel w skrzynce elektrycznej?,
We wtyczce 10 pinowej: 2 pin kabelek oznaczony 30B-wskaźnik ciśnienia oleju (chyba tylko GTI),
7 pin kabelek oznaczony 30A - wskaźnik temp. oleju, 6 pin kabelek oznaczony 47a wskaźnik temp cieczy chłodzącej (tutaj chyba powinienem pociągnąć kabelek od czujnika z termostatu). Poza tym zostały mi 2 kabelki wystające z wiązek w aucie nr 33B (chyba +), nr 69A (lampka zużycia okładzin hamulcowych). Nie działa obrotomierz (tutaj wiem dlaczego, nie podciągnąłem kabla nr 112 z kompa, ani nie podpiąłem masy), nie działa wskaźnik temp cieczy chłodzącej. I najważniejsze nie działa podświetlenie zegarów. W postach o montażu licznika, nikt nie pisał, żeby zostały mu wolne kabelki. Mam pytania do kogoś bardziej obeznanego w elektryce:
1) co zrobić, żeby podświetlić licznik??.
2) w termostacie mam wkręcony czujnik i wyprowadzony kabel, czy muszę zmienić czujnik? i pociągnąć nowy kabelek, czy znajdę kabel w skrzynce elektrycznej?,
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Kielce
30A i 30B zostają wolne jeśli masz licznik od XSa.
Czujnik temperatury na wskazówkę jest zamontowany pod aparatem zapłonowym, obok czujnika temperatury dla kompa. Ten na termostacie to tylko czujnik do lampki.
Do obrotka masz oddzielną niebieską 4-ro pinową kostkę w obudowie między zegarami.
Z resztą na razie nie pomogę, bo nie mam pod ręką schematów
Czujnik temperatury na wskazówkę jest zamontowany pod aparatem zapłonowym, obok czujnika temperatury dla kompa. Ten na termostacie to tylko czujnik do lampki.
Do obrotka masz oddzielną niebieską 4-ro pinową kostkę w obudowie między zegarami.
Z resztą na razie nie pomogę, bo nie mam pod ręką schematów
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 Kielce
z tymi czujnikami to Grześu odwrotnie. Ten na termostacie do wskazówki, pod aparatem do lampkigrzesiek309 pisze:30A i 30B zostają wolne jeśli masz licznik od XSa.
Czujnik temperatury na wskazówkę jest zamontowany pod aparatem zapłonowym, obok czujnika temperatury dla kompa. Ten na termostacie to tylko czujnik do lampki.
Do obrotka masz oddzielną niebieską 4-ro pinową kostkę w obudowie między zegarami.
Z resztą na razie nie pomogę, bo nie mam pod ręką schematów
GTI_Efekt Masy