205 GTI6 2.0 S16
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Z tego co pamiętam ta felga ma et 20.
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Belka 309 czy GTI to nie wiem. Z przodu dystanse 25 mm tył 15. Z przodu felga ET 19 tył ET 29. Foto postaram się zrobić. Hamulce przód zaciski chyba z 306 S16 tarcze 283 bądź 286 mm jeszcze nie zmieniałem nic to nie wiem. Klocki seria ATE. jak się skończą będą Carbon Lorraine.
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Destruction Derby
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN
- psyk0_pl
- Junior
- Posty: 377
- Rejestracja: 23 paź czw, 2008 12:32 am
- Posiadany PUG: 205 Mi16 205 Forever 205 Indiana 205 Cti
- Numer Gadu-gadu: 8890753
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: 205 GTI6 2.0 S16
ładnie ładnie tylko trochę szkoda body
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 GTI6 2.0 S16
oojojojojj, coś słabo zamocowany ten zderzak był
przez Ciebie następnego będzie brak zderzaków na rynku
przez Ciebie następnego będzie brak zderzaków na rynku
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: 205 GTI6 2.0 S16
NIkt z obsługi nie pokazywał ci, że strzeliłeś auto i ciągniesz elementy pod sobą tylko tak jeździłeś i wypadało powoli sobie samo ??
Po obejrzeniu filmu nie widząc czasów i po swojej obserwacji jak jeszcze się ścigałem to im dłużej się jeździ to nie znaczy że szybsze czasy się kręci.
Przeważnie najszybsze czasy kręci się gdzieś w połowie dnia na torze. Później niby jest coraz szybciej ale czasy mówią, że jednak daje się dupy i popełnia błędy z tej prędkości.
Możesz pochwalić się czasami ??
Po obejrzeniu filmu nie widząc czasów i po swojej obserwacji jak jeszcze się ścigałem to im dłużej się jeździ to nie znaczy że szybsze czasy się kręci.
Przeważnie najszybsze czasy kręci się gdzieś w połowie dnia na torze. Później niby jest coraz szybciej ale czasy mówią, że jednak daje się dupy i popełnia błędy z tej prędkości.
Możesz pochwalić się czasami ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Wiedziałem że strzeliłem ale myślałem że tylko dokładka spadła. Trochę się zdziwiłem dojeżdżając do DEPO.cienki pisze:NIkt z obsługi nie pokazywał ci, że strzeliłeś auto i ciągniesz elementy pod sobą tylko tak jeździłeś i wypadało powoli sobie samo ??
Po obejrzeniu filmu nie widząc czasów i po swojej obserwacji jak jeszcze się ścigałem to im dłużej się jeździ to nie znaczy że szybsze czasy się kręci.
Przeważnie najszybsze czasy kręci się gdzieś w połowie dnia na torze. Później niby jest coraz szybciej ale czasy mówią, że jednak daje się dupy i popełnia błędy z tej prędkości.
Możesz pochwalić się czasami ??
Opony użyte:
1. Zimówki Michelin Alpin 155/65/15
2. Medie - Deszczowe Hankook Ventus (super soft) 190/580/15
Czasy:
1. przejazd próbny bez pomiaru czasu (kpl zimówek)
2. I przejazd 2.53.40 (kpl zimówek) - czysty
3. II przejazd 3.10.18 (kpl Deszczy) - dzwon + obrotka
4. III przejazd 2.42.53 (przód deszcze tył zima) - opony z destrukcją zderzaka
5. IV przejazd 2.31.77 (przód deszcze tył zima) - czysto
Warunki z rana sporo śniegu i lodu na torze. Im później tym lepiej (topiło się) Ostatni przejazd prawie w całości sucho + mokro.
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Auto żyje i ma się dobrze
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Jest coraz lepiej
Dziękuje ekipie z Kubat Team za towarzystwo i zapraszam więcej forumowiczów na kolejne etapy
Dziękuje ekipie z Kubat Team za towarzystwo i zapraszam więcej forumowiczów na kolejne etapy
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN
Re: 205 GTI6 2.0 S16
ależ prosimy... Również dziękujemy za dobre rady, przydały się...PRODRIVE pisze:Dziękuje ekipie z Kubat Team za towarzystwo
- PRODRIVE
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 sty śr, 2013 8:35 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 205 GTI 2.0 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: 205 GTI6 2.0 S16
Tradycyjnie filmik z sobotniej jazdy tym razem z dużą ilością przygód coś 205 na SO miały pecha lekkiego
1. Najpierw luźny wydech się poluzował jeszcze bardziej czyli się po prostu urwał
2. Otwarcie maski w czasie jazdy (kolega nie zapiął zapinek) na szczęście przy przejeździe zapoznawczym.
3. Urwanie cięgła zmiany biegów
O dziwo wszelkie usterki naprawione samemu nie licząc spawania ciegła za jak to pan mechnik ujął ćwiartcynę
Dodatkowo doszła zwrotnica od strony kierowcy elegancko widać jej luz na 11:30
Miłego oglądania.
1. Najpierw luźny wydech się poluzował jeszcze bardziej czyli się po prostu urwał
2. Otwarcie maski w czasie jazdy (kolega nie zapiął zapinek) na szczęście przy przejeździe zapoznawczym.
3. Urwanie cięgła zmiany biegów
O dziwo wszelkie usterki naprawione samemu nie licząc spawania ciegła za jak to pan mechnik ujął ćwiartcynę
Dodatkowo doszła zwrotnica od strony kierowcy elegancko widać jej luz na 11:30
Miłego oglądania.
DIAGBOX, LEXIA, PP - światła skandynawskie, doświetlanie zakrętów, tempomaty i inne do PEUGEOT/CITROEN