Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
Draxter
Junior
Posty: 331
Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
Numer Gadu-gadu: 27279
Lokalizacja: polska centralna

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Draxter »

xtrack pisze:wymiana samego wałka jest najgłupszym pomysłem ze wszystkich nie mowiac juz o kosztach....oczekiwanie przyrostu mocy po tym zabiegu to jak czekanie na deszcz na pustyni...najlepiej dac nowe tuleje cylindrowe głowice wyremontowac z turbo8v(tct) ze wzgledu na duze zawory do tego załozyc wieksza przepustnice i jakis kolektor rownoodległosciowy i moze cos sie ruszy z moca...wałek jest juz modyfikacja ostateczna, w połaczeniu z regulowanym kolkiem wałka i strojeniu na swini albo SA rzeczywiscie moze wyjsc okolo140-160hp.ale to juz sa bardzo przemyslane silniki
Hahaha jasne to co napisales jest dla ludzie ktorzy wiedza czego chca od auta a kolega puki co ma dylemat wiec wybacz ale odpusc sobie ocene "najglupsze" itp.
Poza tym klania sie tzw czytanie ze zrozumieniem :mrgreen: a nie wyrywanie jednwgo slowa z kontenstu 8)7
Niestety 90% ludzi tak robi i nadal bedzie robic i chocbys (....) to tego nie zmienisz.
Nie wsadzaj wszystkich do swojego "worka" z doswiadczeniem.
Poczekamy - zobaczymy co wyjedzie z tego pomyslu naprawy silnika... :W
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Munne »

It's gettin' hot in hear, so hot, so take off all your clothes 8)7
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: xtrack »

Draxter pisze:
xtrack pisze:wymiana samego wałka jest najgłupszym pomysłem ze wszystkich nie mowiac juz o kosztach....oczekiwanie przyrostu mocy po tym zabiegu to jak czekanie na deszcz na pustyni...najlepiej dac nowe tuleje cylindrowe głowice wyremontowac z turbo8v(tct) ze wzgledu na duze zawory do tego załozyc wieksza przepustnice i jakis kolektor rownoodległosciowy i moze cos sie ruszy z moca...wałek jest juz modyfikacja ostateczna, w połaczeniu z regulowanym kolkiem wałka i strojeniu na swini albo SA rzeczywiscie moze wyjsc okolo140-160hp.ale to juz sa bardzo przemyslane silniki
Hahaha jasne to co napisales jest dla ludzie ktorzy wiedza czego chca od auta a kolega puki co ma dylemat wiec wybacz ale odpusc sobie ocene "najglupsze" itp.
Poza tym klania sie tzw czytanie ze zrozumieniem :mrgreen: a nie wyrywanie jednwgo slowa z kontenstu 8)7
Niestety 90% ludzi tak robi i nadal bedzie robic i chocbys (....) to tego nie zmienisz.
Nie wsadzaj wszystkich do swojego "worka" z doswiadczeniem.
Poczekamy - zobaczymy co wyjedzie z tego pomyslu naprawy silnika... :W
nie chce mi sie wdawac w polemike ....poprostu chciałem zeby kolega mac_gajwer nie wyrwał tego jednego słowa z kontekstu twojej jednozadaniowej wypowiedzi i narobił sobie w przysłowiowe majtki z tym wałkiem...
Awatar użytkownika
Draxter
Junior
Posty: 331
Rejestracja: 11 cze pt, 2010 6:36 pm
Posiadany PUG: był 205 GTI jest 106 Rallye ph1
Numer Gadu-gadu: 27279
Lokalizacja: polska centralna

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Draxter »

xtrack pisze:nie chce mi sie wdawac w polemike ....poprostu chciałem zeby kolega mac_gajwer nie wyrwał tego jednego słowa z kontekstu twojej jednozadaniowej wypowiedzi i narobił sobie w przysłowiowe majtki z tym wałkiem...
Jest w tym co piszesz sens... niema powodu polemizowac :Y
Mysle ze jakby kazdy zaczal od pierwszych slow ktore napisalem to bedzie dobrze a czy dotrze do kolejnych to juz inna sprawa O-)
Zaczalem od "Zrobic prawdziwy remont" a to niestety prawie wszystkich przerasta bo wiekszosc uwaza ze wymiana uszczelki i planowanie czapki to juz remont :mrgreen:
Malo komu przyjedzie na mysl obejrzenie panewek, wyjecie tulei, kontrola pierscieni, robienie gniazd zaworowych... itp itd mozna o wiele wiecej wymieniac.
Sam wiesz najlepiej wiec nie wszczynajmy niepotrzebnego zamieszania :W
Wiesz ile kosztuje prawdziwy remont a ile osob go robi O-)
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
Awatar użytkownika
Mag_Gajwer
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź śr, 2012 5:49 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnów, Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Mag_Gajwer »

Po około dwóch miesiącach postoju auto znów działa. Otrzymało w pełni zregenerowany silnik. :D Zapomniałem zrobić zdjęć. Wstawię następnym razem.
Awatar użytkownika
Mag_Gajwer
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź śr, 2012 5:49 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnów, Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Mag_Gajwer »

205 po liftingu :)

Obrazek
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: RafGentry »

Hm, no fajnie. Ale podejrzewam, że niedziałające wyglądało dokładnie tak samo ;)

Napisz może co zostało zrobione, kto ogarnął GTI i ile Cię wyszła ta cała akcja.

No i zamontuj wreszcie zaślepkę tej śruby tylnej wycieraczki, bo ileż tak można jeździć? :mrgreen:

Rozumiem, że wpadasz w czwartek na KKN...
Awatar użytkownika
Mag_Gajwer
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź śr, 2012 5:49 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnów, Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Mag_Gajwer »

Dobra napisze trochę więcej szczegółów 8)7 Samochód naprawiałem w Krakowie u polecanych na forum mechaników z FC Auto. Zakupili oni sporo nowych części: tuleja, tłok, sworzeń, pierścienie, wszelakie uszczelki, panewki. Inny silnik na części. Zregenerowali blok, wał, głowice, korbowody. Poskładali wszystko do kupy. Wymienili płyny, filtry, rozrząd.
Teraz silnik pracuje idealnie :) Postaram się przyjechać w czwartek na KKN to sami ocenicie.
Awatar użytkownika
Mag_Gajwer
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź śr, 2012 5:49 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnów, Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Mag_Gajwer »

Zrobiłem trochę fotek. :P Zmieniłem link, teraz można oglądać.

https://plus.google.com/photos/11701217 ... P7Bye_6lQE
Awatar użytkownika
yogurt
Uzalezniony
Posty: 527
Rejestracja: 21 lis pn, 2005 7:47 pm
Posiadany PUG: THP
Numer Gadu-gadu: 3691207
Lokalizacja: krosno

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: yogurt »

dawno nie zaglądałem na forum ale patrzac na aktualizacje tego tematu przyznam szczerze, że liczyłem na coś więcej... pod maską brudno, piszesz, że wsadziłeś w auto kupe kasy, że zrobiłeś koła, a ja na nich widze ten sam syf który na nich był przy sprzedaży, nie chciało Ci się nawet zmyć resztek jakiejść taśmy dwustronnej która była na tych felgach, widze o zgrozo Fuldy Ecocontrol w aucie klasy GTI...z listewek złazi lakier, serwo mokre... miała być igła i kupa kasy włożona w pielęgnację, a wyszło jak zwykle...

mimo wszystko powodzenia...
Awatar użytkownika
Mag_Gajwer
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź śr, 2012 5:49 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnów, Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Mag_Gajwer »

Robię co mogę i na ile mnie stać. Auta nie zaniedbałem ani nie zniszczyłem do tego czasu więc nie jest źle. Prawda? Dziękuję Ci za uwagi, w miarę możliwości poprawię żeby nie kuło w oczy.
Awatar użytkownika
Mag_Gajwer
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: 31 paź śr, 2012 5:49 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnów, Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Mag_Gajwer »

Jak to jest z tymi czerwonymi wstawkami? Czy da się to gdzieś kupić czy pomalować to co jest?
Awatar użytkownika
tok
Junior
Posty: 474
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 3:24 pm
Posiadany PUG: 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 8405207
Lokalizacja: Kraków

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: tok »

Czerwone wstawki, czyli listewki na zderzaki i poszerzenia ? O to chodzi ?
Z tego co wiem to da się kupić wszystko poza tymi krótkimi na przednie poszerzenia ale to dość droga impreza z tego wyjdzie.

Pomalować chyba będzie najlepiej, poza tym z tego co widzę to z tylnej listewki schodzi Ci farba, czyli raczej też była malowana.
" Kto w młodości głupim nie był, ten na starość nie zmądrzeje!"...
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: Munne »

Ebay
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: Peugeot 205 GTI 1.6 phase I '87

Post autor: DJPreZes »

Ory z ASO co ciekawe tez sa malowane,a juz na bank zielone i fioletowe :)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
ODPOWIEDZ