Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
Podoba mi się!
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
Piękna czerwień i generalnie bardzo łądnie stroi w całokształcie ten pug!
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
Krótki filmik z dzisiejszego wypadu do Leszna.
https://www.youtube.com/watch?v=sGQmbMOOlEA
2 Bary doładowania w peaku ale radość z jazdy olbrzymia
https://www.youtube.com/watch?v=sGQmbMOOlEA
2 Bary doładowania w peaku ale radość z jazdy olbrzymia
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
Udało się ostatnio wjechać na hamownię.
Oto efekty: https://www.youtube.com/watch?v=Ly_wW52ov1M
108 koni i 250 Nm momentu, to moim zdaniem niezły wynik jak na modyfikacje, które wykonałem i mimo, że spodziewałem się nieco większej mocy, to i tak jestem bardzo zadowolony z rezultatu.
Plany na więcej są, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Od swapa silnika minęło ponad dwa lata, przez które przemierzyłem bezdasznikiem ponad 40 tyś kilometrów można śmiało powiedzieć, że jest to funcar a zarazem daily w jednym
Dzisiaj wymieniony został regulator napięcia, na nowy. Stary płatał figle i przygasały mi światła i kontrolki na desce rozdzielczej. Zająłem się też szpetnymi Siemami w dokładce. Denji + osłonki szkieł robią robotę
Oto efekty: https://www.youtube.com/watch?v=Ly_wW52ov1M
108 koni i 250 Nm momentu, to moim zdaniem niezły wynik jak na modyfikacje, które wykonałem i mimo, że spodziewałem się nieco większej mocy, to i tak jestem bardzo zadowolony z rezultatu.
Plany na więcej są, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Od swapa silnika minęło ponad dwa lata, przez które przemierzyłem bezdasznikiem ponad 40 tyś kilometrów można śmiało powiedzieć, że jest to funcar a zarazem daily w jednym
Dzisiaj wymieniony został regulator napięcia, na nowy. Stary płatał figle i przygasały mi światła i kontrolki na desce rozdzielczej. Zająłem się też szpetnymi Siemami w dokładce. Denji + osłonki szkieł robią robotę
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
Wiesz jak używać i jak dbać o auto
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
To już ponad dwa lata od ostatniego posta minęły?
Przez ten czas przybyło przebiegu ok.40tyś kilometrów (zresztą szczęśliwi przebiegów nie liczą )
W aucie zmieniło się parę rzeczy jeśli chodzi o sprawy mechaniczne.
Po powrocie z wyjazdu do Grecji na którym awarii uległa uszczelka pod głowicą (spaliny szły w układ chłodzenia, wróciłem na takiej usterce z Peloponezu do Polski bez większych kłopotów ) zabrałem się za remont. Po zdemontowaniu okazało się, że moja głowica jest popękana więc trzeba było zakupić inną. Głowica po regeneracji oraz nowy zbiornik płynu chłodzenia trafiły na auto. Pod głowicę zamontowana została metalowa uszczelka wzmocniona, by zapobiec już takim sytuacjom.
Na tym zdjęciu Aśka odkręca szpilki głowicy Przed wyjazdem na Tripa 2017, auto zostało zaopatrzone w nowe zawieszenie przednie. Nowe wahacze GTI, tuleje stabilizatora, łączniki stabilizatora, końcówki drążków.Wypiaskowana i pomalowana proszkowo półka akumulatora i nowe poduchy silnika i skrzyni. Oprócz tego założona została skrzynia biegów z wolnossącego diesla z przełożonym 5 biegiem z 306td, oraz wymieniony uszczelniacz na wale korbowym, do tego wjechało nowe sprzegło Valeo oraz Ory półoś lewa zakupiona w Grecji Historię tej półosi niektórzy powinni pamiętać I kosmetyczne zabiegi w postaci wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów oraz miski olejowej. Oczywiście nowy olej. Zwieńczeniem operacji była wymiana kompletnych hamulców.
W bębny wjechały nowe szczęki hamulcowe oraz tłoczki, a na przód przewidziane zaciski z GTI wraz z klockami Ferodo DS2500 oraz tarczami nacinanymi ATE PowerDisc. Układ Zalany płynem o wyższej temperaturze wrzenia Motul Racing RF660. Wszystkie te zmiany pozwoliły na szybszą jazdę po pięknych krętych włoskich drogach
Tutaj zdjęcie z Etną w tle. c.d.n...
Przez ten czas przybyło przebiegu ok.40tyś kilometrów (zresztą szczęśliwi przebiegów nie liczą )
W aucie zmieniło się parę rzeczy jeśli chodzi o sprawy mechaniczne.
Po powrocie z wyjazdu do Grecji na którym awarii uległa uszczelka pod głowicą (spaliny szły w układ chłodzenia, wróciłem na takiej usterce z Peloponezu do Polski bez większych kłopotów ) zabrałem się za remont. Po zdemontowaniu okazało się, że moja głowica jest popękana więc trzeba było zakupić inną. Głowica po regeneracji oraz nowy zbiornik płynu chłodzenia trafiły na auto. Pod głowicę zamontowana została metalowa uszczelka wzmocniona, by zapobiec już takim sytuacjom.
Na tym zdjęciu Aśka odkręca szpilki głowicy Przed wyjazdem na Tripa 2017, auto zostało zaopatrzone w nowe zawieszenie przednie. Nowe wahacze GTI, tuleje stabilizatora, łączniki stabilizatora, końcówki drążków.Wypiaskowana i pomalowana proszkowo półka akumulatora i nowe poduchy silnika i skrzyni. Oprócz tego założona została skrzynia biegów z wolnossącego diesla z przełożonym 5 biegiem z 306td, oraz wymieniony uszczelniacz na wale korbowym, do tego wjechało nowe sprzegło Valeo oraz Ory półoś lewa zakupiona w Grecji Historię tej półosi niektórzy powinni pamiętać I kosmetyczne zabiegi w postaci wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów oraz miski olejowej. Oczywiście nowy olej. Zwieńczeniem operacji była wymiana kompletnych hamulców.
W bębny wjechały nowe szczęki hamulcowe oraz tłoczki, a na przód przewidziane zaciski z GTI wraz z klockami Ferodo DS2500 oraz tarczami nacinanymi ATE PowerDisc. Układ Zalany płynem o wyższej temperaturze wrzenia Motul Racing RF660. Wszystkie te zmiany pozwoliły na szybszą jazdę po pięknych krętych włoskich drogach
Tutaj zdjęcie z Etną w tle. c.d.n...
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Rouge Ecarlate 1,9 DT by bananowiec
Które z tych spinek idą do tylnich sierpów?bananowiec pisze:Dokładnie, tak jak napisał Rafik ET13.Do wszystkiego dopracowanego na glanc jeszcze dużo brakuje, choć dzisiejszy dzień posunął nieco pracę do przodu.
Załatwiłem od kumpla używany zderzak tylny z CTI
Wymagał odświeżenia, ale i tak ma mniej wad niż stary.
Dysponując pakietem spinek do poszerzeń, zestawem śrub montażowych zderzaka oraz nowymi spinkami listewek ozdobnych, postanowiłem je nieco odpicować oraz podmienić zderzak.
Zaraz po zakupie spinek zauważyłem, że dolne mocowania listew różnią się nieco od tych montowanych fabrycznie. Ale muszę przyznać, że te nowe są dużo lepsze. Mocniej dociskają poszerzenie do karoserii.
Zresztą, każdy kto zakupił ten zestaw będzie miał dużo frajdy przy montażu. Przypomina to składanie klocków lego
Tutaj zamontowane nowe kołeczki i zaczepy: Wszystko szło pięknie, aż do momentu w, którym zrezygnowałem z montażu nowego, lewego sierpa obawiając się o to, że zostanie zniszczony przez mocno wystające koło. No cóż w sobotę planuje wymianę belki więc z tym jednym sierpem się wstrzymuje. Natomiast jutro dalszy ciąg zabawy z przednimi sierpami i listwami na drzwiach.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej