Peugeot 205 RG 1990r.
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
RG został wczoraj przeprowadzony spod Łodzi do Warszawy. W trakcie ewentualnego zakazu opuszczania domów lepiej go mieć 200m pod domem niż 120km od domu. Jest szansa że mimo epidemii coś przy nim porobię.
Była to pierwsza poważna podróż RG. Do tej pory przejechałem nim łącznie 27km, najdalej 5km od garażu na przegląd.
Teraz czekała mnie podróż 120km. W dodatku z „niedoróbkami@: ponownie gasnący silnik po rozgrzaniu (na jałowym), szarpiący silnik (wg mnie kwestia świec, miałem to samo w CTI), zdemontowane wycieraczki i uciekające powietrze z tylnej prawej opony.
Nie było czasu jednak aby się tym zajmować. Jechaliśmy przez Rawę Mazowiecką, gdybym widział że ryzyko niedojechania jest wysokie - zostawiłbym RG u moich rodziców właśnie tam. Na szczęście wszystko przebiegło zgodnie z planem i 205 mam teraz pod ręką
Mogę się zabrać za halogeny i wnętrze. Plan jest taki żeby sukcesywnie wyciągać elementy wnętrza i czyścić je w mieszkaniu wieczorami. W razie gdyby pogoda się pogorszyła, zaprowadzę go do garażu służbowego, teraz i tak pracuję z domu...
Dziwne czasy nastały, ale trzeba w miarę normalnie żyć.
Była to pierwsza poważna podróż RG. Do tej pory przejechałem nim łącznie 27km, najdalej 5km od garażu na przegląd.
Teraz czekała mnie podróż 120km. W dodatku z „niedoróbkami@: ponownie gasnący silnik po rozgrzaniu (na jałowym), szarpiący silnik (wg mnie kwestia świec, miałem to samo w CTI), zdemontowane wycieraczki i uciekające powietrze z tylnej prawej opony.
Nie było czasu jednak aby się tym zajmować. Jechaliśmy przez Rawę Mazowiecką, gdybym widział że ryzyko niedojechania jest wysokie - zostawiłbym RG u moich rodziców właśnie tam. Na szczęście wszystko przebiegło zgodnie z planem i 205 mam teraz pod ręką
Mogę się zabrać za halogeny i wnętrze. Plan jest taki żeby sukcesywnie wyciągać elementy wnętrza i czyścić je w mieszkaniu wieczorami. W razie gdyby pogoda się pogorszyła, zaprowadzę go do garażu służbowego, teraz i tak pracuję z domu...
Dziwne czasy nastały, ale trzeba w miarę normalnie żyć.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- czargosia
- Junior
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 sty ndz, 2014 10:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 91-gutek, 205 Rallye 1,9 , 205 Automatic 1,9b+g 5D 89r,
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Olsztyn --- WARMIA I MAZURY
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Peugeot 205 RG 1990r.
W weekend wymieniłem:
- pasek klinowy (Continental)
- świece zapłonowe (NGK)
- przewody wysokiego napięcia (Bosch)
- cewka zapłonowa (Magneti Marelli) Pasek wymagał pilnej wymiany, co zobaczycie na zdjęciach. Pozostałe elementy - wymieniam bardziej profilaktycznie, aby w przyszłości nie zaskoczyła mnie jakaś awaria. Przy okazji demontażu - czyściłem co wymagało czyszczenia.
Zająłem się ponownie ustawieniem TPS. Tam gdzie są piny 1-2 - napięcie zaczyna się od 0,29V, a na pinach 1-4 kończy się na 4,11V. Podczas jazdy próbnej RG zgasł mi jeszcze dwa razy, ale potem (odpukać) nie było już tego problemu. Mam teraz wrażenie, że problem leży właśnie po stronie TPS...
- pasek klinowy (Continental)
- świece zapłonowe (NGK)
- przewody wysokiego napięcia (Bosch)
- cewka zapłonowa (Magneti Marelli) Pasek wymagał pilnej wymiany, co zobaczycie na zdjęciach. Pozostałe elementy - wymieniam bardziej profilaktycznie, aby w przyszłości nie zaskoczyła mnie jakaś awaria. Przy okazji demontażu - czyściłem co wymagało czyszczenia.
Zająłem się ponownie ustawieniem TPS. Tam gdzie są piny 1-2 - napięcie zaczyna się od 0,29V, a na pinach 1-4 kończy się na 4,11V. Podczas jazdy próbnej RG zgasł mi jeszcze dwa razy, ale potem (odpukać) nie było już tego problemu. Mam teraz wrażenie, że problem leży właśnie po stronie TPS...
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Nowicjusz
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
- Posiadany PUG: 205 XS '90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Ile pali z tak ustawionym tps? Nie smierdzi paliwem z rury? Mierzyłeś na włączonym zaplonie? Według mnie na zamkniętej przepustnicy powinno pokazywać 0.18 - 0.19v.
Czy odstęp krokowca na zwarcie jest ustawiony tak jak ktoś tu podpowiadał czyli 0.5mm?
Czy śruba regulacyjna fabryczna była ruszana? Tamta którą w swoim poście zaznaczałeś pytając co to za śruba. Czy ogranicza ona teraz przy zamkniętym krokowcu całkowite zamknięcie przepustnicy? Jeśli ogranicza, to w jakim stopniu?
Czy odstęp krokowca na zwarcie jest ustawiony tak jak ktoś tu podpowiadał czyli 0.5mm?
Czy śruba regulacyjna fabryczna była ruszana? Tamta którą w swoim poście zaznaczałeś pytając co to za śruba. Czy ogranicza ona teraz przy zamkniętym krokowcu całkowite zamknięcie przepustnicy? Jeśli ogranicza, to w jakim stopniu?
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Siergiej pisze:Ile pali z tak ustawionym tps? Nie smierdzi paliwem z rury? Mierzyłeś na włączonym zaplonie? Według mnie na zamkniętej przepustnicy powinno pokazywać 0.18 - 0.19v.
Czy odstęp krokowca na zwarcie jest ustawiony tak jak ktoś tu podpowiadał czyli 0.5mm?
Czy śruba regulacyjna fabryczna była ruszana? Tamta którą w swoim poście zaznaczałeś pytając co to za śruba. Czy ogranicza ona teraz przy zamkniętym krokowcu całkowite zamknięcie przepustnicy? Jeśli ogranicza, to w jakim stopniu?
Nie śmierdzi paliwem ani trochę. Spalania nie mierzyłem.
Tak, wiem że powinno być ok 0,18 ale kombinuję ze względu na gasnący silnik na biegu jałowym. Teraz jest lepiej.
Ustawiałem tak żeby było na styk, ale śruba jest dokręcona na max i niestety jest więcej niż 0,5mm do krokowca...
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Nowicjusz
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
- Posiadany PUG: 205 XS '90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Możemy się pobawić z ustawieniami jak sytuacja unormuje. Też jestem z waw. Możemy cały wtrysk przełożyć - zobaczyć czy pomoże
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Fotel pasażera natomiast trafił na lewą stronę:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Fotel już zamontowany w aucie:
Pozostały także do czyszczenia boczki i pozostałe 3 siedzenia. Tutaj mała próbka działania Strong Cleanera:
We wtorek przyjedzie farba, klej do skóry i płynna skóra. Powoli będę zabierał się jego malowania.Pozostały także do czyszczenia boczki i pozostałe 3 siedzenia. Tutaj mała próbka działania Strong Cleanera:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Przyszły tydzień zapowiada się obiecująco, biorę 3 dni wolnego, jadę zaszyć się w garażu i będzie: pranie wykładziny, foteli i boczków. Renowacja foteli. Renowacja halogenów. I może jeszcze coś
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Praca idzie:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Nowicjusz
- Posty: 74
- Rejestracja: 25 wrz wt, 2018 11:33 am
- Posiadany PUG: 205 XS '90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
To jest produktywność
- a2legro
- Junior
- Posty: 389
- Rejestracja: 02 lip czw, 2009 12:19 am
- Posiadany PUG: XSD 92' / Automatic 1.9 91' / GTI 1.9 89' / GTI 1.9 88' no sunroof
- Numer Gadu-gadu: 5211157
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Pogoda sprzyja takim pracą. Widzę, że nie było problemu z śrubami foteli. U mnie zawsze co najmniej jedna stawia opór. Wyciszenie seryjne zostawiasz ? Czym czyściłeś pasy ?
- forest80
- Junior
- Posty: 250
- Rejestracja: 26 mar śr, 2008 8:46 pm
- Posiadany PUG: 1.4 podobno SX;) forever 1.9D
- Lokalizacja: Stalowa Wola/Kielce
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Szacun za pasję i pracowitośc. Lubię patrzeć jak ktoś tak dba o autko, a szczególnie o 205
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Wyciszenie na podłodze zostawiam. Jest w całkiem dobrym stanie. Pasy prałem w środku do prania ekstrakcyjnego, który był w zestawie do odkurzacza. Dywanopuc? Finalnie, podsufitkę również wybrałem tym środkiem, tyle że z użyciem odkurzacza. Naniosłem środek atomizerem, potem szorowanie szczoteczka i na koniec odsysanie.a2legro pisze:Pogoda sprzyja takim pracą. Widzę, że nie było problemu z śrubami foteli. U mnie zawsze co najmniej jedna stawia opór. Wyciszenie seryjne zostawiasz ? Czym czyściłeś pasy ?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech