205 Green (1991)
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
205 Green (1991)
Witam,
Ten oto Peugeot 205 znalazł się w moich rękach w ostatnich dniach lipca ubiegłego roku. To mój pierwszy 205 i zapewne nie ostatni. Zawsze uważałem 205 za wzór hatchbacka - design tylnego słupka, tylnej szybki (w 3D) jest nie do podrobienia i jest numerem 1 w tym segmencie. Ten model ma jednak urok jako całość.
Wersja Green - nie z wyboru, co bardziej po prostu z przypadku, ale nie żałuję - dymione szyby robią robotę, podobnie szyberdach jak i szyby w prądzie. Aczkolwiek zewnętrznie nie jestem fanem tej wersji - brakuje jej uroku lamp na zderzaku przednim i poszerzeń (tu już wymagam zbyt wiele) - ratuje je biały kolor kojarzący się z Rallye
Główną bolączką jest szarpanie przy dodawaniu/puszczaniu gazu i to dość mocne. Wymieniłem poduszki (wszystkie 3) - skala problemu się odczuwalnie zmniejszyła lecz sam w sobie nie zniknął. Przy spokojnej jeździe to nie jest problem, ale gdy jest chęć "depnięcia" - to już co innego. Poza tym tak naprawdę problemów mechanicznych na ten moment nie ma. Problemem są tylne szybki boczne - nieznacznie ciekną. Podobnie jest z bagażnikiem, w którym woda pojawia się po prawej stronie - podobno może być to uszczelka lampy.
Auto prezentuje się nieźle, choć wymaga polerki i ma kilka bardzo drobniutkich ognisk korozji, ma też kilka wgnioteczek. No i mi osobiście bardzo nie leży ten wzór felgi - chętnie kupię 13-calowe felgi stalowe w białym kolorze Potrzebuję też dorobić brakująca naklejkę na lewy błotnik, który był kiedyś wymieniany i już jej nie ma.
Nie jest to niestety w pełni oryginalny Green: wstawiony silnik z XS (podobno) wraz z zegarami i skrzynią, dołożony również zegar elektroniczny.
Co najważniejsze sprawdza się w roli auta do wszystkiego, w tym głównie na dojazdy do pracy, w większości drogą lokalną.
Dzięki uprzejmości Pań z Wydziału Komunikacji w UM Gdyni udało mi się zdobyć odpowiednie blaszki
Na Rajdzie Jesiennym organizowanym przez Automobilklub Morski w Gdyni
205 i moje 230CE (1987)
Ten oto Peugeot 205 znalazł się w moich rękach w ostatnich dniach lipca ubiegłego roku. To mój pierwszy 205 i zapewne nie ostatni. Zawsze uważałem 205 za wzór hatchbacka - design tylnego słupka, tylnej szybki (w 3D) jest nie do podrobienia i jest numerem 1 w tym segmencie. Ten model ma jednak urok jako całość.
Wersja Green - nie z wyboru, co bardziej po prostu z przypadku, ale nie żałuję - dymione szyby robią robotę, podobnie szyberdach jak i szyby w prądzie. Aczkolwiek zewnętrznie nie jestem fanem tej wersji - brakuje jej uroku lamp na zderzaku przednim i poszerzeń (tu już wymagam zbyt wiele) - ratuje je biały kolor kojarzący się z Rallye
Główną bolączką jest szarpanie przy dodawaniu/puszczaniu gazu i to dość mocne. Wymieniłem poduszki (wszystkie 3) - skala problemu się odczuwalnie zmniejszyła lecz sam w sobie nie zniknął. Przy spokojnej jeździe to nie jest problem, ale gdy jest chęć "depnięcia" - to już co innego. Poza tym tak naprawdę problemów mechanicznych na ten moment nie ma. Problemem są tylne szybki boczne - nieznacznie ciekną. Podobnie jest z bagażnikiem, w którym woda pojawia się po prawej stronie - podobno może być to uszczelka lampy.
Auto prezentuje się nieźle, choć wymaga polerki i ma kilka bardzo drobniutkich ognisk korozji, ma też kilka wgnioteczek. No i mi osobiście bardzo nie leży ten wzór felgi - chętnie kupię 13-calowe felgi stalowe w białym kolorze Potrzebuję też dorobić brakująca naklejkę na lewy błotnik, który był kiedyś wymieniany i już jej nie ma.
Nie jest to niestety w pełni oryginalny Green: wstawiony silnik z XS (podobno) wraz z zegarami i skrzynią, dołożony również zegar elektroniczny.
Co najważniejsze sprawdza się w roli auta do wszystkiego, w tym głównie na dojazdy do pracy, w większości drogą lokalną.
Dzięki uprzejmości Pań z Wydziału Komunikacji w UM Gdyni udało mi się zdobyć odpowiednie blaszki
Na Rajdzie Jesiennym organizowanym przez Automobilklub Morski w Gdyni
205 i moje 230CE (1987)
Ostatnio zmieniony 05 cze pt, 2020 5:36 pm przez Wojnar, łącznie zmieniany 2 razy.
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Green (1991)
Wczoraj było jeżdżone po okolicznych kaszubskich drogach
Jezioro w Kamieniu (gm. Szemud)
Mój ulubiony typ drogi, w każdym samochodzie
Jezioro w Kamieniu (gm. Szemud)
Mój ulubiony typ drogi, w każdym samochodzie
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Green (1991)
Parę zmian w długim międzyczasie
Pod koniec maja poszła polerka auta, która może nie odjęła jego oczywistych mankamentów (ma kilka małych wgnioteczek itp.), ale zdecydowanie odmłodziła "cerę" wcale nie podkreślając tychże mankamentów.
Samochód dostał też nowe felgi (R13 5,5j ET20) pomalowane na RAL 9010 i nowe opony (Hankook Kinergy Eco 2 175/65 R13). Ta relacja wielkości felgi i opony w połączeniu z białym kolorem wygląda nieco agresywnie i powiedzmy... Rajdowo, ale nie przesadnie - to nie pasowałoby do Greena, który jest raczej wersją leniwą niż agresywną Według mnie jest to najlepsze rozwiązanie gdy nie sposób dorwać oryginalnych kołpaków do tej wersji. Poprzednie felgi wyglądały na tym aucie... Paskudnie, co widać w postach wyżej.
Pojawiło się też nowe koło zapasowe w miejsce starego, sparciałego "kasztana" z 1991 roku - nie lubię nie mieć dobrego zapasu...
W międzyczasie 205-tka zawiozła mnie do Bydgoszczy na oględziny BX-a, który dopiero co pojawił się wówczas na OLX. No ale nie bez powodu trochę jeszcze na nim powisiał (może wisi dalej?) - blacharka naprawdę fajna i niezła praca hydrauliki (ale perfekcyjna też nie), lecz na tym koniec zalet...
Pojawiło się w pełni sprawne radio w miejsce nie do końca sprawnego radia z Opla... Taki Blaupunkt nie jest może strzałem 10/10 do tego auta, ale pasuje naprawdę dobrze
Na koniec jakieś konkrety: po drodze uszczelnienie tylnej klapy, serwis olejowy, filtr paliwa, wymiana wahaczy i końcówek drążków, no i została ustawiona geometria u p. Majchrzaka w Sopocie - cenionego specjalisty starej daty.
Pod koniec maja poszła polerka auta, która może nie odjęła jego oczywistych mankamentów (ma kilka małych wgnioteczek itp.), ale zdecydowanie odmłodziła "cerę" wcale nie podkreślając tychże mankamentów.
Samochód dostał też nowe felgi (R13 5,5j ET20) pomalowane na RAL 9010 i nowe opony (Hankook Kinergy Eco 2 175/65 R13). Ta relacja wielkości felgi i opony w połączeniu z białym kolorem wygląda nieco agresywnie i powiedzmy... Rajdowo, ale nie przesadnie - to nie pasowałoby do Greena, który jest raczej wersją leniwą niż agresywną Według mnie jest to najlepsze rozwiązanie gdy nie sposób dorwać oryginalnych kołpaków do tej wersji. Poprzednie felgi wyglądały na tym aucie... Paskudnie, co widać w postach wyżej.
Pojawiło się też nowe koło zapasowe w miejsce starego, sparciałego "kasztana" z 1991 roku - nie lubię nie mieć dobrego zapasu...
W międzyczasie 205-tka zawiozła mnie do Bydgoszczy na oględziny BX-a, który dopiero co pojawił się wówczas na OLX. No ale nie bez powodu trochę jeszcze na nim powisiał (może wisi dalej?) - blacharka naprawdę fajna i niezła praca hydrauliki (ale perfekcyjna też nie), lecz na tym koniec zalet...
Pojawiło się w pełni sprawne radio w miejsce nie do końca sprawnego radia z Opla... Taki Blaupunkt nie jest może strzałem 10/10 do tego auta, ale pasuje naprawdę dobrze
Na koniec jakieś konkrety: po drodze uszczelnienie tylnej klapy, serwis olejowy, filtr paliwa, wymiana wahaczy i końcówek drążków, no i została ustawiona geometria u p. Majchrzaka w Sopocie - cenionego specjalisty starej daty.
Ostatnio zmieniony 14 wrz pn, 2020 1:42 pm przez Wojnar, łącznie zmieniany 2 razy.
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Green (1991)
Dużo zmian na plus! Wielkie brawa za podejście do auta i dbałość o detale
Ja bym tam tylko jeszcze dekielkom białą lamówkę zrobił - będzie jak w oryginale. Co do samego setupu - sam stosowałem, jak zgubiłem kołpak do Greena. W końcu je skompletowałem, ale teraz z kolei nie mam już Greena
Ja bym tam tylko jeszcze dekielkom białą lamówkę zrobił - będzie jak w oryginale. Co do samego setupu - sam stosowałem, jak zgubiłem kołpak do Greena. W końcu je skompletowałem, ale teraz z kolei nie mam już Greena
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Green (1991)
Dzięki
Jeszcze kilka detali zostało: czeka drukowany w 3D drążek biegów, no i zmieniłem gumy pedałów na nowe ori PSA, o czym nie pisałem. Gumy na pedał sprzęgła w ogóle nie było i jej założenie znacząco podniosło komfort operowania tym pedałem. Czekają też właśnie dekielki z białą lub srebrną obwódką i lwem, ale jeszcze poczekają. Jak wiadomo nie znoszą wielu zmian kół, ja chyba będę kilka razy je zdejmował w najbliższych miesiącach, bo czeka m. in. nowa skrzynia biegów, podobno bez luzów. Moja obecna ma chyba luz na dyferencjale... W każdym razie nowe dekielki założę raczej dopiero na nowy sezon.
Z drobiazgów - pojawił się ponownie pasek ozdobny do wersji Green na lewym błotniku. Jak widać na wcześniejszych postach - brakowało go, ale udało się go odtworzyć z całkiem niezłym efektem. I to był akurat drobiazg, którego brak strasznie irytował
Auto przed tygodniem zrobiło pokaźną trasę i zyskało jeszcze więcej mojego zaufania - byłem nim w Holandii. Był to wyjazd na weekend wyścigowy DTM w Assen. Sprawdził się bez zarzutu. Gdyby nie ta mega krótka skrzynia i to, że pow. 100-110 w 205 robi się straszny szum od wiatru to w ogóle nie brakowałoby mu niczego. Było za to naprawdę wygodnie.
Nie będę rozwodził się na temat DTM i sypał zdjęciami, bo to nie forum o motorsporcie, ale poniżej kilka fotek na dowód, że tam dojechał
Jeszcze kilka detali zostało: czeka drukowany w 3D drążek biegów, no i zmieniłem gumy pedałów na nowe ori PSA, o czym nie pisałem. Gumy na pedał sprzęgła w ogóle nie było i jej założenie znacząco podniosło komfort operowania tym pedałem. Czekają też właśnie dekielki z białą lub srebrną obwódką i lwem, ale jeszcze poczekają. Jak wiadomo nie znoszą wielu zmian kół, ja chyba będę kilka razy je zdejmował w najbliższych miesiącach, bo czeka m. in. nowa skrzynia biegów, podobno bez luzów. Moja obecna ma chyba luz na dyferencjale... W każdym razie nowe dekielki założę raczej dopiero na nowy sezon.
Z drobiazgów - pojawił się ponownie pasek ozdobny do wersji Green na lewym błotniku. Jak widać na wcześniejszych postach - brakowało go, ale udało się go odtworzyć z całkiem niezłym efektem. I to był akurat drobiazg, którego brak strasznie irytował
Auto przed tygodniem zrobiło pokaźną trasę i zyskało jeszcze więcej mojego zaufania - byłem nim w Holandii. Był to wyjazd na weekend wyścigowy DTM w Assen. Sprawdził się bez zarzutu. Gdyby nie ta mega krótka skrzynia i to, że pow. 100-110 w 205 robi się straszny szum od wiatru to w ogóle nie brakowałoby mu niczego. Było za to naprawdę wygodnie.
Nie będę rozwodził się na temat DTM i sypał zdjęciami, bo to nie forum o motorsporcie, ale poniżej kilka fotek na dowód, że tam dojechał
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
- helterskelter
- Junior
- Posty: 194
- Rejestracja: 31 lip czw, 2008 6:02 pm
- Posiadany PUG: 205 xad lux; 205 GTI export
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WP
Re: 205 Green (1991)
Gratuluję wyjazdu
- Szymoff
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: 19 gru czw, 2019 12:33 am
- Posiadany PUG: Green 1.4 `90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wielka Wieś / Kraków
Re: 205 Green (1991)
Bardzo ładny Green! No i widzę że spisuje się świetnie na takich wyjazdach
Czy luz na dyferencjale objawia się dość mocnym stukiem i szarpnięciem przy dodawaniu i odpuszczania gazu przy ruszaniu?
U mnie w Greenie, skrzynia biegów nie pracuje już tak gładko jak pewnie kiedyś
Daj znać jakie wrażenia po zmianie skrzyni
Czy luz na dyferencjale objawia się dość mocnym stukiem i szarpnięciem przy dodawaniu i odpuszczania gazu przy ruszaniu?
U mnie w Greenie, skrzynia biegów nie pracuje już tak gładko jak pewnie kiedyś
Daj znać jakie wrażenia po zmianie skrzyni
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Green (1991)
W 100% nie mogę potwierdzić, że to wina dyferencjału, ale wszystko na to wskazuje. Zresztą wymieniłem swojego czasu poduszki silnika co poprawiło zachowanie, ale dalej pozostaje szarpanie, które ma miejsce głównie przy ostrym dodaniu gazu. Najbardziej odczuwalne jest to przy niskich biegach. Przy ruszaniu też, o ile rusza się ostro. Przy bardzo delikatnej jeździe można zapomnieć o tym problemie... Albo to po prostu przyzwyczajenie.
Zanim wymienię skrzynię trochę wody w Wiśle jeszcze upłynie, ale leży i czeka Pochodzi chyba z Saxo i podobno nie miała luzu gdy jeszcze w nim jeździła. A już nie jeździ, bo jest ono przerobione na rajdówkę i chyba ma założoną skrzynię BE.
Zanim wymienię skrzynię trochę wody w Wiśle jeszcze upłynie, ale leży i czeka Pochodzi chyba z Saxo i podobno nie miała luzu gdy jeszcze w nim jeździła. A już nie jeździ, bo jest ono przerobione na rajdówkę i chyba ma założoną skrzynię BE.
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Green (1991)
Minęły ponad dwa lata, ale żyję i auto też
Postanowiłem coś wrzucić na forum co by żył i ten dział bo fora mają też pewne przewagi nad dominującym dzisiaj FB.
Samochód służy jako typowy daily driver i jest tak od dnia zakupu (lato 2019) w czym spisuje się doskonale. Nie można zarzucić mu nic, bo nie chce się psuć i niespecjalnie chce rdzewieć choć od rdzy wolny nie jest - to nieuniknione i musi postępować przy soleniu zimą w polskim stylu. Natomiast staram się dbać o mechanikę i żeby wszystko było OK.
Od ostatniego wpisu był zrobione były między innymi: rozrząd z pompą wody, wszystkie przewody sztywne i elastyczne, zarówno paliwowe jak i hamulcowe za wyjątkiem elastycznych hamulcowych osi przedniej, całkowita odnowa hamulców osi tylnej (szczęki, sprężyny, bębny, linki, wspomniane przewody elastyczne). Pomijam tu drobne wymiany typu krańcówka drzwi czy pompka spryskiwaczy czy też te typowo eksploatacyjne, okresowe.
Wiem, że niektórzy niektórzy mają problemy z linkami hamulca ręcznego. Te kupiłem akurat Linexu i są za długie, być może fabryczne były krótsze. Są chyba dostępne również droższe zamienniki i może z nimi tego problemu nie ma ale nie wiem. No i pewnie wam również zwisały w okolicy zbiornika paliwa o ile nie zastosowaliście jakichś kombinacji, np. z trytkami. Otóż jest bardzo proste rozwiązanie w postaci oryginalnych les agrafes do zakupu w ASO po kilka złotych za sztukę. O tym wie podobno niewielu, więc informuję bo może ktoś jeszcze skorzysta. Ich numer to Peugeot 4754 13 i przynajmniej na dzień pisania tego posta są dostępne.
Kupiłem też felgi SL201, ale nie wiem czy będę je jeszcze zakładał - może poczekają aż dokupię do nich XS
Samochód bywa na różnych spotkaniach klasyków mimo, iż jest daily (a wtedy jest chęć wziąć na takie spotkanie inne auto, które się ma).
W tym roku również wizyta na zlocie Citroën Oldtimer Club Polska w Rzucewie, podczas którego przez jeden dzień miałem również okazję pomagać. A kiedyś mam nadzieję, że pojawię się tam własną Cytrynką na hydro Więcej moich zdjęć tutaj, gdyby kogoś interesowało: https://www.flickr.com/photos/mwojnar/shares/3245GTn0u3
Postanowiłem coś wrzucić na forum co by żył i ten dział bo fora mają też pewne przewagi nad dominującym dzisiaj FB.
Samochód służy jako typowy daily driver i jest tak od dnia zakupu (lato 2019) w czym spisuje się doskonale. Nie można zarzucić mu nic, bo nie chce się psuć i niespecjalnie chce rdzewieć choć od rdzy wolny nie jest - to nieuniknione i musi postępować przy soleniu zimą w polskim stylu. Natomiast staram się dbać o mechanikę i żeby wszystko było OK.
Od ostatniego wpisu był zrobione były między innymi: rozrząd z pompą wody, wszystkie przewody sztywne i elastyczne, zarówno paliwowe jak i hamulcowe za wyjątkiem elastycznych hamulcowych osi przedniej, całkowita odnowa hamulców osi tylnej (szczęki, sprężyny, bębny, linki, wspomniane przewody elastyczne). Pomijam tu drobne wymiany typu krańcówka drzwi czy pompka spryskiwaczy czy też te typowo eksploatacyjne, okresowe.
Wiem, że niektórzy niektórzy mają problemy z linkami hamulca ręcznego. Te kupiłem akurat Linexu i są za długie, być może fabryczne były krótsze. Są chyba dostępne również droższe zamienniki i może z nimi tego problemu nie ma ale nie wiem. No i pewnie wam również zwisały w okolicy zbiornika paliwa o ile nie zastosowaliście jakichś kombinacji, np. z trytkami. Otóż jest bardzo proste rozwiązanie w postaci oryginalnych les agrafes do zakupu w ASO po kilka złotych za sztukę. O tym wie podobno niewielu, więc informuję bo może ktoś jeszcze skorzysta. Ich numer to Peugeot 4754 13 i przynajmniej na dzień pisania tego posta są dostępne.
Kupiłem też felgi SL201, ale nie wiem czy będę je jeszcze zakładał - może poczekają aż dokupię do nich XS
Samochód bywa na różnych spotkaniach klasyków mimo, iż jest daily (a wtedy jest chęć wziąć na takie spotkanie inne auto, które się ma).
W tym roku również wizyta na zlocie Citroën Oldtimer Club Polska w Rzucewie, podczas którego przez jeden dzień miałem również okazję pomagać. A kiedyś mam nadzieję, że pojawię się tam własną Cytrynką na hydro Więcej moich zdjęć tutaj, gdyby kogoś interesowało: https://www.flickr.com/photos/mwojnar/shares/3245GTn0u3
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
- klimek
- Junior
- Posty: 169
- Rejestracja: 29 mar wt, 2016 11:00 am
- Posiadany PUG: 1995 MITO 1.8d
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków/Katowice
Re: 205 Green (1991)
Mi się podoba na białych. Chociaż solniczki też nie są źle
Idealny wóz do jazdy codziennej oraz weekendowych zlotów
Idealny wóz do jazdy codziennej oraz weekendowych zlotów
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: 205 Green (1991)
Patrzac na te fotki to musze stwierdzić ze miedzy pugiem a cytryna była przepaść technologiczna.
Choc 205 i AX byly podobne
Choc 205 i AX byly podobne
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 31 lip śr, 2019 11:07 pm
- Posiadany PUG: 205 Green (1991)
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Green (1991)
Zajrzałem "pod spódnicę" tego AX i ujrzałem normalne wahacze podparte na na dwóch tulejach, trójkątne jak to mówią niektórzy, zamiast tego wynalazku z 205. To chyba akurat świadczy na korzyść AX, ale resztę mi trudno ocenić. Poza tym to tylko teoretyczna przewaga w konstrukcji i teoretyczne gdybania o wahaczu.
Peugeot 205 Green
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!
FSO Polonez MR'91
Mercedes-Benz 230CE (C124)
Kupię: 205 XS lub Citroën BX!