Peugeot 205 RG 1990r.
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Kurczę, jakoś nie miałem czasu aby temat zaktualizować, ale już nadrabiam.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Kurczę, jakoś nie miałem czasu aby temat zaktualizować, ale już nadrabiam.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
RG został poddany dużemu serwisowi technicznemu w 205garage, lista prac:
- nowa tylna belka od Antałeksu i poduszki
- cylinderek hamulcowy lewy
- przewód hamulcowy lewy tył
- płyn hamulcowy
- wahacze przednie
- końcówki drążków
- tuleje stabilizatora
- uszczelka miski
- wymiana oleju, filtra
- czujnik temperatury
Do tego ustawienie zbieżności, regulacja linki sprzęgła i regulacja obrotów. W wyniku walki z falującymi obrotami, na miejsce wrócił ponownie silnik krokowy Boscha (raczej nie był winny falowania obrotów).
Co do samych obrotów, niestety nie jest jeszcze idealnie, ale jest już bardzo dobrze. Obroty czasem na biegu jałowym potrafią pożałować kilka sekund i potem wszystko wraca do normy.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Peugeot 205 RG 1990r.
RG od miesiąca już w garażu. Ostatnia wycieczka to trasa z Warszawy do Uniejowa i potem pod Łódź do garażu na zimę
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
W grudniu RG został wybudzony na kilka dni jako auto zastępcze.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
W taki grudzień to można wyjechać
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Zakupione w dniu dzisiejszym nowe opony:
Uniroyal RainExpert 3
145/80 R13 75 T
W weekend montaż, jedziemy na przegląd i wyjeżdżamy na ulice
Uniroyal RainExpert 3
145/80 R13 75 T
W weekend montaż, jedziemy na przegląd i wyjeżdżamy na ulice
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Pogoda trochę pokrzyżowała plany i finalnie nie wyjechałem 205 na drogi, jedynie pokręciłem się wokół komina, aby naładować akumulator.
Miałem obawy o to czy odpali, ponieważ nie zabrałem akumulatora do ogrzewanego pomieszczenia i tak przestał w zimę przy mrozach jakie były. Ostatni raz odpalany w grudniu. Na szczęście odpalił za drugim razem.
Po rozgrzaniu niestety znowu problemy z falującymi obrotami na biegu jałowym i gaśnięcie, eeh.
Poza tym, obejrzałem zakupy które poczyniłem w ostatnim czasie:
- opony jak w poście powyżej, są dosyć wąskie, bo to 145 ale je zostawię. Myślę że nie będzie problemów z przyczepnością w zakrętach i hamowaniem.
- półka bagażnika - w bardzo ładnym stanie
- wykładzina bagażnika - również w bardzo ładnym stanie
Jestem bardzo zadowolony z tych zakupów
Miałem obawy o to czy odpali, ponieważ nie zabrałem akumulatora do ogrzewanego pomieszczenia i tak przestał w zimę przy mrozach jakie były. Ostatni raz odpalany w grudniu. Na szczęście odpalił za drugim razem.
Po rozgrzaniu niestety znowu problemy z falującymi obrotami na biegu jałowym i gaśnięcie, eeh.
Poza tym, obejrzałem zakupy które poczyniłem w ostatnim czasie:
- opony jak w poście powyżej, są dosyć wąskie, bo to 145 ale je zostawię. Myślę że nie będzie problemów z przyczepnością w zakrętach i hamowaniem.
- półka bagażnika - w bardzo ładnym stanie
- wykładzina bagażnika - również w bardzo ładnym stanie
Jestem bardzo zadowolony z tych zakupów
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Mały update:
1. zdecydowałem się na zwrot opon i wymianę na 165/70R13
Po wymianie opon, wycieczka na SKP po przegląd i można rozpocząć sezon
2. Nowa półka i wykładzina wjechały do bagażnika. Jest teraz zdecydowanie ciszej
3. Zająłem się dalszą renowacją fotela pasażera: rok temu kupiłem materiał siedziska który był niepoprzecierany. W Wielkanoc przełożyłem go i odnowiłem Colourlockiem:
4. Wreszcie znalazłem czas żeby wyczyścić boczki i zamontować półki w drzwiach, uchwyty i plastiki przy klamce. Po ponad roku
Odnowiłem również plastiki przy przyciskach szyb.
5. Na koniec walka z wiatrakami, czyli regulacja falujących obrotów. 4 godziny spędzone na podmianach TPS i krokowca spełzły na niczym.
Ostatnia deska ratunku to montaż nowego zespołu monowtrysku, który udało się kupić od kolegi z forum
W zestawie jest nowy monowtrysk wraz z krokowcem Boscha i porządnym TPS.
6. Przy okazji kupiłem również nowy zestaw szczęk na tył razem z tloczkami. Również oryginał.
1. zdecydowałem się na zwrot opon i wymianę na 165/70R13
Po wymianie opon, wycieczka na SKP po przegląd i można rozpocząć sezon
2. Nowa półka i wykładzina wjechały do bagażnika. Jest teraz zdecydowanie ciszej
3. Zająłem się dalszą renowacją fotela pasażera: rok temu kupiłem materiał siedziska który był niepoprzecierany. W Wielkanoc przełożyłem go i odnowiłem Colourlockiem:
4. Wreszcie znalazłem czas żeby wyczyścić boczki i zamontować półki w drzwiach, uchwyty i plastiki przy klamce. Po ponad roku
Odnowiłem również plastiki przy przyciskach szyb.
5. Na koniec walka z wiatrakami, czyli regulacja falujących obrotów. 4 godziny spędzone na podmianach TPS i krokowca spełzły na niczym.
Ostatnia deska ratunku to montaż nowego zespołu monowtrysku, który udało się kupić od kolegi z forum
W zestawie jest nowy monowtrysk wraz z krokowcem Boscha i porządnym TPS.
6. Przy okazji kupiłem również nowy zestaw szczęk na tył razem z tloczkami. Również oryginał.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Coś czuje, że dobra decyzja ze zmianą rozmiaru opon Jednak to TU3 pod maską trochę mocy daje, a na 145 mogłoby być średnio
Nowy monowtrysk - widzę, że dalej są psychiczni na tym forum - popieram, idź w tym kierunku
Nowy monowtrysk - widzę, że dalej są psychiczni na tym forum - popieram, idź w tym kierunku
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 RG 1990r.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech