Z XS'a do XS'a :)
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Z XS'a do XS'a :)
Jeśli są zapieczone, nie wyciągniesz ich od strony wahacza
Miałem spore problemy z wybiciem drążków z wymontowanego wahacza
Miałem spore problemy z wybiciem drążków z wymontowanego wahacza
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Z XS'a do XS'a :)
używałeś podkładek? ja miałem jakiś płaskownik 5 mm nawiercony, musi być sztywno żeby to ruszyło... jakoś nie potrafię sobie wyobrazić, żeby używając podkładki ona sie nie wyginała... no a śruba.. 8.8 to nie jest chyba szczyt twardości
ale ja to robiłem z 5 czy 7 lat temu... wtedy pugi były młodsze, i drążki mniej zapieczone
ale ja to robiłem z 5 czy 7 lat temu... wtedy pugi były młodsze, i drążki mniej zapieczone
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Z XS'a do XS'a :)
Mialem to samo, potrzebujesz młot.grzesiek309 pisze:Jeśli są zapieczone, nie wyciągniesz ich od strony wahacza
Miałem spore problemy z wybiciem drążków z wymontowanego wahacza
GTI_Efekt Masy
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
Właśnie po przyłożeniu nasadki 30 i płaskownika śruba 8.8 się ukręciła tuż przy drążku zostawiając mi na całe szczęście 2 zwoje gwintu, które wystarczyły by wykręcić resztki..
Jutro podjadę do sklepu, wezmę kilka najmocniejszych śrub jakie będą i powalczę znowu, bo skoro belka jest wyżej niż fabrycznie, ktoś przy niej grzebał, pytanie tylko ile lat temu
Jutro podjadę do sklepu, wezmę kilka najmocniejszych śrub jakie będą i powalczę znowu, bo skoro belka jest wyżej niż fabrycznie, ktoś przy niej grzebał, pytanie tylko ile lat temu
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Z XS'a do XS'a :)
no ja to bym pewnie się zdenerwował, podgrzał opalarką bo palnika bym nie miał, ale pewnie nic by to nie dało bo musiałbym z rok nagrzewać
rozważałbym kąpiel w coca coli przez noc, tylko jak to zrobić na zamontowanym wahaczu trzeba by dużo coli
no i przepraszam za trochę ot
rozważałbym kąpiel w coca coli przez noc, tylko jak to zrobić na zamontowanym wahaczu trzeba by dużo coli
no i przepraszam za trochę ot
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
Obniżanie belki - Epizod II
Przyłożyłem rurke po drugiej stronie drążka niż wahacz, biłem ją największym młotkiem jaki mam i prędzej zrzucę sobie wóz z podnośnika niż to draństwo ruszy..
edit..
Wczoraj ukręcałem śruby, dziś na nowej śrubie klasy 10.9 roz**bałem dwie nasadki 13..
składam to pieruństwo spowrotem jak było i chyba zacznę poszukiwania dobrej belki ze stabilizatorem..
Przyłożyłem rurke po drugiej stronie drążka niż wahacz, biłem ją największym młotkiem jaki mam i prędzej zrzucę sobie wóz z podnośnika niż to draństwo ruszy..
edit..
Wczoraj ukręcałem śruby, dziś na nowej śrubie klasy 10.9 roz**bałem dwie nasadki 13..
składam to pieruństwo spowrotem jak było i chyba zacznę poszukiwania dobrej belki ze stabilizatorem..
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Z XS'a do XS'a :)
Nie bardzo rozumiem, biłeś mlotemscaliburgreg pisze:Obniżanie belki - Epizod II
Przyłożyłem rurke po drugiej stronie drążka niż wahacz, biłem ją największym młotkiem jaki mam i prędzej zrzucę sobie wóz z podnośnika niż to draństwo ruszy..
edit..
Wczoraj ukręcałem śruby, dziś na nowej śrubie klasy 10.9 roz**bałem dwie nasadki 13..
składam to pieruństwo spowrotem jak było i chyba zacznę poszukiwania dobrej belki ze stabilizatorem..
tu czy tu
GTI_Efekt Masy
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
drugie foto..
nie powiesz mi chyba, że belki z Saxo/106
http://www.suzukituning.com/PSA/Suspension/Lowering.htm
są zrobione "lustrem" do 205 i tam gdzie w 106 się wyciąga to tu trzeba przywalić??
wahacze są jakby zamienione, to co w opisie, którym się posługiwałem pokazane jest jako lewy wahacz w 205 jest taki prawy i na prawym miałem wyciągniętą tą blaszkę z mimośrodem i drążek na wierzchu, ale wyjść nie chciał.
nie powiesz mi chyba, że belki z Saxo/106
http://www.suzukituning.com/PSA/Suspension/Lowering.htm
są zrobione "lustrem" do 205 i tam gdzie w 106 się wyciąga to tu trzeba przywalić??
wahacze są jakby zamienione, to co w opisie, którym się posługiwałem pokazane jest jako lewy wahacz w 205 jest taki prawy i na prawym miałem wyciągniętą tą blaszkę z mimośrodem i drążek na wierzchu, ale wyjść nie chciał.
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
Od kiedy jeżdżę na Blosie, nieustannie trwają testy setupów tego urządzenia. Producent podaje, że optymalne ustawienie dawki paliwa w większości silników występuje przy odkręceniu Blosa na 2 obroty. Ale mój silnik nie jest taki jak większość Ustaliłem, że im bardziej rozkręcam to urządzenie tym mam lepsze osiągi przy pełnym obciążeniu. Oczywiście dzięki drugiej gardzieli w gaźniku, która się wtedy otwiera. Dotarłem jednak do momentu, kiedy na wolnych obrotach był zalany. I wtedy wpadłem na pomysł jaki możecie zobaczyć na zdjęciach.
Potrzebowałem sposobu jak ograniczyć mu paliwo na wolnych obrotach, żeby się nie zalewał, ale jednocześnie otworzyć mu "górę" gdy przez gaźnik przechodzi prawie 2 razy więcej powietrza. Dlatego rozszlifowałem gwizdek Blosa, tak by w jego górnym położeniu przy pełnym otwarciu przepustnicy przechodziło możliwie najwięcej paliwa.
Efekt jest taki, że znów mogę go skręcić na oszczędniejszy setup, ale gdy tego potrzebuję ma moc, że aż się gęba cieszy
Potrzebowałem sposobu jak ograniczyć mu paliwo na wolnych obrotach, żeby się nie zalewał, ale jednocześnie otworzyć mu "górę" gdy przez gaźnik przechodzi prawie 2 razy więcej powietrza. Dlatego rozszlifowałem gwizdek Blosa, tak by w jego górnym położeniu przy pełnym otwarciu przepustnicy przechodziło możliwie najwięcej paliwa.
Efekt jest taki, że znów mogę go skręcić na oszczędniejszy setup, ale gdy tego potrzebuję ma moc, że aż się gęba cieszy
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
W weekend zaszły pewnie zmiany, mianowicie wleciała beleczka na właściwej wysokości Nie chciałem kupować belki od handlarzy co to nie wiadomo ile czasu leży pod płotem i gnije to znalazłem dawcę w Poznaniu i kupiłem go w całości za kilka stówek:
Sprzedający nie znał się na tym co ma, więc mogę stwierdzić, że było warto. Zwłaszcza, że choć tego nie widać jest to XS, już trzeci w moim życiu Poza tym, że ma ledwo żywe i rąbiące poduszki silnika/skrzyni, a prawy przód miał przygodę zderzeniową to jest w dobrym stanie. Zawieszenie i hamulce wręcz w świetnym. Jednak nie zależy mi, żeby go trzymać także jeśli ktoś ma ochotę na jakieś graty zapraszam na PW, sprawdzę stan, porobię zdjęcia i podam ceny.
Tutaj mogę wpisać, że auto ma nowy tłumik, który już czeka na nowego właściciela oraz nowy akumulator Centra Futura 53Ah, który także jest na sprzedaż.
Fotki swojego prawowitego XS'a z nowym tylnym zawieszeniem wrzucę niebawem
Sprzedający nie znał się na tym co ma, więc mogę stwierdzić, że było warto. Zwłaszcza, że choć tego nie widać jest to XS, już trzeci w moim życiu Poza tym, że ma ledwo żywe i rąbiące poduszki silnika/skrzyni, a prawy przód miał przygodę zderzeniową to jest w dobrym stanie. Zawieszenie i hamulce wręcz w świetnym. Jednak nie zależy mi, żeby go trzymać także jeśli ktoś ma ochotę na jakieś graty zapraszam na PW, sprawdzę stan, porobię zdjęcia i podam ceny.
Tutaj mogę wpisać, że auto ma nowy tłumik, który już czeka na nowego właściciela oraz nowy akumulator Centra Futura 53Ah, który także jest na sprzedaż.
Fotki swojego prawowitego XS'a z nowym tylnym zawieszeniem wrzucę niebawem
Ostatnio zmieniony 09 cze pn, 2014 9:52 am przez scaliburgreg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Z XS'a do XS'a :)
dobry zakup
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
Tak to obecnie wygląda W następnej kolejności zajmę się przodem, wletą Jamexy i bedzie git
-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: Z XS'a do XS'a :)
Nareszcie !
- scaliburgreg
- Junior
- Posty: 319
- Rejestracja: 11 gru ndz, 2011 4:04 pm
- Posiadany PUG: 205 XS TU3S 88'
- Numer Gadu-gadu: 5932746
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Re: Z XS'a do XS'a :)
W ostatnich dniach auto otrzymało nowy termostat na 82 stopnie. Stary jak podejrzewałem był 89'C i dlatego teraz jeżdżąc po mieście wskazówka temperatury trzyma się po lewej od kreski 90' a nie po prawej jak wcześniej.
Wczoraj wyjmowałem także maglownicę, która dostała nową tulejkę i została nasmarowana, jednak dalej pojawiają się stuknięcia z prawego przodu gdy jadę 5 na godzinę po podwórku... Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Wczoraj wyjmowałem także maglownicę, która dostała nową tulejkę i została nasmarowana, jednak dalej pojawiają się stuknięcia z prawego przodu gdy jadę 5 na godzinę po podwórku... Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Z XS'a do XS'a :)
Gumy na stabi??
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!