Peugeot 205 Green 89r
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Green 89r
Ja pi!@#$%^ czemu takie rzeczy muszą się dziać?
Miankowy jak sprzedał Greena, to też ktoś wjechał w dupę nowemu właścicielowi
Zderzak do Greena to towar deficytowy, praktycznie nie do zdobycia
Miankowy jak sprzedał Greena, to też ktoś wjechał w dupę nowemu właścicielowi
Zderzak do Greena to towar deficytowy, praktycznie nie do zdobycia
XR in PROGRESS
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Peugeot 205 Green 89r
Witam w gronie posiadaczy tej wspaniałej wersji. Dla mnie jest to najbardziej lifestyle'owa edycja. Muszę przyznać że wóz wydaje się być w świetnej formie - kompletne naklejki wskazują na bezwypadkowość, jak u mnie. No i faktycznie żal że to już 2-gi green z rozbitym tyłem. Muszę chyba uważać. Serdeczne gratulacje - wóz wygląda fantastycznie.
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Peugeot 205 Green 89r
Nic sie nie przejmuj, nic wielkiego się nie stało Popatrz, mówią ze 205 nie zbyt bezpieczna z fabryki wychodziła, a tylko klosz sie rozsyłał, a astra..
Samochód jest na prawde w imponującym stanie, dbaj o niego, a ja będę tu zagladal i sprawdzał co słychać
Pozdrawiam
Samochód jest na prawde w imponującym stanie, dbaj o niego, a ja będę tu zagladal i sprawdzał co słychać
Pozdrawiam
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: Peugeot 205 Green 89r
Tył auta jest twardszy niż przód szczególnie w nowszych, coś te białe zderzaki przyciągają najechania... zobacz co pod zderzakiem bo cimbordzinni było w stanie zgiąć tą grubą blachę co trzyma zderzak do budy... ale to niech się właściciel wypowie .
2.9 V6 ot co !
- GrzesiekGreen
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lip wt, 2014 10:17 pm
- Posiadany PUG: Green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 Green 89r
Na szczęście pod zderzakiem wszystko okazało się proste
Zderzak już naprawiony, teraz zostało dokupić lampę
Zderzak już naprawiony, teraz zostało dokupić lampę
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 Green 89r
do ph1 to się trafiają nówki w dobrej cenie w necie /popyt mały.../
http://www.iparts.pl/czesc/lampa-tylna- ... 00801.html
rozumiem pan z astry płaci
http://www.iparts.pl/czesc/lampa-tylna- ... 00801.html
rozumiem pan z astry płaci
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pyzio_dawca
- Junior
- Posty: 328
- Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
- Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Skawina/Krk
Re: Peugeot 205 Green 89r
Przejzyj belkę, bo może juz sie prosić o wymianę łożysk. Tak było u mnie, czopy jeszcze ok ale łożysk brak, wiec przegladnij ja za w czasu, to obnizysz koszta naprawy;))
A co do kolizji, to myślę ze znajdziesz bez problemu graty żeby po składać Puga;)
A co do kolizji, to myślę ze znajdziesz bez problemu graty żeby po składać Puga;)
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Green 89r
biale zderzaki z tylu sa niestety jak magnes, u mnie po wymianie wytrzymał tydzień chyba i było "panie ja hamowałem ale jakoś tak" i było po zderzaku bo różowe cimborgini na Dębicach rozbiło se pysk próbując wepchnąć mnie pod tramwaj
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Peugeot 205 Green 89r
No biały kolor przyciąga owady to czemu nie kierowców w innych pojazdach. Chociaż na szczęście mój biały Żółw działa tylko na owady
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
- GrzesiekGreen
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lip wt, 2014 10:17 pm
- Posiadany PUG: Green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 Green 89r
Oj dawno mnie tu nie było, prace przy pugu zabierają mi każdą wolną chwilę czasu Niestety 205 od końca sierpnia stoi w garażu, przez szkołę przy samochodzie mogę pracować wyłącznie w soboty. Wszystko zaczęło się niepozornie od tego że chciałem zrobić kilka drobnych zaprawek na lakierze aby na rozpoczęciu roku szkolnego prezentował się godnie Niestety nie skończyło się na tych kilu zaprawkach Na początku auto pozbyło się przodu
Znalazłem tam trochę korozji, którą oczyściłem, nałożyłem 3 warstwy brunoxa i na koniec podkład epoksydowy. Następnie zszedłem pod samochód, w miejscach gdzie wystąpiły początki korozji postąpiłem tak samo jak przy pasie przednim, na sam koniec całą podłogę zabezpieczyłem barankiem.
Później przyszedł czas na środek, przez moją zakręconą głowę w wakacje zapomniałem zamknąć szyberdachu na noc i oczywiście akurat wtedy musiało padać... Wygłuszenie było wilgotne więc nie chcąc doprowadzić do korozji podłogi wymieniłem je na nowe
Jak pamiętacie na początku pisałem że silnik kopci na niebieskie, więc korzystając z okazji że samochód i tak jest rozebrany wyciągnąłem silnik
W sumie to wyciągnąłem wszystko
Skoro komorę silnika miałem już czystą to aż przykro było jej nie pomalować, analogicznie do reszty prac walki z rdzą najpierw brunox, później epoksyd i na koniec lakier.
Aktualnie komora jest już częściowo złożona.
Co do silnika, jego dół jest w doskonałym stanie, ślady po honowaniu jak nowe.
W głowicy uszkodzone są uszczelniacze na 3 zaworach wydechowych. Co polecacie wkładać jakąś inną głowicę (seryjną albo od 1.6) czy robić tą?
To na razie wszystko, przyznam że ten samochód mnie strasznie wymęczył, początkowo wydawało się że wystarczą tylko drobne poprawki a wyszło jak widać (nie wiem może to przez mój charakter), ale i tak nadal go kocham Czekam na komentarze i jakieś słowa zachęty do dalszej pracy
Znalazłem tam trochę korozji, którą oczyściłem, nałożyłem 3 warstwy brunoxa i na koniec podkład epoksydowy. Następnie zszedłem pod samochód, w miejscach gdzie wystąpiły początki korozji postąpiłem tak samo jak przy pasie przednim, na sam koniec całą podłogę zabezpieczyłem barankiem.
Później przyszedł czas na środek, przez moją zakręconą głowę w wakacje zapomniałem zamknąć szyberdachu na noc i oczywiście akurat wtedy musiało padać... Wygłuszenie było wilgotne więc nie chcąc doprowadzić do korozji podłogi wymieniłem je na nowe
Jak pamiętacie na początku pisałem że silnik kopci na niebieskie, więc korzystając z okazji że samochód i tak jest rozebrany wyciągnąłem silnik
W sumie to wyciągnąłem wszystko
Skoro komorę silnika miałem już czystą to aż przykro było jej nie pomalować, analogicznie do reszty prac walki z rdzą najpierw brunox, później epoksyd i na koniec lakier.
Aktualnie komora jest już częściowo złożona.
Co do silnika, jego dół jest w doskonałym stanie, ślady po honowaniu jak nowe.
W głowicy uszkodzone są uszczelniacze na 3 zaworach wydechowych. Co polecacie wkładać jakąś inną głowicę (seryjną albo od 1.6) czy robić tą?
To na razie wszystko, przyznam że ten samochód mnie strasznie wymęczył, początkowo wydawało się że wystarczą tylko drobne poprawki a wyszło jak widać (nie wiem może to przez mój charakter), ale i tak nadal go kocham Czekam na komentarze i jakieś słowa zachęty do dalszej pracy
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 Green 89r
Niezła robota. Nie przesadzaj samochód wymaga małych poprawek. Jak dla mnie poszedłeś szeroko, nie trzeba wywalać silnika, żeby zmienić głowicę. Zrób głowicę tą którą masz. Możliwa jest kombinacja głowicy z 1.6 (większe zawory), ale to jak chcesz na przyszłość podkręcić silnik. Jeżeli tylna belka jest ok. To składak i miłego jeżdżenia.
- GrzesiekGreen
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lip wt, 2014 10:17 pm
- Posiadany PUG: Green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 Green 89r
Wyjąłem go bo sprzęgło było na wykończeniu, no i jeszcze sanki mam do zmiany bo stare przerdzewiały
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 Green 89r
W sumie to wyciągnąłem wszystko
dobrze, że nie zaczęło się od wymiany żarówki
front prac - ogromny, ty wywalasz silnik przy okazji, a niektórzy zabierają się do tego jak do lotu w kosmos
powodzenia i cierpliwości.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- allman1
- Uzalezniony
- Posty: 714
- Rejestracja: 04 mar ndz, 2012 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI 1,9. Pod opieką: 205 XE leżak. Ex. Green. R.I.P. 205 XRD.
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: allman1
- Lokalizacja: Leszno
Re: Peugeot 205 Green 89r
Ech, żebym to ja umiał robić takie rzeczy...
- GrzesiekGreen
- Nowicjusz
- Posty: 54
- Rejestracja: 29 lip wt, 2014 10:17 pm
- Posiadany PUG: Green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 Green 89r
Ale ja tego nie umiem robić, to jest typowy samochód wprawka, 90% rzeczy które robiłem przy tym samochodzie wykonywałem pierwszy raz w życiu. To też jeden z powodów dlaczego tak wolno to wszystko się posuwa