Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Niewycieniowane przejście drzwi - błotnik tył, widać różnicę kolorów. Porysowana klapa z tyłu, podobno da się to spolerować. No i drobnostka - maska do regulacji, ciężko się zamyka.
[edit] Auto po poprawkach odbieram w środę. Ale już sama "nowa" maska robi robotę CTI zupełnie inaczej się już prezentuje.
[edit] Auto po poprawkach odbieram w środę. Ale już sama "nowa" maska robi robotę CTI zupełnie inaczej się już prezentuje.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Panowie, mam do Was pytanie o halogeny SIEM. Jaka jest możliwa regulacja ustawienia? Prawo-lewo, góra-dół, czy tylko góra-dół? Ze zdjęć wydaje mi się że tylko góra-dół. Zauważyłem też, że u lakiernika został skrzywiony prawy halogen. Świeci teraz w lewy dół, zamiast prosto. Zobaczcie moje ostatnie zdjęcie. Nie wiem czy te barany czegoś nie skrzywiły?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- andi_kamachi
- Junior
- Posty: 471
- Rejestracja: 28 kwie czw, 2011 1:58 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4 Roland Garros, 205 1,8DT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa (praca i mieszkanie), Trzcianka k. Wilgi (stąd pochodzę)
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Nie dramatyzuj.
Jest jeden niezawodny sposób, żeby sprawdzić, jak się reguluje (z grubsza) halogeny.
Serio nie użyłeś go?
Jest jeden niezawodny sposób, żeby sprawdzić, jak się reguluje (z grubsza) halogeny.
Serio nie użyłeś go?
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Nie dramatyzuję. Nie mam samochodu pod ręką, stoi u lakiernika do środy. Jak da się to wyregulować to spoko, sam poprawię. Ale jak coś pokrzywili to chciałbym żeby to poprawili do odbioru.
Rozumiem z Twojej odpowiedzi, że nie mam się o co martwić?
[Edit] dobra, znalazłem fotki sposobu montażu halogenów. Teoretycznie nie powinno być problemów.
Rozumiem z Twojej odpowiedzi, że nie mam się o co martwić?
[Edit] dobra, znalazłem fotki sposobu montażu halogenów. Teoretycznie nie powinno być problemów.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Regulacja jest dziecinnie prosta. Dasz rade na pewno
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
No dobra, to jesteśmy gotowi do sezonu
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Junior
- Posty: 123
- Rejestracja: 30 cze pn, 2014 11:16 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 'Le Mans'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Plastki czorne jak nowe!
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Zobaczymy jak jutro w słońcu będą się prezentować. Kończyłem już po ciemku, w garażu.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Świetnie wygląda. A 407 trzymasz przed garażem??
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Garaż u teściów. Stał tam tylko zimą. Teraz już będzie nocował pod blokiem. Zdjęcia "za dnia":
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Kurde, byłem dzisiaj przerejestrować CTI z Rawy do Łodzi i spóźniłem się 7 dni. Dokładnie 30 kwietnia wydali tablice z EL 205 xy.
Plus fotka CTI w obstawie
Plus fotka CTI w obstawie
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Łezka się w oku kręci
A zarazem serce raduje, że auto trafiło w dobre ręce
A zarazem serce raduje, że auto trafiło w dobre ręce
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
A zarazem serce raduje, że auto trafiło w dobre ręce
przyznam szczerze, że lepsze niż moje
orfi - znaleźć kogoś, kto dokończy wiekopomnego dzieła nie było łatwo, ale jak widać cuda się zdarzają, i po maniaku części OEM właścicielem został ktoś kto przywrócił mu zewnętrzny blask
chętnie zobaczę na żywo kiedyś
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Aktualne zdjęcia CTI.
Jak znajdę chwilę czasu to wrzucę relację z "przywracania blasku" w weekend majowy.
Dzięki za uznanie! Staram się.
Bym zapomniał, dzisiaj zatankowałem pierwszy raz w życiu gaz Jutro CTI lecimy do Mielna na weekend, ok. 420km w jedną stronę.
Jak znajdę chwilę czasu to wrzucę relację z "przywracania blasku" w weekend majowy.
Dzięki za uznanie! Staram się.
Bym zapomniał, dzisiaj zatankowałem pierwszy raz w życiu gaz Jutro CTI lecimy do Mielna na weekend, ok. 420km w jedną stronę.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Poniżej relacja z moich prac wykonanych przy CTI w dniu 1 maja:
Zacząłem od polerki tylnej szyby, która była już bardzo mleczna. Preparat użyty to: Meguairs PlastX.
I porównanie przed i po:
Jest różnica, prawda?
Przy okazji używania PlastX, użyłem go zgodnie z instrukcją do polerki tylnych świateł. Dużej różnicy nie widać, bo klosze były w dobrym stanie:
Kolejną rzeczą była tylna listwa trzymająca / naciągająca tylną szybę. Usunięte 3 zapinki, odkręcone 5 śrub i szyba wisi luźno. Musiałem to zrobić, bo podejrzewałem rdzę w tym miejscu - widoczne wybrzuszenia na połaci dachu:
Okazało się, że jest gorzej niż myślałem - listwa jest poważnie zjedzona przez rdzę:
Oprócz tego pojawiła się rdza na karoserii:
Z racji tego, że był to 1 maja, wszystko pozamykane i nie kupiłbym żadnego podkładu i farby (a chciałem skończyć prace tego dnia) - zdecydowałem się pomalować listwę i zabezpieczyć karoserię białą farbą, jaką miałem do dyspozycji (do kaloryferów, można ją kłaść bez podkładu). Zatem dokładne oczyszczenie materiału z rdzy, rozpuszczalnik i cienka warstwa białej farby, po to aby zabezpieczyć przed dalej postępującą korozją. Przy okazji została wyczyszczona cała karoseria, która chowa się pod poszyciem dachu:
Po malowaniu:
Elementy pomalowane zostały odstawione na ok. 6 godzin do wyschnięcia, a ja zająłem się dalszymi pracami.
Następny etap to kompleksowe czyszczenie podsufitki, uszczelek dachu, wewnętrznych warstw dachu i wszystkich pozostałych elementów dachu. Wykorzystane narzędzia to gąbka Kerapour, jakiś APC i szmatka
Tutaj przykład czyszczenia uszczelek:
Zapomniałem zrobić zdjęcia przed i po samej podsufitki. Jest duża różnica, zwłaszcza przy krawędziach dachu.
Następne prace to czyszczenie tylnej półki. Wykorzystałem Meguairs Carpet and Upholstery Cleaner. Na zdjęciu do połowy wyczyszczony mniejszy element:
Później było kompleksowe czyszczenie wnętrza z brudu i kurzu. Każdy plastik, każdy pas i karoseria. Używane APC, szmatka i szczoteczka do zębów:
Wielka chwila, siedzenia wracają po dwóch miesiącach do CTI:
Siedzenia z tyłu już są. Pora na czyszczenie wykładziny. Używany wspomniany wcześniej Meguairs Carpet and Upholstery Cleaner.
Podłoga przed czyszczeniem:
Wyczyszczona ćwiartka pod siedzeniem pasażera, widać że działa:
No i cała podłoga, taaadaam:
W międzyczasie plastiki nabierały czarnego koloru.
Zewnętrzne: Sonax Extreme Żel do plastików zewnętrznych:
Wewnętrzne: Meguairs Natural Shine Protectant:
I od razu montowane do wnętrza:
Do dalszej części zdjęć z prac już praktycznie nie mam, ponieważ zaczął się kończyć dzień, zaczynało padać, a ja byłem jeszcze w lesie. Ale po kolei:
Po wyczyszczeniu wykładziny, przyszedł czas na montaż przednich foteli i nowe dywaniki, które czekały kilka miesięcy na montaż:
Na sam koniec - mycie auta. Dach umyty 303 Convertible Top Cleaner, samo auto jakimś Sonaxem.
Gdy schło - zająłem się detalem - wymianą ramek na tablice. Stare były już zdezelowane, a ja kupiłem nowe i zamówiłem do nich naklejki
Po wyschnięciu - czernienie plastików zewnętrznych - już wspomnianym żelem Sonaxa. Efekt więcej niż zadowalający. Plastiki są czarne. Po kilku deszczach i jednym myciu samochodu - wciąż są czarne jak należy.
Prace rozpocząłem o 6 rano, skończyłem ok. 22:30, praktycznie bez przerw. Na koniec CTI zawitało do garażu:
Zacząłem od polerki tylnej szyby, która była już bardzo mleczna. Preparat użyty to: Meguairs PlastX.
I porównanie przed i po:
Jest różnica, prawda?
Przy okazji używania PlastX, użyłem go zgodnie z instrukcją do polerki tylnych świateł. Dużej różnicy nie widać, bo klosze były w dobrym stanie:
Kolejną rzeczą była tylna listwa trzymająca / naciągająca tylną szybę. Usunięte 3 zapinki, odkręcone 5 śrub i szyba wisi luźno. Musiałem to zrobić, bo podejrzewałem rdzę w tym miejscu - widoczne wybrzuszenia na połaci dachu:
Okazało się, że jest gorzej niż myślałem - listwa jest poważnie zjedzona przez rdzę:
Oprócz tego pojawiła się rdza na karoserii:
Z racji tego, że był to 1 maja, wszystko pozamykane i nie kupiłbym żadnego podkładu i farby (a chciałem skończyć prace tego dnia) - zdecydowałem się pomalować listwę i zabezpieczyć karoserię białą farbą, jaką miałem do dyspozycji (do kaloryferów, można ją kłaść bez podkładu). Zatem dokładne oczyszczenie materiału z rdzy, rozpuszczalnik i cienka warstwa białej farby, po to aby zabezpieczyć przed dalej postępującą korozją. Przy okazji została wyczyszczona cała karoseria, która chowa się pod poszyciem dachu:
Po malowaniu:
Elementy pomalowane zostały odstawione na ok. 6 godzin do wyschnięcia, a ja zająłem się dalszymi pracami.
Następny etap to kompleksowe czyszczenie podsufitki, uszczelek dachu, wewnętrznych warstw dachu i wszystkich pozostałych elementów dachu. Wykorzystane narzędzia to gąbka Kerapour, jakiś APC i szmatka
Tutaj przykład czyszczenia uszczelek:
Zapomniałem zrobić zdjęcia przed i po samej podsufitki. Jest duża różnica, zwłaszcza przy krawędziach dachu.
Następne prace to czyszczenie tylnej półki. Wykorzystałem Meguairs Carpet and Upholstery Cleaner. Na zdjęciu do połowy wyczyszczony mniejszy element:
Później było kompleksowe czyszczenie wnętrza z brudu i kurzu. Każdy plastik, każdy pas i karoseria. Używane APC, szmatka i szczoteczka do zębów:
Wielka chwila, siedzenia wracają po dwóch miesiącach do CTI:
Siedzenia z tyłu już są. Pora na czyszczenie wykładziny. Używany wspomniany wcześniej Meguairs Carpet and Upholstery Cleaner.
Podłoga przed czyszczeniem:
Wyczyszczona ćwiartka pod siedzeniem pasażera, widać że działa:
No i cała podłoga, taaadaam:
W międzyczasie plastiki nabierały czarnego koloru.
Zewnętrzne: Sonax Extreme Żel do plastików zewnętrznych:
Wewnętrzne: Meguairs Natural Shine Protectant:
I od razu montowane do wnętrza:
Do dalszej części zdjęć z prac już praktycznie nie mam, ponieważ zaczął się kończyć dzień, zaczynało padać, a ja byłem jeszcze w lesie. Ale po kolei:
Po wyczyszczeniu wykładziny, przyszedł czas na montaż przednich foteli i nowe dywaniki, które czekały kilka miesięcy na montaż:
Na sam koniec - mycie auta. Dach umyty 303 Convertible Top Cleaner, samo auto jakimś Sonaxem.
Gdy schło - zająłem się detalem - wymianą ramek na tablice. Stare były już zdezelowane, a ja kupiłem nowe i zamówiłem do nich naklejki
Po wyschnięciu - czernienie plastików zewnętrznych - już wspomnianym żelem Sonaxa. Efekt więcej niż zadowalający. Plastiki są czarne. Po kilku deszczach i jednym myciu samochodu - wciąż są czarne jak należy.
Prace rozpocząłem o 6 rano, skończyłem ok. 22:30, praktycznie bez przerw. Na koniec CTI zawitało do garażu:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech