Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Kolejny 205 użytkowany z sensem... Oby tak dalej....
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Kontynuujesz dzieło Orfiego. CTI wygląda znakomicie
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Idzie Mu zdecydowanie lepiej niż mi...a to cieszy...choć jak oglądam te zdjęcia to mi się łezka w oku kręci...
Ale najważniejsze ze to auto jest tam, gdzie być powinno..czyli na drogach...że nim jeździsz, używasz...bo nie ma nic gorszego od super stojącego samotnie w garażu samochodu...
Ale najważniejsze ze to auto jest tam, gdzie być powinno..czyli na drogach...że nim jeździsz, używasz...bo nie ma nic gorszego od super stojącego samotnie w garażu samochodu...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Dzięki Staram się jak mogę.
W tym tygodniu codziennie dojeżdżam nim do pracy - wykorzystuję brak ruchu i małe korki w centrum Łodzi.
Dzisiaj CTI sprawdziłem na hamowni - uzyskany wynik to prawie 155KM. Orfister, ukłony w Twoją stronę
W tym tygodniu codziennie dojeżdżam nim do pracy - wykorzystuję brak ruchu i małe korki w centrum Łodzi.
Dzisiaj CTI sprawdziłem na hamowni - uzyskany wynik to prawie 155KM. Orfister, ukłony w Twoją stronę
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Wjechałem dzisiaj na kanał żeby zmierzyć śrubę spustową oleju. Jest na niestandardowy klucz - w kształcie kwadratu o boku 8 albo 9 mm.
Zaniepokoiła mnie jednak inna rzecz: półośki są zarzygane olejem (z jednej i drugiej strony skrzyni biegów). Na parkingu nie ma plamy oleju, ale chyba uszczelnienie do zrobienia jest z obu stron. Co tam będzie do wymiany?
Druga rzecz - na ośce "luzem" latał taki oto pierścień:
Od czego on tam się znalazł? Czy od skrzyni, czy od drugiej strony? Pasował mi do tego miejsca:
I tam go wsunąłem, ale pewny nie jestem. Czy ten pierścień powinien być jakoś umocowany?
Skrzynia BE4 z 306 1.8 16V.
Zaniepokoiła mnie jednak inna rzecz: półośki są zarzygane olejem (z jednej i drugiej strony skrzyni biegów). Na parkingu nie ma plamy oleju, ale chyba uszczelnienie do zrobienia jest z obu stron. Co tam będzie do wymiany?
Druga rzecz - na ośce "luzem" latał taki oto pierścień:
Od czego on tam się znalazł? Czy od skrzyni, czy od drugiej strony? Pasował mi do tego miejsca:
I tam go wsunąłem, ale pewny nie jestem. Czy ten pierścień powinien być jakoś umocowany?
Skrzynia BE4 z 306 1.8 16V.
Ostatnio zmieniony 09 cze wt, 2015 10:46 pm przez pilot-84, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
stary simering?
a śruba spustowa - pożycz klamkę z drzwi i po sprawie.
a śruba spustowa - pożycz klamkę z drzwi i po sprawie.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Jeżeli to simmering (metalowy?), to z której strony?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Pierścień wsunąłeś we właściwe miejsce. Dziwne, że tak sobie latał, bo powinien ciasno siedzieć przy łożysku.
Klucz możesz kupić gotowy np bety, albo oszlifować przejściówkę 1/2 na 3/8 cala. Kwadrat 3/8 trzeba z dwóch stron nieco zeszlifować i wychodzi idealny klucz
Klucz możesz kupić gotowy np bety, albo oszlifować przejściówkę 1/2 na 3/8 cala. Kwadrat 3/8 trzeba z dwóch stron nieco zeszlifować i wychodzi idealny klucz
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Właśnie latał luzem. No nic zobaczę, czy znowu będzie wypadał.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Dzisiaj został wymieniony olej w CTI. Olej Total Quartz Racing 10W50, nowy filtr Purflux. Stan licznika przy wymianie: 209490.
Dodatkowo zostały poczynione poprawki w mocowaniu rury tłumika końcowego, zaraz za środkowym. W ostatnich 2 tygodniach spadła mi rura 3 razy. Obejma, która była mimo maksymalnego dokręcenia nie ściskała rury. Dlatego została delikatnie zeszlifowana, a rura nacięta i teraz wszystko trzyma się jak należy. Aczkolwiek przedobrzyłem z cięciem bo mam wrażenie że tłumik jest głośniejszy No nic, chciałbym jeszcze w wakacje wstawić normalny wydech, więc jakoś przeżyję
Na koniec - tylna belka została nasmarowana świeżym smarem - system zaawansowanych kalamitek Belkę także do końca wakacji chciałbym zregenerować.
Z racji tego, że przy wlewaniu oleju delikatnie pochlapał się silnik, zdecydowałem się na szybkie mycie silnika. Oto efekty:
Dodatkowo zostały poczynione poprawki w mocowaniu rury tłumika końcowego, zaraz za środkowym. W ostatnich 2 tygodniach spadła mi rura 3 razy. Obejma, która była mimo maksymalnego dokręcenia nie ściskała rury. Dlatego została delikatnie zeszlifowana, a rura nacięta i teraz wszystko trzyma się jak należy. Aczkolwiek przedobrzyłem z cięciem bo mam wrażenie że tłumik jest głośniejszy No nic, chciałbym jeszcze w wakacje wstawić normalny wydech, więc jakoś przeżyję
Na koniec - tylna belka została nasmarowana świeżym smarem - system zaawansowanych kalamitek Belkę także do końca wakacji chciałbym zregenerować.
Z racji tego, że przy wlewaniu oleju delikatnie pochlapał się silnik, zdecydowałem się na szybkie mycie silnika. Oto efekty:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
To, ze pociekło z półosi przy skrzyni to dowód na to, że obecnie produkowane siemringi są słabej jakości. Ten pierścień powinien być przy podporze półosi...nie kojarzę, czy on u mnie był na właściwym miejscu czy nie...ale nie jest to jakaś istotna strategiczna część. Nie przejmowałbym się nim zbytnio. Nabij go na półoś w okolicy podpory i tyle.
Dobrze, ze zmieniłeś olejek na Totala...moje próby praktyczne wykazały że ten silnik lubi taką lepkość i ten olej. Total ma dodatki które wyciszają prace nie nowych już popychaczy hydraulicznych.
Ciesze sie, że pojechałeś na hamownię. Przyznam, ze teraz już wiem, czemu on tak lubi wysokie obroty...wystarczy spojrzeć na charakterystykę...
Ale osobiście uważam, że powinien być mocniejszy.
Ja tego nie zrobiłem, ale w planie było strojenie na hamowni.. i uważam, ze warto by było to zrobić.
Jeśli zdecydujesz się, daj znać... Umówię Cię z Krzyśkiem, on Ci to wystroi za przysłowiową czapkę gruszek
Poklep CTI po masce od mnie
Dobrze, ze zmieniłeś olejek na Totala...moje próby praktyczne wykazały że ten silnik lubi taką lepkość i ten olej. Total ma dodatki które wyciszają prace nie nowych już popychaczy hydraulicznych.
Ciesze sie, że pojechałeś na hamownię. Przyznam, ze teraz już wiem, czemu on tak lubi wysokie obroty...wystarczy spojrzeć na charakterystykę...
Ale osobiście uważam, że powinien być mocniejszy.
Ja tego nie zrobiłem, ale w planie było strojenie na hamowni.. i uważam, ze warto by było to zrobić.
Jeśli zdecydujesz się, daj znać... Umówię Cię z Krzyśkiem, on Ci to wystroi za przysłowiową czapkę gruszek
Poklep CTI po masce od mnie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
CTI poza miastem:
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Przed chwilą wydech został doraźnie uszczelniony pastą do wydechów firmy Berner. Znowu jest względna cisza.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
wygląda przezacnie.
16 sierpnia jestem w łodzi, może spocik?
16 sierpnia jestem w łodzi, może spocik?
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!