Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Bardzo chętnie, w tygodniu nie powinno być problemu. W jakich godzinach bedziesz i w jakich okolicach?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
bede przejazdem w drodze na południe polski, u babci mojej dziewczyny zrobimy sobie przerwe przy ulicy Łowickiej
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
W wątku cisza od miesiąca, ale coś się dzieje. CTI u Michała w 205garage. Dostanie nowy wydech końcowy, regenerację belki i parę mniejszych pierdół. Szczegóły niebawem.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Grzechu_1990
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 19 lip ndz, 2015 1:24 pm
- Posiadany PUG: Forever 1.9D, XSD 1.9D, Rekord E1 2.0S, BMW E39 525D
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Miałem okazję pooglądać, wygląda całkiem przyzwoiciepilot-84 pisze:CTI u Michała w 205garage.
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Martinoo, z oglądania CTI chyba nici. Nadal stoi w 205garage, Michał wciąż nie dzwoni że gotowe do odbioruMartinoo pisze:bede przejazdem w drodze na południe polski, u babci mojej dziewczyny zrobimy sobie przerwe przy ulicy Łowickiej
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Prace powoli dobiegają końca, wreszcie jest nowy tłumik końcowy. Co Wy na to?
Stary:
Nowy:
Chcieliśmy zachować dużą średnicę rury (55 bodajże) i jednocześnie wyciszyć trochę auto.
Stary:
Nowy:
Chcieliśmy zachować dużą średnicę rury (55 bodajże) i jednocześnie wyciszyć trochę auto.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Jak dla mnie bomba! Ten stary podwójny to istny "wieśtjuning"
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
-
- Junior
- Posty: 123
- Rejestracja: 30 cze pn, 2014 11:16 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 'Le Mans'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Nowy lepszy.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Oczywiście, że lepszy, choć pierwszemu daleko do wieśtuningu
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Junior
- Posty: 123
- Rejestracja: 30 cze pn, 2014 11:16 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 'Le Mans'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
słyszałem że ten nowy to niezła rzeźba była
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
A co właściciel na to ?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Już odpowiadam
Więc tak, z tłumikiem trochę zabawy było wg relacji Michała. Chcieliśmy dobrać coś co nie będzie dławiło silnika, coś co będzie miało rurę 55, będzie cichsze i mniejsze, tak żeby nie wystawać jak poprzedni tłumik.
Wybór padł na tłumik do Alfy 156 2.5 V6. Oczywiście trzeba go było do niego dorobić nową rurę i mocowania i z tym Michał się trochę męczył.
Jak wygląda - fotki mój post wyżej. Od spodu: Jak jest teraz?
Przy normalnej jeździe, tak ok 2,5-3k obrotów jest naprawdę cicho. Przy prędkości 90-100km/h praktycznie nie słychać silnika, tylko szum powietrza.
Jak daję ostro gazu - jest głośno, ale przyjemnie głośno. Auto nabrało zupełnie innego brzmienia. Nagram kiedyś dźwięk wydechu, jest naprawdę spoko
Jak z mocą? Na początku wydawało mi się, że trochę toporniej CTI jedzie, ale dzisiaj zrobiłem mały test i chyba jest lepiej. Przy ok 6k obrotów osiągam 100km/h na dwójce. Wcześniej przy 90 wrzucałem trójkę. Test muszę jeszcze powtórzyć bo jechałem w nocy i bardziej uważałem na drogę niż na obrotomierz i licznik.
Teraz wady:
Nie wiem, czy to właściwość samej konstrukcji, czy też jakieś rozszczelnione, ale w zakresie 1,3-1,5k obrotów układ wpada w dosyć głośny rezonans. Szczególnie jest to dokuczliwe jak stoję na światłach i obroty są podniesione, wtedy jest głośno. Też spróbuję to nagrać.
Druga wada jest taka, że po zamontowaniu wydechu, nieco przesunęła się w lewo strumienica (chyba, albo to co po niej zostało) i przy wrzucaniu dwójki wali w nią wodzik (?). Trzeba mega precyzyjnie wrzucać dwójkę, żeby nie zawadzić. Pomysł jest żeby lekko wgnieść strumienicę w tym miejscu i będzie po problemie.
Więc tak, z tłumikiem trochę zabawy było wg relacji Michała. Chcieliśmy dobrać coś co nie będzie dławiło silnika, coś co będzie miało rurę 55, będzie cichsze i mniejsze, tak żeby nie wystawać jak poprzedni tłumik.
Wybór padł na tłumik do Alfy 156 2.5 V6. Oczywiście trzeba go było do niego dorobić nową rurę i mocowania i z tym Michał się trochę męczył.
Jak wygląda - fotki mój post wyżej. Od spodu: Jak jest teraz?
Przy normalnej jeździe, tak ok 2,5-3k obrotów jest naprawdę cicho. Przy prędkości 90-100km/h praktycznie nie słychać silnika, tylko szum powietrza.
Jak daję ostro gazu - jest głośno, ale przyjemnie głośno. Auto nabrało zupełnie innego brzmienia. Nagram kiedyś dźwięk wydechu, jest naprawdę spoko
Jak z mocą? Na początku wydawało mi się, że trochę toporniej CTI jedzie, ale dzisiaj zrobiłem mały test i chyba jest lepiej. Przy ok 6k obrotów osiągam 100km/h na dwójce. Wcześniej przy 90 wrzucałem trójkę. Test muszę jeszcze powtórzyć bo jechałem w nocy i bardziej uważałem na drogę niż na obrotomierz i licznik.
Teraz wady:
Nie wiem, czy to właściwość samej konstrukcji, czy też jakieś rozszczelnione, ale w zakresie 1,3-1,5k obrotów układ wpada w dosyć głośny rezonans. Szczególnie jest to dokuczliwe jak stoję na światłach i obroty są podniesione, wtedy jest głośno. Też spróbuję to nagrać.
Druga wada jest taka, że po zamontowaniu wydechu, nieco przesunęła się w lewo strumienica (chyba, albo to co po niej zostało) i przy wrzucaniu dwójki wali w nią wodzik (?). Trzeba mega precyzyjnie wrzucać dwójkę, żeby nie zawadzić. Pomysł jest żeby lekko wgnieść strumienicę w tym miejscu i będzie po problemie.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Pod koniec sierpnia, po miesięcznym pobycie CTI w 205garage auto odebrałem po następujących pracach:
- pełna regeneracja belki (Stukanie z lewej strony to był luz na łożyskach w rurze. Prawa strona bardzo słabo wyglądała, na czopie były już wżery, smar zlikwidował tylko piszczenie, ale łożyska się rozpadły - to info od Michała). Rury też nie dało się uratować.
- nowe łączniki stabilizatora
- nowe śruby sworzni
- nowy uszczelniacz półosi
- nowe łożysko podpory półosi i pierścień zabezpieczający (na szczęście nie było tam żadnych przeróbek i wszedł oryginał)
- wymiana oleju przekładniowwego
- nowy wydech o którym mowa w poście powyżej
Przy okazji demontażu belki, tył został obniżony. Wg mnie jest trochę za nisko, jestem umówiony z Michałem że przy najbliższej okazji gdy będę w Warszawie to go podniesiemy.
Do niemałych wydatków doszła jeszcze potrzeba wymiany opon, ponieważ na jednej zrobiło się jajo:
Kupiłem Vredesteiny Sportrac 5 w rozmiarze 195/50R15. Na razie założone tylko na przód.
- pełna regeneracja belki (Stukanie z lewej strony to był luz na łożyskach w rurze. Prawa strona bardzo słabo wyglądała, na czopie były już wżery, smar zlikwidował tylko piszczenie, ale łożyska się rozpadły - to info od Michała). Rury też nie dało się uratować.
- nowe łączniki stabilizatora
- nowe śruby sworzni
- nowy uszczelniacz półosi
- nowe łożysko podpory półosi i pierścień zabezpieczający (na szczęście nie było tam żadnych przeróbek i wszedł oryginał)
- wymiana oleju przekładniowwego
- nowy wydech o którym mowa w poście powyżej
Przy okazji demontażu belki, tył został obniżony. Wg mnie jest trochę za nisko, jestem umówiony z Michałem że przy najbliższej okazji gdy będę w Warszawie to go podniesiemy.
Do niemałych wydatków doszła jeszcze potrzeba wymiany opon, ponieważ na jednej zrobiło się jajo:
Kupiłem Vredesteiny Sportrac 5 w rozmiarze 195/50R15. Na razie założone tylko na przód.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Kolejne pokolenie rozpoczyna przygodę z CTI
Ostatnio zmieniony 01 paź czw, 2015 10:38 pm przez pilot-84, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Junior
- Posty: 123
- Rejestracja: 30 cze pn, 2014 11:16 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 'Le Mans'
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
ZAPAŁ JEST