Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Dzieki !
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Dodam jeszcze, że klimat obniżanych aut nieszczególnie mi leży, ale Avera auto bardzo ładnie się prezentuje i wyróżniało się z pozostałych aut w hali. Środek jest piękny, szkoda że auto było zamknięte i nie było przy nim właściciela.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Jeszcze większa gleba i szersze opony
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Szczerze mówiac to aktualnie nic nie robie. Peugeot stoi i czeka.
Nie wiem czy sie cos zmieni.
Mam jeszcze starą grand vitare i musze ją troche ogarnac, zeby byla niezawodnym daily.
Nie wiem czy sie cos zmieni.
Mam jeszcze starą grand vitare i musze ją troche ogarnac, zeby byla niezawodnym daily.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Zdaje się, że mam beżowy zegarek do deski ph1
- Załączniki
-
- images.jpg (8.53 KiB) Przejrzano 13493 razy
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Nowak, nie chcesz odsprzedać zegarka? No pasowałby u mnie !
https://youtu.be/32XH4vjAqlI
Dwa lata mineły i zbudowałem air. Co prawda tylko na przód, bo ma to służyć tylko poprawie funkcjonalności. No i nie składa się tak jakbym chciał, ale z tym jeszcze poćwiczę.Manwe pisze:czy wietrzę tu powietrze ??
https://youtu.be/32XH4vjAqlI
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
No jasne Tam jego miejsce
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Ale po co ? Powoli robi się pinmp my ride ..pimp my peżot ...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- aver
- Junior
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
- Posiadany PUG: XTD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Konin-Poznań
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Xzibit lubi to.Orfister pisze:Ale po co ? Powoli robi się pinmp my ride ..pimp my peżot ...
EDIT.
A tak na serio. Styl stance to moja zajawka. Takie już moje zboczenie i poczucie estetyki, że niski samochód wygląda lepiej. Stylistyka aut DTM z dawnych lat mnie zachwyca.
Zdecydowałem się na pneumatyczne zawieszenie, które zresztą jest niewidoczne, ze względu na ograniczenia. Progi zwalniające, czy koleiny to akurat nie był problem, ale nie chciałbym zawisnąć na przejeździe kolejowym i w pośpiechu wyciągać linke holowniczą, lub poprostu zostawić auto i czekać na pociąg..
Jak dla mnie same plusy. Instalacja jest szczelna i świetnie się sprawuje.
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
Oczywiście, wielki szacunek dla Ciebie za pracę i za wkład w auto, ale te wszystkie amerykańskie ( air ) i niemieckie ( gleba ) bajery nijak się mają do klimatu jaki niesie za sobą Peugeot 205...oczywiście jako właściciel masz prawo robić z autem co Ci się podoba, ale wiesz jak jest, takie customowe poczynania bardziej pasują do starych krążowników i stuningowanych beemek szorujacych podwoziem o namalowane pasy na jezdni, niż do zacnego stonowanego i kultowego już klasyka jakim jest 205...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peżo XTD 1986r. Beige Mayfair
A ja bardzo szanuję Michała, jego poczucie estetyki i ten projekt. Naprawdę zrobiony jest ze smakiem, ze świetnym podejściem do detali.
Były różne mody na modyfikacje, które przetrzebiły populację 205, jak minister Szyszko puszczę, zapewne i ta się kiedyś skończy, ale pokrzepiające jest to, że Aver będzie mógł wtedy wrócić do stadium kozy. Wszystkie zmiany u niego są odwracalne.
Póki co - ten złoty wóz to jeden z naszych najlepszych towarów eksportowych. Wizytówka sceny 205. I choćbym do boju wysłał Griffe, GTI, czy cokolwiek ze swojej stajni, to i tak zglebiony dizel z Morettami, na tłustej glebie będzie robił (wizualnie) lepszą robotę.
O wrażeniach z jazdy się nie wypowiadam, bo wiadomo, że najlepiej po dziurach pogina zwyklak na chudej stalówce
Były różne mody na modyfikacje, które przetrzebiły populację 205, jak minister Szyszko puszczę, zapewne i ta się kiedyś skończy, ale pokrzepiające jest to, że Aver będzie mógł wtedy wrócić do stadium kozy. Wszystkie zmiany u niego są odwracalne.
Póki co - ten złoty wóz to jeden z naszych najlepszych towarów eksportowych. Wizytówka sceny 205. I choćbym do boju wysłał Griffe, GTI, czy cokolwiek ze swojej stajni, to i tak zglebiony dizel z Morettami, na tłustej glebie będzie robił (wizualnie) lepszą robotę.
O wrażeniach z jazdy się nie wypowiadam, bo wiadomo, że najlepiej po dziurach pogina zwyklak na chudej stalówce
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich