Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Orfi pisal w swoim temacie z jakiego auta jest ta chlodniczka. Chyba Partner w dizlu?
GTI_Efekt Masy
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Tak, pisał. Nawet pisał że kupił nową chlodniczkę która była jeszcze mniejsza, od Berlingo. Ta którą wczoraj oglądałem też była od Berlingo.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Czytam czytam....i podpowiadam...cienkie chłodniczki oleju były montowane w dieslach ale nie doładowanych..czyli wszelakich DW...w jakimś XUD też widziałem chyba...
Trzeba mocno uważać na płyn chłodniczy w tych silnikach..aczkolwiek w tym konkretnym egzemplarzu jest bardzo mocna uszczelka pod głowicą ( wzmacniana miedzianą blaszką ) więc nie bój się o przegrzanie.
Ciesze się, że autko śmiga...oby tak dalej
Trzeba mocno uważać na płyn chłodniczy w tych silnikach..aczkolwiek w tym konkretnym egzemplarzu jest bardzo mocna uszczelka pod głowicą ( wzmacniana miedzianą blaszką ) więc nie bój się o przegrzanie.
Ciesze się, że autko śmiga...oby tak dalej
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Gdybym kupił jeszcze mniejszą chłodniczkę, to rozumiem że do wymiany także ta śruba, która trzma wymiennik? Czyli na rysunku ten łącznik (nr 3)? Będę w takim razie szukał takiej.Orfister pisze:Czytam czytam....i podpowiadam...cienkie chłodniczki oleju były montowane w dieslach ale nie doładowanych..czyli wszelakich DW...w jakimś XUD też widziałem chyba...
Prawdopodobnie byłem 3 (na około 70 aut).MaciekD pisze: jaki wynik próby ??
1. Porsche 944: 40,20sek
2. Fiat 500 Abarth: 40,80sek
Mój czas 41,07sek
Niestety kartka z wynikami zaginęła, organizator powiedział że tylko 2 auta miały poniżej 41 sekund.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Tak, dokładnie, ta śruba również.
Nie mogli się pogodzić, ze jakiś peżot i to ze szmatą na dachu objechał bardziej prestiżowe auta...i się wzięła i karteczka zginęłą
Nie mogli się pogodzić, ze jakiś peżot i to ze szmatą na dachu objechał bardziej prestiżowe auta...i się wzięła i karteczka zginęłą
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
CTI ostatnio mało używane. Czeka, aż wykonamy diagnostykę ostatnich problemów (dla niezaznajomionych - odsyłam do wątku: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=25&t=29858).
W międzyczasie parę rundek po mieście i parę fotek. Oto jedna z nich: Na przyszły rok, na sierpień CTI jest zamówione jako auto do ślubu
W międzyczasie parę rundek po mieście i parę fotek. Oto jedna z nich: Na przyszły rok, na sierpień CTI jest zamówione jako auto do ślubu
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
No i sezon uważam za zakończony:
- malowanie: maska, grill, drzwi pasażera, błotnik prawy tył, zrobiony prawy próg (zaczynała się dziura na łączeniu słupka B)
- obicie siedzeń nową tapicerką (środkowy materiał - krata, pozostał oryginalny)
- regeneracja kierownicy skórzanej (środki Renoskór)
- nowe wahacze przód (rts) + ustawiona zbieżność
- nowe tarcze przód (trw)
- nowe klocki przód (trw)
- pełna regeneracja belki
- nowe łączniki stabilizatora
- nowe śruby sworzni
- nowy uszczelniacz półosi
- nowe łożysko podpory półosi i pierścień zabezpieczający
- nowy wydech końcowy
- założone oryginalne felgi Speedline SL299
- polerka tylnej szyby i reflektorów tylnich
- czyszczenie filtra stożkowego dedykowanym zestawem JR
- wymiana oleju i filtra (Total Racing + Purflux)
- wymiana oleju przekładniowwego
- wymiana płynu chłodniczego
- porządne czyszczenie wnętrza (uszczelki i mechanizm dachu, pranie wykładziny, czyszczenie i konserwacja plastików)
- konserwacja plastików na zewnatrz (zderzaki, listwy poszerzające, lusterka)
- detale typu: nowe dywaniki dedykowane do modelu (z obszyciem z ekoskóry), nowe ramki pod tablice Peugeot Talbot Sport, nowe wycieraczki Bosch, założenie nowego emblematu na gałkę zmiany biegów (czerwona od GTI)
CTI spisywało się świetnie przez cały okres w jakim było używane, tj. maj-październik. Przynosiło frajdę z jazdy mi, jak również pasażerom, którzy mieli okazję się przejechać.
Pod koniec sezonu niestety pojawiły się "przygody":
- na zakończeniu sezonu klasyków łódzkich (3 października) CTI się grzał, prawdopodobnie było mało płynu chłodniczego, lub zaciął się termostat. Na szczęście po tej przygodzie silnik nie ma problemów z uszczelką. Więcej problemów z przegrzewaniem się nie było.
- zdarty kawałek lakieru bezbarwnego na tylnej klapie (żonka pomagała odklejać naklejki po rajdzie...)
- pod koniec października silnik zaczął przerywać, jakby dostawać zadyszki. Dzisiaj krzycho-g sprawdzał, czy to nie wina VEMS-a. Stety albo niestety nie. Padło na świece. Mam je sprawdzić i ewentualnie wymienić i zobaczymy czy problem będzie pojawiał się dalej.
- pojawiła się jakaś wilgoć w bagażniku, przy błotniku od strony kierowcy.
Także jest co robić w 2016
CTI umyte, wysuszone, przykryte pokrowcem w suchym, lekko przewiewnym garażu - do zobaczenia na wiosnę!
Krótkie podsumowanie prac wykonanych w CTI w tym roku:- malowanie: maska, grill, drzwi pasażera, błotnik prawy tył, zrobiony prawy próg (zaczynała się dziura na łączeniu słupka B)
- obicie siedzeń nową tapicerką (środkowy materiał - krata, pozostał oryginalny)
- regeneracja kierownicy skórzanej (środki Renoskór)
- nowe wahacze przód (rts) + ustawiona zbieżność
- nowe tarcze przód (trw)
- nowe klocki przód (trw)
- pełna regeneracja belki
- nowe łączniki stabilizatora
- nowe śruby sworzni
- nowy uszczelniacz półosi
- nowe łożysko podpory półosi i pierścień zabezpieczający
- nowy wydech końcowy
- założone oryginalne felgi Speedline SL299
- polerka tylnej szyby i reflektorów tylnich
- czyszczenie filtra stożkowego dedykowanym zestawem JR
- wymiana oleju i filtra (Total Racing + Purflux)
- wymiana oleju przekładniowwego
- wymiana płynu chłodniczego
- porządne czyszczenie wnętrza (uszczelki i mechanizm dachu, pranie wykładziny, czyszczenie i konserwacja plastików)
- konserwacja plastików na zewnatrz (zderzaki, listwy poszerzające, lusterka)
- detale typu: nowe dywaniki dedykowane do modelu (z obszyciem z ekoskóry), nowe ramki pod tablice Peugeot Talbot Sport, nowe wycieraczki Bosch, założenie nowego emblematu na gałkę zmiany biegów (czerwona od GTI)
CTI spisywało się świetnie przez cały okres w jakim było używane, tj. maj-październik. Przynosiło frajdę z jazdy mi, jak również pasażerom, którzy mieli okazję się przejechać.
Pod koniec sezonu niestety pojawiły się "przygody":
- na zakończeniu sezonu klasyków łódzkich (3 października) CTI się grzał, prawdopodobnie było mało płynu chłodniczego, lub zaciął się termostat. Na szczęście po tej przygodzie silnik nie ma problemów z uszczelką. Więcej problemów z przegrzewaniem się nie było.
- zdarty kawałek lakieru bezbarwnego na tylnej klapie (żonka pomagała odklejać naklejki po rajdzie...)
- pod koniec października silnik zaczął przerywać, jakby dostawać zadyszki. Dzisiaj krzycho-g sprawdzał, czy to nie wina VEMS-a. Stety albo niestety nie. Padło na świece. Mam je sprawdzić i ewentualnie wymienić i zobaczymy czy problem będzie pojawiał się dalej.
- pojawiła się jakaś wilgoć w bagażniku, przy błotniku od strony kierowcy.
Także jest co robić w 2016
CTI umyte, wysuszone, przykryte pokrowcem w suchym, lekko przewiewnym garażu - do zobaczenia na wiosnę!
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
W wigilię, korzystając z wiosennej pogody, CTI został wyprowadzony z garażu i przewietrzony. Jednak głównym zadaniem było przesmarowanie wszystkich uszczelek silikonem.
Są jakieś polecane preparaty, żeby to skleić albo w inny sposób uszczelnić?
Zauważyłem również prawdopodobny powód wilgoci w lewym tylnim błotniku/podłodze bagażnika. To minimalna dziurka pokazana na zdjęciu:
Nie przyglądałem się temu dokładnie, ale chyba w tym miejscu woda dostawała się do środka. Nie było tam żadnej kałuży, a jedynie "zapocenie" po wewnętrznej stronie błotnika. O tak to wyglądało w listopadzie:
Teraz jest już sucho (wybebeszyłem cały bagażnik, podniosłem tylne siedzienia, oderwałem boczki, zostawiłem lekko uchylone szyby, żeby wywietrzało. Na wiosnę trzeba zająć się tym kawałkiem dachu. Są jakieś polecane preparaty, żeby to skleić albo w inny sposób uszczelnić?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
W wątku cisza ponieważ za bardzo nic się nie dzieje. Zbieram z rynku przydatne graty: nowy naciag, manetkę wycieraczek, czy spinki do listw.
W międzyczasie nastąpiła zmiana codziennego wozidła. W miejsce 407 pojawiła się C4.
W międzyczasie nastąpiła zmiana codziennego wozidła. W miejsce 407 pojawiła się C4.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Tyle że 7 lat młodsze
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
ważne że francuskie
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Bardzo ładna C4 znajoma ma taką, benzynę wolnossącą, kupili nową w 2011 albo 2012, ale za bardzo się nie znają na wozach, bo raz jak nie chciał zapalać, to zabrali do ASO gdzie stwierdzili, że świece się zużyły dziwne to. Zapłacili jak za zboże oczywiście. Raz z nią jechałem, środek piękny, zegary i ich podświetlenie życzę udanego użytkowania
205 XS rulez
205 XS rulez
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
CTI dzisiaj został odpalony pierwszy raz od wigilii (czyli po 3 miesiącach). Niestety akumulator nie dał rady. Po dwóch próbach, za trzecim razem już nie zakrecił. Na kable odpalił od strzała, w zasadzie bez kręcenia, wydaje mi się że już czas na nowy akumulator, bo na moim coś wolno kręcił już jesienią.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Dzisiaj kupiłem takie oto fanty. Nie są mi potrzebne i nie wiem czy będą pasować, ale były za 12zł sztuka więc wziąłem
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech