Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Raczej nie będą pasowały w Cti są raczej Girlingi. Ale faktycznie cena ko(s)micznie niska
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Jakie są różnice między Bendixem, a Girlingiem? W rozpisce od producenta jest m.in CTI:
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=1#tabs=1
Dorzucam fotkę ze świąteczno-poniedziałkowego wietrzenia.
http://autowanda.pl/?page=catalog/produ ... t=1#tabs=1
Dorzucam fotkę ze świąteczno-poniedziałkowego wietrzenia.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Różnica jest w ksztalcie od strony tarczy kotowniczej. Co ciekawe bendixow też są przynajmniej 2 rodzaje
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
CTI po przerwie zimowej zostało wyciągnięte z garażu i już stoi pod blokiem (od poniedziałku). Znowu były problemy z odpaleniem, musiałem odpalać na kable dlatego zaraz we wtorek kupiłem nowy akumulator. Dokładnie taki sam Varty jak był poprzednio.
Zająłem się też wymianą świec i mam nadzieję że to pomoże i silnik nie będzie już przerywał. Na razie idzie to jak krew z nosa bo nie mam za bardzo czasu i robię to wieczorami.
Jest jeszcze jeden problem: mianowicie drzwi pasażera nie chcą się otworzyć. Centralny nie otwiera zamka, próba otworzenia kluczem nic nie daje - nie da się przekręcić kluczyka w stronę odryglowania. Nie da się też otworzyć od środka.
Zająłem się też wymianą świec i mam nadzieję że to pomoże i silnik nie będzie już przerywał. Na razie idzie to jak krew z nosa bo nie mam za bardzo czasu i robię to wieczorami.
Jest jeszcze jeden problem: mianowicie drzwi pasażera nie chcą się otworzyć. Centralny nie otwiera zamka, próba otworzenia kluczem nic nie daje - nie da się przekręcić kluczyka w stronę odryglowania. Nie da się też otworzyć od środka.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Dzisiaj spędziłem trochę czasu na czyszczeniu gniazd świec i samych świec. Niestety samych świec nie wymieniłem na nowe, ponieważ te które przyszły okazały się być innym modelem niż zamówiłem.
Zamontowane w CTI są świece model: BERU 14F-6DPUR2. Mają one mocowanie od strony cewki M4/SAE, tzn można odkręcić główkę SAE i wtedy otrzymujemy gwint M4, który pasuje do cewek, które są zamontowane w CTI. Takie dokładnie zamówiłem, jednak okazało się że przyszedł model 14F-6DPURU2 (który jest następcą 14F-6DPUR2). On niestety ma mocowanie tylko SAE i to już nie wchodzi w cewkę.
Generalnie jest problem z dobraniem cewki z mocowaniem M4. 3 godziny jeździłem dzisiaj po Łodzi od sklepu do sklepu i niestety nigdzie nie udało się takich dostać. Zamówiłem w jednym, mają mieć na poniedziałek, ale obawiam się, że przyjdzie faktycznie model 14F-6DPURU2 :/ Ciężka sprawa.
Niezależnie od braku świec do wymiany - i tak trzeba było wyczyścić gniazda w pokrywie. Po kolei:
Jak w październiku wystrzelił mi płyn chłodniczy i zachlapał cały silnik - gniazda, cewki i świece zostały zalane. Myślałem, że pod wpływem temperatury płyn powoli wyparuje i będzie ok. Okazuje się że jednak po pół roku i przejechaniu jakichś 400-500km nie wyparował i co więcej, po wyjęciu cewek - jest tam pełno syfu. W ruch poszło sprężone powietrze, papier i cienki śrubokręt, ale okazało się że najlepiej sprawdzają się chusteczki nawilżane dla dzieciaka i patyczki do szaszłyków Oczyściłem gniazda najlepiej jak się dało, a następnie wykręciłem świece. Mam nadzieję, że żaden syf nie dostał się do komor spalania. Tu miałem największe obawy. Nie potrafię określić stanu świec, same elektrody były suche, ale gwinty były przemoczone płynem chłodzącym. Na powyższym zdjęciu świeca po lewej jest już oczyszczona.
Świece po czyszczeniu: Świece wyczyściłem druciakiem i z powrotem włożyłem na miejsce i wszystko podłączyłem. CTI odpaliło normalnie, wcześniej wydaje mi się, że dłużej kręciło, a teraz zapaliło prawie od razu, także jakaś poprawa jest, ale podczas pracy na biegu jałowym i dodawania gazu - zadyszka się wciąż pojawia. Nie miałem już czasu, żeby zrobić rundę i sprawdzić jak teraz pracuje silnik pod obciążeniem. Szkoda, że nie udało się wsadzić nowych świec, ale chociaż już mam wszystko przygotowane do ich wymiany.
Zamontowane w CTI są świece model: BERU 14F-6DPUR2. Mają one mocowanie od strony cewki M4/SAE, tzn można odkręcić główkę SAE i wtedy otrzymujemy gwint M4, który pasuje do cewek, które są zamontowane w CTI. Takie dokładnie zamówiłem, jednak okazało się że przyszedł model 14F-6DPURU2 (który jest następcą 14F-6DPUR2). On niestety ma mocowanie tylko SAE i to już nie wchodzi w cewkę.
Generalnie jest problem z dobraniem cewki z mocowaniem M4. 3 godziny jeździłem dzisiaj po Łodzi od sklepu do sklepu i niestety nigdzie nie udało się takich dostać. Zamówiłem w jednym, mają mieć na poniedziałek, ale obawiam się, że przyjdzie faktycznie model 14F-6DPURU2 :/ Ciężka sprawa.
Niezależnie od braku świec do wymiany - i tak trzeba było wyczyścić gniazda w pokrywie. Po kolei:
Jak w październiku wystrzelił mi płyn chłodniczy i zachlapał cały silnik - gniazda, cewki i świece zostały zalane. Myślałem, że pod wpływem temperatury płyn powoli wyparuje i będzie ok. Okazuje się że jednak po pół roku i przejechaniu jakichś 400-500km nie wyparował i co więcej, po wyjęciu cewek - jest tam pełno syfu. W ruch poszło sprężone powietrze, papier i cienki śrubokręt, ale okazało się że najlepiej sprawdzają się chusteczki nawilżane dla dzieciaka i patyczki do szaszłyków Oczyściłem gniazda najlepiej jak się dało, a następnie wykręciłem świece. Mam nadzieję, że żaden syf nie dostał się do komor spalania. Tu miałem największe obawy. Nie potrafię określić stanu świec, same elektrody były suche, ale gwinty były przemoczone płynem chłodzącym. Na powyższym zdjęciu świeca po lewej jest już oczyszczona.
Świece po czyszczeniu: Świece wyczyściłem druciakiem i z powrotem włożyłem na miejsce i wszystko podłączyłem. CTI odpaliło normalnie, wcześniej wydaje mi się, że dłużej kręciło, a teraz zapaliło prawie od razu, także jakaś poprawa jest, ale podczas pracy na biegu jałowym i dodawania gazu - zadyszka się wciąż pojawia. Nie miałem już czasu, żeby zrobić rundę i sprawdzić jak teraz pracuje silnik pod obciążeniem. Szkoda, że nie udało się wsadzić nowych świec, ale chociaż już mam wszystko przygotowane do ich wymiany.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Po wyczyszczeniu świec jest o wiele lepiej, ale wciąż nie idealnie. Auto odzyskało wigor, zadyszki łapie teraz tylko ma dwójce w zakresie 2000-3000 obr. Na wolnych obrotach praktycznie nie faluje.
Jak jest zimny to nawet tego nie ma.
Jak jest zimny to nawet tego nie ma.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Piszę sam do siebie ale co tam
Dzisiaj pojechałem do pracy i trochę pojeździłem po mieście (ok 15km). Objawy zadyszki zniknęły całkowicie!
Dzisiaj pojechałem do pracy i trochę pojeździłem po mieście (ok 15km). Objawy zadyszki zniknęły całkowicie!
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Bo samochód lubi jeździć. Jak się tylko grzebie to zawsze coś będzie się psuć...
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
W drzwiach winny jest zacięty siłownik zamka albo klamka zewnetrzna, a właściwie jej cięgło.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
a tak patrząc na świece to zalecał bym zmienienie uszczelniacza kanału świec
- szasz
- Uzalezniony
- Posty: 739
- Rejestracja: 10 lip czw, 2014 8:45 am
- Posiadany PUG: XS '92 [i] Partner Tepee Outdoor 1.6 HDI [i] Citroen C4 1.6 BlueHDI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Gdańsk, miasto rodzinne Tomaszów Lubelski
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Nie przejmuj się. Wątek samochodu jest również dziennikiem, w którym zamieszczasz informacje, co się działo z wozem, co zrobiłeś, kupiłeś, naprawiłeś, zamontowałeś tak go należy traktować. Oczywiście fajnie, jak ktoś Ci kibicuje i udziela wskazówek, ale z tym jest różnie na forumpilot-84 pisze:Piszę sam do siebie ale co tam
Co do wozu, to moim zdaniem świece nie są przyczyną takiego zachowania silnika.
Pzdr.
205 XS rulez
Zawsze iść, rozkaz który mam we krwi..
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Czy te świece które wykręciłeś to były jeszcze "moje" ?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Tak. I cały czas są bo nie mogę ich dostać. Masz pomysł gdzie je kupić?
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Przyznam, że nie bardzo..ale ta informacja którą mi przekazałeś jest interesująca..bo miałem mieć załozone denso irydowe
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- pilot-84
- Uzalezniony
- Posty: 550
- Rejestracja: 02 sty śr, 2013 11:29 am
- Posiadany PUG: 5008 mk2 1.2 ||| były: 205 CTI Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
- Numer Gadu-gadu: 0
- Login tlen: pilot-84
- Lokalizacja: Łódź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
Świece są irydowe Beru. Problem jest taki że do cewek pasuje złącze M4. Te świece które są mają typ złącza M4/SAE, tzn odkręcasz koncowkę SAE i masz śrubę M4.
Niestety ten model został zastąpiony wersją z jednym odlewem SAE. Na nie nie da się założyć cewek.
Szukałem w kilku sklepach w Łodzi, zamawiałem już 4 zestawy które wg katalogu (intercars i 4cars) mogą mieć M4 i niestety zawsze przychodzą tylko z SAE.
Niestety ten model został zastąpiony wersją z jednym odlewem SAE. Na nie nie da się założyć cewek.
Szukałem w kilku sklepach w Łodzi, zamawiałem już 4 zestawy które wg katalogu (intercars i 4cars) mogą mieć M4 i niestety zawsze przychodzą tylko z SAE.
Moje Peugeot: 5008 mk2 1.2 | 205 RG 1.4
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech
Wcześniej: 205 CTI 1.9 Mi16 | 307sw 2.0HDi | 407sw 2.0 HDi | 5008 mk2 1.2puretech