205 Winner 1.1 Miami Blue
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Przeca napisałem wyżej że wtrysk jest Magnetti Marelli.
Nie, nic nie wymieniałem, tak było w oryginale.
Zapłon jest w pełni elektroniczny i w obudowie koła zamachowego siedzi czujnik położenia wału. Moduł zapłonowy jest z lewej strony silnika przykręcony do kielicha mc persona - to te widoczne różnice po podniesieniu maski.
Miałem Boscha w TU3M, w poprzednim czarnym XSie, spalanie było wysokie, oj nawet bardzo wysokie jak na 1.4... od 8 latem, do 14 litrów zimą brało tamto auto, i za chiny nie szło dojść dlaczego..
Nie, nic nie wymieniałem, tak było w oryginale.
Zapłon jest w pełni elektroniczny i w obudowie koła zamachowego siedzi czujnik położenia wału. Moduł zapłonowy jest z lewej strony silnika przykręcony do kielicha mc persona - to te widoczne różnice po podniesieniu maski.
Miałem Boscha w TU3M, w poprzednim czarnym XSie, spalanie było wysokie, oj nawet bardzo wysokie jak na 1.4... od 8 latem, do 14 litrów zimą brało tamto auto, i za chiny nie szło dojść dlaczego..



- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue


Ostatnio niewiele działo się w temacie PUGa, kompletowanie niektórych części, oraz budżetu na nie trochę się obsunął. W ostatnim czasie auto śmigało głównie tylko po mieście. W między czasie włożyłem welury z mojego poprzedniego XS-a. Oraz JBL GTO w półkę. Musiałem tez wymienić przednią szybę która pękła mi zima od kamyszka, szybę dymiona akurat mieli w Kaliszu w Nordglasie, szyba 185zł, wymiana na doczekaniu 20zł.
A tutaj fotka ostatnio kupionych gratów. Felgi jedynie wróciły z prostowania, czeka je malowanie.
Pasy czerwone do prania.
Dokładka do pospawania w jednym miejscu, ale za to w około otworu haka jest cała, niewyłamana.
Stabilizator 23mm.
Mocowania zderzaka z nierdzewki.
Cięgna skrzyni-Unibale.
Szybki tył uchylne, jest komplet, uszczelki i uchwyty-nie ma ich na zdjęciu.
Mam jeszcze w piwnicy skrzynie XS/Rallye 14:60.

Lusterka z regulacją od wewnątrz.
Elektrykę szyb i centralny.
Używane amory KW na tył, po regeneracji.
Lite tarcze Hart nacinane i nawiercane, prawie nowe z bratowego xs.
Mam tez belkę z XS, muszę z niej wyciągnąć stabilizator i przełożyć, ale narazie nie wiem jak się za to zabrać, oraz pomierzyć drążki skrętne, jeśli będą grubsze niż te co mam wersja 1.1, to też przełożyć.
Nadal poszukuję popielniczki czarnej kompletnej sprawnej i nie połamanej.
Kieszeni drzwi czarnych niepołamanych.
Błotnika przedniego prawego, kolor obojętny.
Haka przedniego z GTI.
Na dniach przyjadą kolejne graty. Stay tuned




- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Mar.wow ma na sprzedaż hak do GTI
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Nowe zderzaki zamienniki, niewiem co mnie podkusiło=dziadostwo, no ale musiałem założyć już na przód, bo miałem połamany. Nowe żarówki Bosma H4, lekko niebieskie bańki, fajnie świecą i nawet trochę jaśniej niż Philipsy +30%.
Dotarły też w końcu letnie gumy w dobrej cenie ze sklepu Amelcar.pl Jednym zdaniem nie polecam nikomu więcej tego sklepu, dziadostwo nie sklep. Po podwójnym potwierdzeniu że opony są na pewno z 2010r i DOT nie ma więcej jak 36 miesięcy, Ci kretyni przysłali mi opony z DOT 1308. 5 letnie gumy (na wiosnę 6lat) lol.



- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Tak świecą Bosma H4 Pure White
KW+poliuretan na miejscu.
Jeszcze tylko poduszki belki wymienić i założyć stabilizator.


- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
UP
Mam ochotę zepchnąć dziada w jakąś przepaść albo porzucic w lesie, ręce opadaja
Zawieszenie całe nowe, poza amortyzatorami bo to gazówki, sa dobre i sprężyny jamex, dalej stukało, na postoju jak kręciłem kierownica stukało głośno. W poniedziałek zamówiłem nowy magiel Lobro, dzis założyłem i co, stukanie na postoju ustało, 2x ciężej kręci sie kierownicą, ale stukanie na dziurach nie ustało.
I drugi bardzo powazny problem! to autem rzuca raz w prawo, a raz w lewo po najechaniu dziury jednym kołem lub studzienki. Teraz odpoczątku, zeszłej zimy przywaliłem w krawężnik prawym kołem, zgiołem tylko rant stalówki, i uszkodzilem migacz i błotnik. Auto jezdziło, w zakretach czasami lekki łuk w lewo lubiło samo zaciesniać, ale wine zwalałem na wybite zawieszenie. Normalnie jezdziło, po wymianie staba na grubszy 23mm z diesla, i kompletnego zawieszenia, autem rzuca tak jakby po najechaniu na studzienke kołem, przesuwał się cały stabilizator na gumach. Efekt jest taki ze kierownica sie przestawia z polozenia centralnego o cwierc obrotu raz w lewo, raz w prawo, na jakas chwile. Wtedy nie ma panowania jakby nad autem. Jak ostro zachamuje to wraca jakby na wprost. To dziwne ale wszystko jest tak jak byc powinno, pręt ustalający jest na miejscu. Stabilizator jest tak sztywny że cięzko było założyć wachacze.
Ogólnie wkońcu zawieszenie jest sztywne, tak jak chciałem. Ale nie da sie jeździć bo się można zabic.. Ktos ma jakieś pomysły co to może byc?. Zbieżność? zbieżnośc ustawiałem przyznam sie na oko i według kija jak w książce pisza. 2 lata temu tak ustawiłem zbieżnośc i było ok, opon niezdzieral, kierownica prosto...a teraz. Podajade na zbieznośc dopiero w poniedziałek maja termin wolny.
Ale coś jest nie tak...
Do wymiany zostały tylko półoski, poduchy silnika, krzyżak na kierownicy sprawdzałem, jest ok, nic nie stuka w nim.
Wybite gniazda wachaczy? na oko wyglądały OK, ruszałem wachaczem bez stabilizatora w gnieździe i bylo ok.
Jakieś pomysły? Help
Mam ochotę zepchnąć dziada w jakąś przepaść albo porzucic w lesie, ręce opadaja

Zawieszenie całe nowe, poza amortyzatorami bo to gazówki, sa dobre i sprężyny jamex, dalej stukało, na postoju jak kręciłem kierownica stukało głośno. W poniedziałek zamówiłem nowy magiel Lobro, dzis założyłem i co, stukanie na postoju ustało, 2x ciężej kręci sie kierownicą, ale stukanie na dziurach nie ustało.
I drugi bardzo powazny problem! to autem rzuca raz w prawo, a raz w lewo po najechaniu dziury jednym kołem lub studzienki. Teraz odpoczątku, zeszłej zimy przywaliłem w krawężnik prawym kołem, zgiołem tylko rant stalówki, i uszkodzilem migacz i błotnik. Auto jezdziło, w zakretach czasami lekki łuk w lewo lubiło samo zaciesniać, ale wine zwalałem na wybite zawieszenie. Normalnie jezdziło, po wymianie staba na grubszy 23mm z diesla, i kompletnego zawieszenia, autem rzuca tak jakby po najechaniu na studzienke kołem, przesuwał się cały stabilizator na gumach. Efekt jest taki ze kierownica sie przestawia z polozenia centralnego o cwierc obrotu raz w lewo, raz w prawo, na jakas chwile. Wtedy nie ma panowania jakby nad autem. Jak ostro zachamuje to wraca jakby na wprost. To dziwne ale wszystko jest tak jak byc powinno, pręt ustalający jest na miejscu. Stabilizator jest tak sztywny że cięzko było założyć wachacze.
Ogólnie wkońcu zawieszenie jest sztywne, tak jak chciałem. Ale nie da sie jeździć bo się można zabic.. Ktos ma jakieś pomysły co to może byc?. Zbieżność? zbieżnośc ustawiałem przyznam sie na oko i według kija jak w książce pisza. 2 lata temu tak ustawiłem zbieżnośc i było ok, opon niezdzieral, kierownica prosto...a teraz. Podajade na zbieznośc dopiero w poniedziałek maja termin wolny.
Ale coś jest nie tak...

Wybite gniazda wachaczy? na oko wyglądały OK, ruszałem wachaczem bez stabilizatora w gnieździe i bylo ok.
Jakieś pomysły? Help



-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Sprawdź mocowania sanek. Zarówno te bolce na podłużnicach, jak i tylne mocowania na podłodze.
U mnie jedno się poluzowało, leciutko stukało, a pugiem rzucało prawie jak u Ciebie
U mnie jedno się poluzowało, leciutko stukało, a pugiem rzucało prawie jak u Ciebie

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Przyznam szczerze że oddałem auto mechanikowi na wymiane stabilizatora, gadał że opuszczał sanki bo nie mógł inaczej włożyć staba. Oglądałem śruby i odkręcał tylko te w podłodze, na podłużnicach nieruszał.
Moze rozleciały sie poduszki sanek przy podłuznicach? Idzie to dostać? o szukałem na forum wielokrotnie o stukach zawieszenia, i jakos nikt nigdy nie wspomniał o tych poduszkach.
Moze rozleciały sie poduszki sanek przy podłuznicach? Idzie to dostać? o szukałem na forum wielokrotnie o stukach zawieszenia, i jakos nikt nigdy nie wspomniał o tych poduszkach.



- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Mechanik dokupił jeszcze wszystkie wężyki hamulcowe.
Miało być już wszystko si, 205 odstawiłem do mojego mechanika z powodu tego ściągania, notabene jeździł kiedyś 205 dieslem i chwalił sobie. Okazało się że ścieło mi jedną poduszkę belki z tyłu:N już mnie nic nie ździwi przy tym samochodzie, nawet jak dostanie samozapłonu tak jak wczesne 307.
Mechanik poskładał wszystko ładnie, ciężko mu poszło z tą poduszką bo nie chciała pasować. Mówię że jak



A więc pilnie szukam belki, najlepiej od xs lub gti 1.6.



- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Belka zmieniona na używkę z jakiegoś GRa, ma cienkiego staba. Wleciały nowe wszystkie tulejki sasic, nowe linki ręcznego, nowe szczęki tył, tarcze przód nawiercane i nacinane Harta.
Ręczny brzytwa
znów łądnie podcina kółka na aswaldzie:)
Niestety latania po drodze to nie wyeliminowało do końca.
Po wielu perturbacjach znalazłem winnego. Może słabo widac ale widać że ten pod spodem o diesla jest szerszy, a miały być takie same, na górze seria stab 20mm. A więc jednak nie sa takie same, mam już stab od xs 23mm i pasował jak ta lala. Korzystając z okazji że mam sanki poza autem, czekam za uszczelnieniami półosi i poduszką dolną bo muszę wymienić prawą półoś. Po świetach zacznę składać wszystko do kupy.
W między czasie trafiłem kilka gratów. OEM+ MOMO TYP C36+klakson odpowiedni, skóra do malowania lub obszycia. Ale dałem za nią tylko 25zł. ATIWE Clubsport 32... super leży w dłoniach:) kolory wściekłe ale da się to naprawić:) Cibie Iode 35 w super stanie poza ramkami których nie ma, trzeba będzie coś sobie wyczarować. Znaleziona przypadkiem na pewnym szrocie, na klapie jakiegoś 5d.
Ręczny brzytwa

Niestety latania po drodze to nie wyeliminowało do końca.
Po wielu perturbacjach znalazłem winnego. Może słabo widac ale widać że ten pod spodem o diesla jest szerszy, a miały być takie same, na górze seria stab 20mm. A więc jednak nie sa takie same, mam już stab od xs 23mm i pasował jak ta lala. Korzystając z okazji że mam sanki poza autem, czekam za uszczelnieniami półosi i poduszką dolną bo muszę wymienić prawą półoś. Po świetach zacznę składać wszystko do kupy.
W między czasie trafiłem kilka gratów. OEM+ MOMO TYP C36+klakson odpowiedni, skóra do malowania lub obszycia. Ale dałem za nią tylko 25zł. ATIWE Clubsport 32... super leży w dłoniach:) kolory wściekłe ale da się to naprawić:) Cibie Iode 35 w super stanie poza ramkami których nie ma, trzeba będzie coś sobie wyczarować. Znaleziona przypadkiem na pewnym szrocie, na klapie jakiegoś 5d.
Ostatnio zmieniony 27 gru pt, 2013 4:45 pm przez HideoOSW, łącznie zmieniany 1 raz.



- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
No brawo, piękne znaleziska
Atiwe faktycznie znakomita kiera, szkoda że Ci się trafiła ta "wściekła", bo ona średnio pasuje do czegokolwiek. Trzeba czekać, aż lata 90' staną się modne
Ta druga Momo fajna. Jest do niej naba? Ja bym ją widział obszytą taką szorstką alcantarą. Miałbyś doznania jak w Porsche 911 Turbo

Atiwe faktycznie znakomita kiera, szkoda że Ci się trafiła ta "wściekła", bo ona średnio pasuje do czegokolwiek. Trzeba czekać, aż lata 90' staną się modne

Ta druga Momo fajna. Jest do niej naba? Ja bym ją widział obszytą taką szorstką alcantarą. Miałbyś doznania jak w Porsche 911 Turbo

Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich

- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Niestety nie mam żadnej naby do Peugeota:P Na MOMO byla naba oryginał L6605 Opel Astra Calibra
, Do Atiwe potrzebna naba na 3 śruby ale jak znajde gdzieś nabę używaną Momo to sobie nawiercę i nagwintuję dodatkowe otwory.
Atiwe obszyję albo przefarbuję
Pomysł z alcantarą na Momo dobry, ale najpierw poćwiczę na niej farbowanie skóry
jest troche ściuchana, ale nie ma się co dziwić ta kiera będzie miała ze 30 lat, wczesne MOMO bo nie ma bitej daty produkcji tak jak na nowszych jak na przykładowym zdjęciu poniżej:

Atiwe obszyję albo przefarbuję

Pomysł z alcantarą na Momo dobry, ale najpierw poćwiczę na niej farbowanie skóry

Ostatnio zmieniony 27 gru pt, 2013 6:01 pm przez HideoOSW, łącznie zmieniany 2 razy.



-
- Maniak
- Posty: 1061
- Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
- Posiadany PUG: 205 xs
- Lokalizacja: Komorów pod W-wa
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
A ja to taką MOMO bym od Ciebie wujek przygarnął
Nie chcesz jej sprzedać?;) Albo wymienił z dopłatą moja na c35

- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
Wujek nie sprzeda:D bo po kontakcie z Twoim Rallye zaczyna chyba chorować. A chory forumowicz myśli o kolejnej 205
. W głowie rodzi się pomysł zrobić żółtą wydmuszkę na wzór brytyjskiego Rallye
Bo czym więcej zrobione przy Winnerze tym bardziej szkoda mi go katować:P





- HideoOSW
- Junior
- Posty: 269
- Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
- Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: 205 Winner 1.1 Miami Blue
A czym się różni c35 poza średnicą 350mm jak domniemam?


