Strona 3 z 7

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 21 paź wt, 2014 8:43 am
autor: mulec
Będę walczył w wolnej chwili, w sumie nie pomyślałem o tym żeby wsadzić kogoś do środka do hamowania 8)7 oczywista oczywistość ...

Swoją drogą z tyłu poszło bez problemu.

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 21 paź wt, 2014 2:24 pm
autor: fila1223
Z tyłu trzpień na którym trzyma się bęben z łożyskami jest statyczny więc dlatego było łatwiej ;)

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 22 paź śr, 2014 11:08 am
autor: mulec
Orientuje się ktoś czy taki zestaw podejdzie do zacisków Girling z 1.9 gti?

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lcowa.html

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... y-kpl.html

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 22 paź śr, 2014 7:36 pm
autor: grzesiek309
Teoretycznie są właśnie takie :wink:

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 22 paź śr, 2014 9:51 pm
autor: mulec
grzesiek309 pisze:Teoretycznie są właśnie takie :wink:
A praktycznie są inne ? :P

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 22 paź śr, 2014 11:15 pm
autor: grzesiek309
Nie powinny, ale różnie w życiu bywa :wink:

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 12 gru pt, 2014 3:33 pm
autor: mulec
Trochę mnie zdziwiło napotkane w pugu rozwiązanie dotyczące tylnych elastycznych przewodów hamulcowych, są one mocowane do nadwozia na "blaszkach" i w moim przypadku z tych blaszek nie da się wymontować starego przewodu elastycznego, da się te blaszki gdzieś zdobyć czy jest na to jakiś inny patent :?: Teoretycznie można naciąć, rozwiecać te blaszki i jakoś wciskać nowe przewody ale to pachnie kombinacją, czy tylko u mnie takie dziwy z tym rozwiązaniem czy to coś typowego? Zdjęcia górnego i dolnego mocowania załączone.

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 12 gru pt, 2014 4:33 pm
autor: grzesiek309
Rozwiązanie jest fabryczne. Z drugiej strony blachy masz metalową wsuwkę, którą musisz wybić. Później przewód powinien bez problemu wyjść.

Wytaptane z klawiaturki immobilizera z 205

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 12 gru pt, 2014 4:55 pm
autor: mulec
grzesiek309 pisze:Rozwiązanie jest fabryczne. Z drugiej strony blachy masz metalową wsuwkę, którą musisz wybić. Później przewód powinien bez problemu wyjść.

Wytaptane z klawiaturki immobilizera z 205
W dolnym mocowaniu faktycznie widzę możliwość wybicia i włożenia nowego przewodu, ale przy górnym mocowaniu z tego co widziałem będzie ciężko nowy przewód wsadzić bo nie ma tego wcięcia od boku blaszki do jej środka jak w dolnym mocowaniu, chyba że mi rdzą zarosło 8)7

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 12 gru pt, 2014 5:09 pm
autor: grzesiek309
Wyciagasz blaszkę i przewód wzdłuż w kierunku tyłu samochodu.

Wytaptane z klawiaturki immobilizera z 205

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 18 gru czw, 2014 4:07 pm
autor: mulec
grzesiek309 pisze:Wyciagasz blaszkę i przewód wzdłuż w kierunku tyłu samochodu.

Wytaptane z klawiaturki immobilizera z 205
Dzięki, udało się ogarnąć. Orientuje się ktoś jaką średnicę (wewnętrzną i zewnętrzną) mają gumowe przewody paliwowe od strony baku, nie mogę teraz zmierzyć a muszę kupić na szybko ...

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 19 gru pt, 2014 1:00 pm
autor: mulec
Jeszcze jedno pytanie, czy taki zestaw kół z http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=2&t=28809

wejdzie do budy XRa na zaciskach z 1.9 Gti i z tyłu belka jest w średnim stanie. Jest sens ładować się w to?

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 19 gru pt, 2014 1:40 pm
autor: Martinoo
Z tego co mi wiadomo to kółka śmiało wejdą

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 04 sty ndz, 2015 4:52 pm
autor: mulec
PILNE!

Siedzę w garażu i mam problem z wymianą wahaczy, nie mogę wyjąć starego wahacza ze zwrotnicy. Podniosłem samochód, zdemontowałem koło, odkręciłem śrubę mocującą wahacz do zwrotnicy i nie mogę wycisnąć sworznia wahacza w dół, próbuje to podważyć ale poszło tylko trochę w dół i teraz wygina się pręt którym to podważam (średnica 1,5cm). Jest jakiś sposób żeby to wyjąć czy trzeba walczyć siłowo ? 8)7

Re: 205 XR '91 by Mulec

: 04 sty ndz, 2015 4:54 pm
autor: woocash
Śruba wyjęta? ;)