Strona 3 z 24
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 8:02 pm
autor: woocash
na ostatnim zdjęciu widzę taką sztukowaną, spawaną półoś samoróbkę, czy może mi ktoś napisać z jakiego stopu jest ona wykonana?
pozdrawiam
magister inżynier profesor rehabilitowany Józef Spiż.
no nie mogłem się powstrzymać
a simering półosi to moje przekleństwo, ilekroć półoś przypadkiem wypadła, to się rozciekał..
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 8:19 pm
autor: Orfister
Jest to stop titanium, połączenie magnezu i relanium
Wiem, bo czytałem ulotkę i skonsultowałem sie z lekarzem
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 8:22 pm
autor: woocash
Wiem, bo czytałem ulotkę i skonsultowałem sie z lekarzem
a ja myślałem że to jest po prostu zlutowane 60/40 Sn/Pb i dlatego sprzedałeś
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 8:36 pm
autor: grzesiek309
Sprawdź w necie skład Poxipola to się dowiesz
A tak serio wiesz Orfi jak są skrócone te półosie? Odpowiedź może być na PW
Re: Odp: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 8:38 pm
autor: pilot-84
Orfister pisze:
Posmaruj sobie wystające gwinty smarem tak jak ja to zrobiłem, nie będziesz miał problemów na przyszłość z czyszczeniem gwintów i odkręcaniem.
Jak wkładałeś półoś uważałeś na wargę simeringu ?
Smaruję smaruję. Co do simeringu to była to szybka akcja. Jak olej zaczął lecieć to złapałem półoś i ją wsunąłem. Będzie teraz z tym problem?
Re: Odp: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 8:39 pm
autor: pilot-84
grzesiek309 pisze:Sprawdź w necie skład Poxipola to się dowiesz
A tak serio wiesz Orfi jak są skrócone te półosie? Odpowiedź może być na PW
Nie na PW, też mógłbym wiedzieć
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 9:13 pm
autor: Orfister
Patent był taki, że oryginalna ( ta od dawcy ) została przecięta, skrócona do wymaganej długości ( na wzór z 205 gti ), nałożono na nią tuleję stalowa, została zespawana do czoła po uprzednim wykonaniu stożków spawalniczych , oszlifowana tak, by tuleja mogła zostać nasunięta na spaw i obspawana do półosi...gwarantuje, ze to przeżyje resztę auta
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 09 lis ndz, 2014 9:31 pm
autor: grzesiek309
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 12 lis śr, 2014 10:13 pm
autor: pilot-84
Panowie, prośba o pomoc:
1) Jakim preparatem konserwować uszczelki w cabrio? Kurde, szukałem po forum Pielęgnacja, szukałem szukajką ale nic nie znalazłem. Kupiłem na razie
Autoland Do uszczelek:
http://www.autoland.pl/produkty/kosmety ... /uszczelka. Będzie ok? Co ewentualnie innego?
2) LPG - na zimę zatankować gaz, czy zostawić butlę pustą? Nigdy nie miałem auta z gazem, jeszcze ani razu nie zatankowałem go gazem, nie wiem co będzie lepsze na zimę: pusta, pełna?
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 12 lis śr, 2014 11:29 pm
autor: Martinoo
Myślę że zostaw butle pustą a najlepiej całkiem wywal instalacje lpg
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 12 lis śr, 2014 11:45 pm
autor: RafGentry
Zostaw pustą butlę i zostaw instalację. A jak się zacznie sezon ciśnij tanio na LPG z nami na Bałkany na Tripa 2015
Skoro już fura zagazowana, to czemu miałbyś z tego nie skorzystać?
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 13 lis czw, 2014 12:30 am
autor: pilot-84
Gazu nie mam zamiaru wywalać. Na długie podróże będzie jak znalazł.
A co z uszczelkami? Ten Autoland wystarczy?
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 13 lis czw, 2014 12:40 am
autor: Martinoo
Słuchaj od lat i mój dziadek i ojciec oraz teraz ja sam stosujemy wazelinę na uszczelki. Nic się z nimi nie dzieje a i zimą tez problemów brak
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 13 lis czw, 2014 6:08 pm
autor: woocash
olej silikonowy kiedyś stosowałem taki w spreju...
Re: Peugeot 205 CTI Mi16 1991r. Łódź
: 14 lis pt, 2014 12:15 am
autor: Orfister
Martinoo pisze:Myślę że zostaw butle pustą a najlepiej całkiem wywal instalacje lpg
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Jeszcze mu poradź by przerobił go na Diesla
A co do wazeliny...to owszem, ale bezkwasowa...poza tym zimą się kruszy i staje sie bardzo twarda.
Ja odkąd miałem CTI stosowałem smar silikonowy. Z tubki na palec, palcem po uszczelkach...i szczerze odradzam preparaty w spreju...usprejujesz sobie wszystko w koło przy okazji konserwacji uszczelek...a i tak te preparaty w aerozolu są do dupy...