Witam ponownie!
Roland dostał nową skórkę na przednich fotelach. Tą białą, skórzaną kierownicę, która widnieje na zdjęciach, planuje zastąpić inną z Rolanda, paczka już w drodze Jest to rzadki okaz, a w trakcie użytkowania jej stan się pogarsza. Jeden z halogenów błaga o wymianę(zaawansowana rdza) także z chęcią przygarnę parę "Siem'ów" Niżej 'kilka' zdjęć
Pozdro!
Zaje**sty
Coraz więcej ładnych Garrosów w klubie
Aż własnego muszę wysztorcować
Ostatnio zmieniony 08 wrz ndz, 2013 10:05 pm przez grzesiek309, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Witam po przerwie po pierwszym sezonie eksploatacji moge powiedziec ze Rolandzik spisywal sie bardzo dobrze, spalanie na poziomie 6-6,5l/km rowniez mnie cieszy,pomijajac juz fakt ze kilka razy znalazl sie na forum fanpejdżu Nadszedl wiec czas na kontrole stanu technicznego gdy otowrzylem maske ujrzalem pusty zbiorniczek plynu chlodniczego. Po obejrzeniu auta na kanale zauwazylem wyciek plynu chlodniczego widoczny z przodu i z tylu na krawedzi miski olejowej. Rozkrecilem pompe wody i wymienilem uszczelke. Myslalem ze to jest glowna przyczyna wycieku. Przy okazji wymienilem uszczelki nagrzewnicy. Po ok. 30km okazalo sie ze plynu nadal ubywa(ok 0,5l). Jaka moze byc przyczyna wycieku? Martwia mnie szczegolnie krople plynu widoczne z przodu miski.
Piszę w imieniu syna. Witam po długim milczeniu. Peugeocik przejeżdża rocznie około 2 tyś. km. Nie zawodzi, średnie spalanie 6,5 l/100km. W sezonie solno-zimowym jest garażowany. W wyglądzie Garrosa nastąpiły liczne zmiany upiększające. Wymieniłem i pomalowałem zderzaki, białą kierownicę zastąpiłem szarą, odnowiłem ramki halogenów, zimą zamontowałem radio z 1986 roku Peugeot Nancy. Ostatnio zauroczony projektem Gentry Mariusza dopuściłem się zdrady i zamieniłem koła z oryginalnych garrosowych SL 189 na SL 321. Czekam na Wasze opinie.
Wygląda śmiesznie. Jestem przyzwyczajony, że w rolandzie są sl 189. Jak u mnie te felgi, moim zdaniem, nie pasują. Już bardziej podeszłyby sl 299
No ale wóz jako całość, piękny!
Pzdr
szysz61 pisze:Piszę w imieniu syna. Witam po długim milczeniu. Peugeocik przejeżdża rocznie około 2 tyś. km. Nie zawodzi, średnie spalanie 6,5 l/100km. W sezonie solno-zimowym jest garażowany. W wyglądzie Garrosa nastąpiły liczne zmiany upiększające. Wymieniłem i pomalowałem zderzaki, białą kierownicę zastąpiłem szarą, odnowiłem ramki halogenów, zimą zamontowałem radio z 1986 roku Peugeot Nancy. Ostatnio zauroczony projektem Gentry Mariusza dopuściłem się zdrady i zamieniłem koła z oryginalnych garrosowych SL 189 na SL 321. Czekam na Wasze opinie.
piękny Roland!
Czy zderzaki nie powinny być przypadkiem zielone? Imo na ori felgach prezentuje się lepiej, ale to kwestia gustu
Oryginalne zderzaki zielone mam zdjęte i odłożone - czekają na gruntowne odnowienie, na które nie ma czasu. Może kiedyś wrócą na swoje miejsce.
W związku z przewagą uwag krytycznych syn zasugerował, że może lepiej koła te będą wyglądały w cabrio.
Sam kiedyś myślałem nad takimi felgami do RG Moim zdaniem wygląda bardzo dobrze Ory są za małe i na dodatek wyglądają jak kołpaki
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Ja bym jeszcze koniecznie, ale to koniecznie odrestaurował kremową, skórzaną kierownicę. To bardzo podkreśla wyjątkowość tego egzemplarza. Obok wysokich boczków drzwi, jeszcze taki piękny detal. Uważam, że powinniście wrócić do tej specyfikacji, nawet jeśli obszycie będzie trochę grosza kosztowało.
A co do felg - SL321 to ładne i eleganckie koło, ale chyba faktycznie lepiej leżą tam zwykłe 13-stki