205 Lodołamacz
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
No nie przekonacie mnie do drewnianej kierownicy w 205. Nie podoba mi się. Nie ma w aucie innych dodatków pseudo drewnianych a tu nagle drewno. Wg mnie jedyna słuszna to skórzana.
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- dzikson
- Maniak
- Posty: 1191
- Rejestracja: 23 sty wt, 2007 10:23 pm
- Posiadany PUG: 205XS
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Drewniana, twarda kierownica bardzo przyjemnie leży w rękach. W dodatku mam wrażenie, że średnicę ma większą niż standardowa, co dodatkowo ułatwia kręcenie. Sprawdzone organoleptycznie w 205 CTi
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Dzikson, kiera ma 360 mm i ma identyczną średnicę, jak ta z GTI
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: 205 Lodołamacz
Martinoo, idąc tym tokiem rozumowania, to w samochodzie nie ma skóry, a tu nagle jebudu - skórzana kierownica i mieszek
Nie mówię, że ory trójramienna kierownica jest zła - jest świetna, ale ta leży w rękach przeidealnie, latem chłodna, zimą... no ok - zimą przyjmuje temperaturę zewnętrzną
Nie mówię, że ory trójramienna kierownica jest zła - jest świetna, ale ta leży w rękach przeidealnie, latem chłodna, zimą... no ok - zimą przyjmuje temperaturę zewnętrzną
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Jak dla mnie ta kierownica wyglada dobrze tylko na zdjeciu z profilu calego samochodu. Dobrze sie komponuje z kolorem migaczy:)
- Pluto
- Maniak
- Posty: 1615
- Rejestracja: 17 cze śr, 2009 10:33 pm
- Posiadany PUG: Audi A4 Quattro Avant
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Na drzazgi uważaj
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Ostatnio po lekkim przymrozku dieselek odpalił z większymi kłopotami, niż zwykle. Silnik pracował nierówno tuż po odpaleniu, więc zdecydowałem że nastał czas pożegnania ze starymi świecami żarowymi. Tak naprawdę to nie wiem, kiedy ostatnio były zmieniane.
Roboty odbywały się w krakowskim PTS Garage. Wszystkie świeczki wykręciły się elegancko, z zewnątrz nie wyglądały specjalnie źle ale to o niczym nie świadczy.
W miejsce Beru, pojawiły się NGK D-Power. Miejmy nadzieję, że pozwolą na 100 tysięcy kilometrów spokoju... Przy okazji zajęliśmy się też popiskującym paskiem od alternatora, który co prawda na pierwszy rzut oka wyglądał zdrowo. Ale na drugi, już nie bardzo... Aha - zimówki schowałem już do garażu. Nadszedł czas na letni setup. Co prawda jest trochę mniej elegancko, niż szlacheckie 14-stki z Gentry, ale po dziurach skacze się o wiele przyjemniej Dziś kolejny etap prac. Czasu do tripa coraz mniej!
Roboty odbywały się w krakowskim PTS Garage. Wszystkie świeczki wykręciły się elegancko, z zewnątrz nie wyglądały specjalnie źle ale to o niczym nie świadczy.
W miejsce Beru, pojawiły się NGK D-Power. Miejmy nadzieję, że pozwolą na 100 tysięcy kilometrów spokoju... Przy okazji zajęliśmy się też popiskującym paskiem od alternatora, który co prawda na pierwszy rzut oka wyglądał zdrowo. Ale na drugi, już nie bardzo... Aha - zimówki schowałem już do garażu. Nadszedł czas na letni setup. Co prawda jest trochę mniej elegancko, niż szlacheckie 14-stki z Gentry, ale po dziurach skacze się o wiele przyjemniej Dziś kolejny etap prac. Czasu do tripa coraz mniej!
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: 205 Lodołamacz
ten pasek od altka to już konkretny trup
koła masz wszstkie całe? kamyczków nie masz pomiędzy klinami kół?
koła masz wszstkie całe? kamyczków nie masz pomiędzy klinami kół?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Pasek wymieniony. Okazało się, że w skrzynce w bagażniku woziłem dwa nowe
Będę obserwował sytuację, mam nadzieję że ten rozleciał się ze starości, a może był za mocno naciągnięty
Będę obserwował sytuację, mam nadzieję że ten rozleciał się ze starości, a może był za mocno naciągnięty
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Rozpadł się, bo piszczał i się przegrzał Czyli był za słabo naciągnięty.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- ElectricYouth
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 25 lut wt, 2014 5:33 pm
- Posiadany PUG: 84' Phase I 205 GRD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Toruń
Re: 205 Lodołamacz
Pasek chyba walczył z lwem pod maską
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Dobrze wiemy, że dla diesla każdy dzień to ciężka walka Roboty im nie brakuje.
"Pamiętaj, żeby dzień święty święcić" mówi Pismo, zatem poświęciliśmy z Józkiem sporą część Niedzieli Palmowej dieselkowi. Lekko nie było, bo przy serwisie tylnych hamulców ucierpiały przewody hamulcowe, ale szybka wizyta u Manwe jeszcze szybszym CTI Toksmoka zaowocowała przywiezieniem zarabiarki, dzięki czemu mój śmierdziel na ropę nie musiał w garażu czekać do poniedziałku.
Oprócz tego udało się wymienić zużyte (łagodnie powiedziane) łożysko lewej kolumny McPhersona, które dosłownie wysypało się na podłogę. Z kosmetyki zaś w końcu udało mi się zabrać za wymianę przedniej listewki szyberdachu. Stara listwa była połamana i wibrowała niemiłosiernie po otwarciu szybra.
Połamana była dlatego, że ktoś mądry wymienił swego czasu śruby owiewki na zdecydowanie za długie.Działało to tak, że wkręcona na maksa śruba mocująca owiewkę po prostu wwiercała się w plastik listewki łamiąc ją niczym wiertło.
Na szybko skombinowałem więc nieco krótsze śrubki. Kiedyś wymienię je na nieco bardziej estetyczne, choć te póki co swoją rolę spełniają. Ale nie to było najciekawsze - po zdjęciu owiewki postanowiłem wyczyścić nagromadzony pod nią syf. Liście, igły, gałązki i czarna maź - nie wyglądało to dobrze, ale dało się łatwo usunąć odkrywając przede mną... prawdziwy kolor dieselka.
Ukryty pod owiewką, zakonserwowany warstwą brudu drzemał sobie fragment... zielonego lakieru. Wygląda na to, że z fabryki moje XRD wyjechało faktycznie jako Vert Agathe, który w trakcie użytkowania po prostu wyblakł i zmienił kolor na niewiadomojaki srebrny. Sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Bardzo to dziwne, że calusieńka reszta auta jest wyblaknięta, a pod owiewką zachował się jeden, jedyny zielony "fresk".
Możliwości jest kilka. Albo kolor występował w różnych odcieniach albo po prostu był bardzo nietrwały, dlatego w późniejszych etapach produkcji już nie występował.
Tutaj dla porównania 205 GR, który również jest srebrny, a kod lakieru to "Vert Agathe" M0QZ
http://www.planete-205.com/forum/205-gr-t35360-30.html
"Pamiętaj, żeby dzień święty święcić" mówi Pismo, zatem poświęciliśmy z Józkiem sporą część Niedzieli Palmowej dieselkowi. Lekko nie było, bo przy serwisie tylnych hamulców ucierpiały przewody hamulcowe, ale szybka wizyta u Manwe jeszcze szybszym CTI Toksmoka zaowocowała przywiezieniem zarabiarki, dzięki czemu mój śmierdziel na ropę nie musiał w garażu czekać do poniedziałku.
Oprócz tego udało się wymienić zużyte (łagodnie powiedziane) łożysko lewej kolumny McPhersona, które dosłownie wysypało się na podłogę. Z kosmetyki zaś w końcu udało mi się zabrać za wymianę przedniej listewki szyberdachu. Stara listwa była połamana i wibrowała niemiłosiernie po otwarciu szybra.
Połamana była dlatego, że ktoś mądry wymienił swego czasu śruby owiewki na zdecydowanie za długie.Działało to tak, że wkręcona na maksa śruba mocująca owiewkę po prostu wwiercała się w plastik listewki łamiąc ją niczym wiertło.
Na szybko skombinowałem więc nieco krótsze śrubki. Kiedyś wymienię je na nieco bardziej estetyczne, choć te póki co swoją rolę spełniają. Ale nie to było najciekawsze - po zdjęciu owiewki postanowiłem wyczyścić nagromadzony pod nią syf. Liście, igły, gałązki i czarna maź - nie wyglądało to dobrze, ale dało się łatwo usunąć odkrywając przede mną... prawdziwy kolor dieselka.
Ukryty pod owiewką, zakonserwowany warstwą brudu drzemał sobie fragment... zielonego lakieru. Wygląda na to, że z fabryki moje XRD wyjechało faktycznie jako Vert Agathe, który w trakcie użytkowania po prostu wyblakł i zmienił kolor na niewiadomojaki srebrny. Sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Bardzo to dziwne, że calusieńka reszta auta jest wyblaknięta, a pod owiewką zachował się jeden, jedyny zielony "fresk".
Możliwości jest kilka. Albo kolor występował w różnych odcieniach albo po prostu był bardzo nietrwały, dlatego w późniejszych etapach produkcji już nie występował.
Tutaj dla porównania 205 GR, który również jest srebrny, a kod lakieru to "Vert Agathe" M0QZ
http://www.planete-205.com/forum/205-gr-t35360-30.html
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 205 Lodołamacz
Update. Za mną trzeci kolejny dzień, w którym coś się dzieje przy dieselku. Dzisiejsza misja zakończyła się jednak połowicznym sukcesem.
Udało się wymienić daszek zegarów na niepopękany i tańszy niż 250 złotych + monetnik
Udało się też zainstalować dieslowskie zegary Veglia. Z tym, że póki co ich główną zaletą jest dobra prezencja. Z funkcjonalnością gorzej.
Udało się wymienić daszek zegarów na niepopękany i tańszy niż 250 złotych + monetnik
Udało się też zainstalować dieslowskie zegary Veglia. Z tym, że póki co ich główną zaletą jest dobra prezencja. Z funkcjonalnością gorzej.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Alimantado
- Uzalezniony
- Posty: 616
- Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wieliczka
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: 205 Lodołamacz
Czy xud7 ma faktycznie tak wysokie obroty biegu jałowego?
moje xud9 spokojnie i równo pracuje sobie na 800 obrotach (licznikowych).
moje xud9 spokojnie i równo pracuje sobie na 800 obrotach (licznikowych).