Peugeot 205 TD
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
to jakie powinny byc tarcze zalezy od piasty jaka masz. Jesli tarcze niewentylowane maja 34 mm to pasowac beda tarcze wentylowane z 1,9 34mm
- kcysiek
- Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
- Posiadany PUG: 1.8TD
- Numer Gadu-gadu: 7103886
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
A są "szersze" niewentylowane tarcze, tzn występowały takie?
Sprawdzę sobie to jak tylko pogoda się polepszy, odkręcę koło i pomierzę, ale do tego czasu mógłbym już zacząć szukać.
Dzięki Moralez za porady.
Sprawdzę sobie to jak tylko pogoda się polepszy, odkręcę koło i pomierzę, ale do tego czasu mógłbym już zacząć szukać.
Dzięki Moralez za porady.

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
wydaje mi sie ze nie, ale wole nie zapewniac 

- kcysiek
- Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
- Posiadany PUG: 1.8TD
- Numer Gadu-gadu: 7103886
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
Swap hamulców czeka, na chwilę wolnego czasu i pogodę odpowiednią 

- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 TD
Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? 

- kcysiek
- Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
- Posiadany PUG: 1.8TD
- Numer Gadu-gadu: 7103886
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
Większość twierdzi, że tak, z 14-sto calowymi SL nie ma problemu, po wstępnych przymiarkach też tak mi się wydaje, a jeśli nie, to będę szukał piętnastek 

- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
To jakis nowy trend, zacisk na feldze ?levis pisze:Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ?
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
Moralez nie wiedziałeś?? Dlatego teraz jest moda na polerowanie rantów felg żeby móc v-breaky załozyć prosto z rowerów górskichmoralez pisze:To jakis nowy trend, zacisk na feldze ?levis pisze:Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ?



205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 TD
no jak masz 14 to powinno być ok, moje stare 13 stalowe z zimówkami się nie mieściły
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
A ja mierzyłem swoje 13 z forda i wchodzą na styk
ET31 plus dystanse 17mm czyli ET14.

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- kcysiek
- Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
- Posiadany PUG: 1.8TD
- Numer Gadu-gadu: 7103886
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
Jak będę robił hamulce założę już pewnie letnie koła, więc felgi 14.
Ale przymierzę też z ciekawości zimówki, jeśli wejdą to fajnie, jeśli nie, kupię jakieś 15 na lato a 14 będą na zimę
Dzięki wszystkim za porady
Ale przymierzę też z ciekawości zimówki, jeśli wejdą to fajnie, jeśli nie, kupię jakieś 15 na lato a 14 będą na zimę

Dzięki wszystkim za porady

-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
Stalowe 13 z ET20 wchodzą 

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
a jakie ET mają felgi od garrosa?grzesiek309 pisze:Stalowe 13 z ET20 wchodzą
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!

307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Peugeot 205 TD
Chyba coś ok 25
- kcysiek
- Junior
- Posty: 177
- Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
- Posiadany PUG: 1.8TD
- Numer Gadu-gadu: 7103886
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 TD
Prace trwają, niestety nie wszystko idzie idealnie
ale powoli do przodu.
Wczoraj zmieniłem lewy zacisk, dziś wymieniłem serwo (na takie z 1,9GTI) Swoją drogą, sporo zabawy jest, żeby je odkręcić, bardzo mało miejsca, trzeba było najpierw 'pedalboxa' odkręcić i dopiero serwo.
Zaciski na moje felgi 13" stalowe nie wchodzą, na zimę będę szukał pewnie jakiś 15" które wrzucę sobie na lato a na zimę będę miał 14
Jutro planuję złożyć McPersony (czekam na paczkę od Pary) i wezmę się za drugą stronę. Czeka mnie jeszcze wymiana przewodów hamulcowych sztywnych, pewnie będzie z tym trochę zabawy ale damy radę.
Orientuje się może ktoś, jak wygląda sprawa przewodów z tyłu? Gdzie jest elastyczny przewód, tzn w którym miejscu, bo u mnie do bębna dochodzi metalowy. Nie przyglądałem się temu zbyt dokładnie, bo przy podniesionym przodzie ciężko dostać się pod tył
Mam też pytanie, czy pompa hamulcowa którą mam obecnie (cztery wyjścia, duży napis 19, z czego wnioskuję, że to średnica tłoczka) da sobie radę z zaciskiem większym i jakie zmiany da mi założenie większego serwa? Będzie to jakoś odczuwalne?
Rozwiązałem też sprawę cieknącego połączenia przewodów do nagrzewnicy... Okazało się że śrubka która je dociska była odkręcona... Wcześniej nie miałem jak tam zajrzeć, ale po zdjęciu dolnej części deski (co było niezbędne do odkręcenia serwa) miałem tam dobry dostęp.
Niestety, nie obyło się bez strat, połamałem klamkę do otwierania maski i tu moje kolejne pytanie, jak ją wymienić. Mam drugą, tylko wydaje mi się, że linka jest za krótka, czy jest możliwość zmiany samej obudowy? Tzn tej części do której przymocowany jest pancerz (bo ją połamałem). Mam drugą taką tylko, że nie wiem jak ten pancerz odkręcić i czy się da w ogóle.
Więcej zdjęć po kolejnych dniach robót

Wczoraj zmieniłem lewy zacisk, dziś wymieniłem serwo (na takie z 1,9GTI) Swoją drogą, sporo zabawy jest, żeby je odkręcić, bardzo mało miejsca, trzeba było najpierw 'pedalboxa' odkręcić i dopiero serwo.
Zaciski na moje felgi 13" stalowe nie wchodzą, na zimę będę szukał pewnie jakiś 15" które wrzucę sobie na lato a na zimę będę miał 14

Jutro planuję złożyć McPersony (czekam na paczkę od Pary) i wezmę się za drugą stronę. Czeka mnie jeszcze wymiana przewodów hamulcowych sztywnych, pewnie będzie z tym trochę zabawy ale damy radę.
Orientuje się może ktoś, jak wygląda sprawa przewodów z tyłu? Gdzie jest elastyczny przewód, tzn w którym miejscu, bo u mnie do bębna dochodzi metalowy. Nie przyglądałem się temu zbyt dokładnie, bo przy podniesionym przodzie ciężko dostać się pod tył

Mam też pytanie, czy pompa hamulcowa którą mam obecnie (cztery wyjścia, duży napis 19, z czego wnioskuję, że to średnica tłoczka) da sobie radę z zaciskiem większym i jakie zmiany da mi założenie większego serwa? Będzie to jakoś odczuwalne?
Rozwiązałem też sprawę cieknącego połączenia przewodów do nagrzewnicy... Okazało się że śrubka która je dociska była odkręcona... Wcześniej nie miałem jak tam zajrzeć, ale po zdjęciu dolnej części deski (co było niezbędne do odkręcenia serwa) miałem tam dobry dostęp.
Niestety, nie obyło się bez strat, połamałem klamkę do otwierania maski i tu moje kolejne pytanie, jak ją wymienić. Mam drugą, tylko wydaje mi się, że linka jest za krótka, czy jest możliwość zmiany samej obudowy? Tzn tej części do której przymocowany jest pancerz (bo ją połamałem). Mam drugą taką tylko, że nie wiem jak ten pancerz odkręcić i czy się da w ogóle.
Więcej zdjęć po kolejnych dniach robót
