Peugeot 205 TD

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: moralez »

to jakie powinny byc tarcze zalezy od piasty jaka masz. Jesli tarcze niewentylowane maja 34 mm to pasowac beda tarcze wentylowane z 1,9 34mm
Awatar użytkownika
kcysiek
Junior
Posty: 177
Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
Posiadany PUG: 1.8TD
Numer Gadu-gadu: 7103886
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: kcysiek »

A są "szersze" niewentylowane tarcze, tzn występowały takie?
Sprawdzę sobie to jak tylko pogoda się polepszy, odkręcę koło i pomierzę, ale do tego czasu mógłbym już zacząć szukać.
Dzięki Moralez za porady. _O_
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: moralez »

wydaje mi sie ze nie, ale wole nie zapewniac 8)
Awatar użytkownika
kcysiek
Junior
Posty: 177
Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
Posiadany PUG: 1.8TD
Numer Gadu-gadu: 7103886
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: kcysiek »

Swap hamulców czeka, na chwilę wolnego czasu i pogodę odpowiednią :)
Załączniki
2011-03-03 16.04.32 ed.jpg
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: levis »

Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? ;-)
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
Awatar użytkownika
kcysiek
Junior
Posty: 177
Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
Posiadany PUG: 1.8TD
Numer Gadu-gadu: 7103886
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: kcysiek »

Większość twierdzi, że tak, z 14-sto calowymi SL nie ma problemu, po wstępnych przymiarkach też tak mi się wydaje, a jeśli nie, to będę szukał piętnastek :)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: moralez »

levis pisze:Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? ;-)
To jakis nowy trend, zacisk na feldze ?
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: Martinoo »

moralez pisze:
levis pisze:Na pewno te zaciski wejdą Ci na felgi ? ;-)
To jakis nowy trend, zacisk na feldze ?
Moralez nie wiedziałeś?? Dlatego teraz jest moda na polerowanie rantów felg żeby móc v-breaky załozyć prosto z rowerów górskich _O_ 8)7 8)7
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: levis »

no jak masz 14 to powinno być ok, moje stare 13 stalowe z zimówkami się nie mieściły
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: grzesiek309 »

A ja mierzyłem swoje 13 z forda i wchodzą na styk :mrgreen: ET31 plus dystanse 17mm czyli ET14.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
kcysiek
Junior
Posty: 177
Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
Posiadany PUG: 1.8TD
Numer Gadu-gadu: 7103886
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: kcysiek »

Jak będę robił hamulce założę już pewnie letnie koła, więc felgi 14.
Ale przymierzę też z ciekawości zimówki, jeśli wejdą to fajnie, jeśli nie, kupię jakieś 15 na lato a 14 będą na zimę :)
Dzięki wszystkim za porady _O_
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: grzesiek309 »

Stalowe 13 z ET20 wchodzą :Y
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4031
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: Martinoo »

grzesiek309 pisze:Stalowe 13 z ET20 wchodzą :Y
a jakie ET mają felgi od garrosa?
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek
mateon
Uzalezniony
Posty: 996
Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
Posiadany PUG: 205
Numer Gadu-gadu: 464582
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: mateon »

Chyba coś ok 25
Awatar użytkownika
kcysiek
Junior
Posty: 177
Rejestracja: 27 maja czw, 2010 9:49 pm
Posiadany PUG: 1.8TD
Numer Gadu-gadu: 7103886
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Peugeot 205 TD

Post autor: kcysiek »

Prace trwają, niestety nie wszystko idzie idealnie ;) ale powoli do przodu.
Wczoraj zmieniłem lewy zacisk, dziś wymieniłem serwo (na takie z 1,9GTI) Swoją drogą, sporo zabawy jest, żeby je odkręcić, bardzo mało miejsca, trzeba było najpierw 'pedalboxa' odkręcić i dopiero serwo.
Zaciski na moje felgi 13" stalowe nie wchodzą, na zimę będę szukał pewnie jakiś 15" które wrzucę sobie na lato a na zimę będę miał 14 :)

Jutro planuję złożyć McPersony (czekam na paczkę od Pary) i wezmę się za drugą stronę. Czeka mnie jeszcze wymiana przewodów hamulcowych sztywnych, pewnie będzie z tym trochę zabawy ale damy radę.
Orientuje się może ktoś, jak wygląda sprawa przewodów z tyłu? Gdzie jest elastyczny przewód, tzn w którym miejscu, bo u mnie do bębna dochodzi metalowy. Nie przyglądałem się temu zbyt dokładnie, bo przy podniesionym przodzie ciężko dostać się pod tył :)

Mam też pytanie, czy pompa hamulcowa którą mam obecnie (cztery wyjścia, duży napis 19, z czego wnioskuję, że to średnica tłoczka) da sobie radę z zaciskiem większym i jakie zmiany da mi założenie większego serwa? Będzie to jakoś odczuwalne?

Rozwiązałem też sprawę cieknącego połączenia przewodów do nagrzewnicy... Okazało się że śrubka która je dociska była odkręcona... Wcześniej nie miałem jak tam zajrzeć, ale po zdjęciu dolnej części deski (co było niezbędne do odkręcenia serwa) miałem tam dobry dostęp.
Niestety, nie obyło się bez strat, połamałem klamkę do otwierania maski i tu moje kolejne pytanie, jak ją wymienić. Mam drugą, tylko wydaje mi się, że linka jest za krótka, czy jest możliwość zmiany samej obudowy? Tzn tej części do której przymocowany jest pancerz (bo ją połamałem). Mam drugą taką tylko, że nie wiem jak ten pancerz odkręcić i czy się da w ogóle.
Więcej zdjęć po kolejnych dniach robót :)
Załączniki
Większe serwo, teraz ładnie wypełnia miejsce dla niego przeznaczone, nie to co wcześniej :)<br />Mocowanie McPersona będzie ładnie wyczyszczone, bo teraz trochę straszy, ale to dopiero po jego zdjęciu.
Większe serwo, teraz ładnie wypełnia miejsce dla niego przeznaczone, nie to co wcześniej :)
Mocowanie McPersona będzie ładnie wyczyszczone, bo teraz trochę straszy, ale to dopiero po jego zdjęciu.
Zacisk Girling i wentylowana tarcza
Zacisk Girling i wentylowana tarcza
Stary zacisk i tarcza
Stary zacisk i tarcza
ODPOWIEDZ