Peugeot 205 Indiana
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
głowa do góry może nasze Pugi spotkają się za rok na PKP
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Indiana na chodzie. Uszkodzona była tarcza sprzęgła - jedna ze sprężynek się urwała i wpadła między tarczę a koło zamachowe... Do tego pękła jedna "łapka" łożyska - tak artystycznie zaznaczyłem to na fotce z allegro.
Wymienione zostało kompletne sprzęgło (a miałem wystawiać na forum, żeby mieć trochę kasy na remont diesla), obudowa wentylatorów, maska wyprostowana na szybko ręką i młoteczkiem - nie widać zagięcia nawet ;] Do tego prostowanie prawego okularu i belki pod chłodnicą. Ilość rdzy pod maską przerasta mnie. Z ciekawostek jakiś @#$*@#$@#$*(@#$ przyspawał półkę pod akumulator... Chciałem kupić na allegro jakąś używaną i dać do piaskowania,a tu taki zonk.
Wymienione zostało kompletne sprzęgło (a miałem wystawiać na forum, żeby mieć trochę kasy na remont diesla), obudowa wentylatorów, maska wyprostowana na szybko ręką i młoteczkiem - nie widać zagięcia nawet ;] Do tego prostowanie prawego okularu i belki pod chłodnicą. Ilość rdzy pod maską przerasta mnie. Z ciekawostek jakiś @#$*@#$@#$*(@#$ przyspawał półkę pod akumulator... Chciałem kupić na allegro jakąś używaną i dać do piaskowania,a tu taki zonk.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
DJPreZes kombinowałeś już coś z pasami z 406? Nie wiem czy kupować szare do swojego 309 bo jak się okaże, że nie pasują będzie lipa
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Tak, jeżdżę z nimi i nie narzekam. Najlepiej kupić z (chyba) przedlifta (w polifcie same ściągacze są za duże i trzeba by je przerabiać, a nie da się samego pasa ze ściągacza wyjąć, żeby do swojego ściągacza wrzucić) przednie i włożyć je na przód i na tył.
Co do zapinek tylnych (bo przednie pasują), to albo ory zapinki z 406 (brzydkie to takie i nie wiem czy da się podpasować w 100%) albo dokupić więcej pasa (np. jakiś tylny czy kolejny przedni) i dać do szewca czy kogoś, żeby to porządnymi nićmi poszył (wiem wiem...szewc nie ma homologacji, więc nie namawiam nikogo do takiego rozwiązania, bo tutaj w końcu chodzi o bezpieczeństwo - ale u mnie tylne pasy mają i tak funkcję ozdobną, bo nie wożę nikogo nigdy prawie no, a do tego mam oryginalne z 206, a nie rzeźbione)
Co do zapinek tylnych (bo przednie pasują), to albo ory zapinki z 406 (brzydkie to takie i nie wiem czy da się podpasować w 100%) albo dokupić więcej pasa (np. jakiś tylny czy kolejny przedni) i dać do szewca czy kogoś, żeby to porządnymi nićmi poszył (wiem wiem...szewc nie ma homologacji, więc nie namawiam nikogo do takiego rozwiązania, bo tutaj w końcu chodzi o bezpieczeństwo - ale u mnie tylne pasy mają i tak funkcję ozdobną, bo nie wożę nikogo nigdy prawie no, a do tego mam oryginalne z 206, a nie rzeźbione)
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
W weekend zmieniłem tylne amorki z totalnych trupów na (chyba, bo wyglądają na Peugeotowe, nie przyglądałem się dokładnie) fabryczne z jakimi Indiana wyszła z fabryki...
Do tego też w weekend przedni lewy wahacz zmieniłem na kolejną używkę.
Czemu tak a nie inaczej? Komplet zawiechy z GTI prawie gotowy, tak samo jak i tylne amory z 306 są w trakcie poszukiwań, więc w przód musiałem kompletnie budżetowo pójść. Tył musiałem wymienić, bo już się Indiana drogi nie trzymała, a jadę na Woodstock, więc samochód muszę mieć sprawny i przewidywalny
Dzisiaj za to założyłem nowe łożysko na tył. Masakra ile to roboty jak się nie ma ściągacza do łożysk. Piasta zeskoczyła po mocnej perswazji młotkiem i przecinakiem, ale została jedna bieżnia. No i stare przysłowie, że "nic na siłę, użyj młotka" po dniu dzisiejszym można uzupełnić o "co dwa młotki to nie jeden". Zachciało mi się tarcz i łożysk za co najmniej 100zł sztuka
Do tego też w weekend przedni lewy wahacz zmieniłem na kolejną używkę.
Czemu tak a nie inaczej? Komplet zawiechy z GTI prawie gotowy, tak samo jak i tylne amory z 306 są w trakcie poszukiwań, więc w przód musiałem kompletnie budżetowo pójść. Tył musiałem wymienić, bo już się Indiana drogi nie trzymała, a jadę na Woodstock, więc samochód muszę mieć sprawny i przewidywalny
Dzisiaj za to założyłem nowe łożysko na tył. Masakra ile to roboty jak się nie ma ściągacza do łożysk. Piasta zeskoczyła po mocnej perswazji młotkiem i przecinakiem, ale została jedna bieżnia. No i stare przysłowie, że "nic na siłę, użyj młotka" po dniu dzisiejszym można uzupełnić o "co dwa młotki to nie jeden". Zachciało mi się tarcz i łożysk za co najmniej 100zł sztuka
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Trzeci post z rzędu. Powiem tajemniczo - zbrojenia zaczęły się już dawno, ale w ciągu tego tygodnia doszło parę rarytasów, że aż chciałoby się je zakładać od razu...No, ale nie - poczekam i wrzucę wszystko na raz. Zdjęcia też będą jak wszystko już odbiorę i będzie leżeć piękne i świecące w domu. Co niektórzy już wiedzą co czeka Indiane, niektórzy się dowiedzą w najbliższym czasie. Będzie "prawie" jak u Orfistera, a jak uda mi się jeszcze parę części dorwać, to i jemu rzucę rękawice.
No ok - zaczynamy z wkurzaniem was moimi fotkami, których albo nie umiem robić, albo coś.
No ok - zaczynamy z wkurzaniem was moimi fotkami, których albo nie umiem robić, albo coś.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Re: Peugeot 205 Indiana
Nie ma to jak podgrzać atmosferę
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Czy na pierwszym zdjęciu widzę kawałeczek napisu "Delphi"?
A co do blendy - jest piękna. Ale jak pokazuje przykład Babelo, do Indiany niespecjalnie pasuje...
A co do blendy - jest piękna. Ale jak pokazuje przykład Babelo, do Indiany niespecjalnie pasuje...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Raf: bingo
Co do blendy, to ta jest inna niż ta którą miał Babelo.
Czyli będzie trzeba trochę następnych zdjęć porobić.
Co do blendy, to ta jest inna niż ta którą miał Babelo.
Czyli będzie trzeba trochę następnych zdjęć porobić.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
a nie chcesz sie pozbyć tej co masz??DJPreZes pisze:Raf: bingo
Co do blendy, to ta jest inna niż ta którą miał Babelo.
Czyli będzie trzeba trochę następnych zdjęć porobić.
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Zależy którą ;]
Tą nówkę, odblaskową od GTI, ale lekko pękniętą na boku, czarną "idealną", czy czarno-szarą średnią?
Tą nówkę, odblaskową od GTI, ale lekko pękniętą na boku, czarną "idealną", czy czarno-szarą średnią?
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
tą którą masz obecnie na aucie
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Teraz już mam totalną zagwozdkę co dalej.
Mój TU3M spod maski jara olej, ostatnio ma w ogóle złe dni - bywa, że totalny brak mocy mu doskwiera, dymi, czasami nie dymi...Ogólnie nic ciekawego.
TU3M na działce jest w stanie nieznanym. Jak jeździłem samochodem który miał go pod maską, to mocy było sporo, rzekłbym, że się lepiej zbierał niż mój, ale może dlatego, że miał 13' felgi. Tylko, że z tego co wiem dymił na niebiesko przy odpalaniu, więc też remoncik mu warto zapodać.
XUD7 - kupiony jako nieodpalający, rozebrany przeze mnie, wtryski sprawdzone, pompa odkręcona, osprzęt zdjęty i... No i nic. Części uzbierane, uszczelki, jakieś cuda, ale brak czasu i motywacji (no przecież to ma malutko mocy...przyzwyczaiłem się do tych 75KM u mnie, a jeżdżąc XMem to w ogóle urósł mi apetyt na Kunie Mechaniczne ), żeby cokolwiek dalej z tym zrobić. Do tego stodoła w której stał zawaliła się podczas ostatnich wichur i nie wiem czy on jeszcze jest w jednym kawałku.
XUD11 - okazało się, że luzy na wirniku na turbinie są dość spore, do tego bez przerwy wysłuchuje od wszystkich, że to za wielki, za ciężki i w ogóle be silnik. No, ale kurde... silnik sam w sobie po remoncie, a turbo można by dać do regeneracji, albo od razu jakieś większe wrzucić i mam małą rakietę. Jak spalanie "rakiety" mnie przerośnie, to wrzuci się LPG i tyle. Instalki do diesla można już za mniej niż 3000 mieć łącznie z wystrojeniem.
Sam już nie wiem. Pomysły zmieniają mi się kilka razy na tydzień, jak nie kilka razy dziennie, więc już kompletnie głupi jestem :/
Mój TU3M spod maski jara olej, ostatnio ma w ogóle złe dni - bywa, że totalny brak mocy mu doskwiera, dymi, czasami nie dymi...Ogólnie nic ciekawego.
TU3M na działce jest w stanie nieznanym. Jak jeździłem samochodem który miał go pod maską, to mocy było sporo, rzekłbym, że się lepiej zbierał niż mój, ale może dlatego, że miał 13' felgi. Tylko, że z tego co wiem dymił na niebiesko przy odpalaniu, więc też remoncik mu warto zapodać.
XUD7 - kupiony jako nieodpalający, rozebrany przeze mnie, wtryski sprawdzone, pompa odkręcona, osprzęt zdjęty i... No i nic. Części uzbierane, uszczelki, jakieś cuda, ale brak czasu i motywacji (no przecież to ma malutko mocy...przyzwyczaiłem się do tych 75KM u mnie, a jeżdżąc XMem to w ogóle urósł mi apetyt na Kunie Mechaniczne ), żeby cokolwiek dalej z tym zrobić. Do tego stodoła w której stał zawaliła się podczas ostatnich wichur i nie wiem czy on jeszcze jest w jednym kawałku.
XUD11 - okazało się, że luzy na wirniku na turbinie są dość spore, do tego bez przerwy wysłuchuje od wszystkich, że to za wielki, za ciężki i w ogóle be silnik. No, ale kurde... silnik sam w sobie po remoncie, a turbo można by dać do regeneracji, albo od razu jakieś większe wrzucić i mam małą rakietę. Jak spalanie "rakiety" mnie przerośnie, to wrzuci się LPG i tyle. Instalki do diesla można już za mniej niż 3000 mieć łącznie z wystrojeniem.
Sam już nie wiem. Pomysły zmieniają mi się kilka razy na tydzień, jak nie kilka razy dziennie, więc już kompletnie głupi jestem :/
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Indiana
Ja bym to wszystko sprzedał i zainwestował w MI16 lub 2.0 16V albo chociaż 1.9 z GTi. Na gazie nawet przy ostrej jeździe eksploatacja wyjdzie podobnie jak w przypadku diesla a radość z jazdy nie do porównania
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- Młody
- Junior
- Posty: 199
- Rejestracja: 09 paź wt, 2007 7:53 pm
- Posiadany PUG: 405
- Numer Gadu-gadu: 1947816
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Peugeot 205 Indiana
Przeciez to to samo Swoją drogą znajdz coś zdrowego W PL migi sa na wage złota, a wogóle 2,0 16V pokazują się jeden na pół roku, i do tego zmeczone...grzesiek309 pisze:MI16 lub 2.0 16V
Moim zdaniem Prezes tak wydziwia, a sprawa kolejna to ze swapowanie tej budy jest bezsensowne...